Muziek / Muziekgames / Pop KO
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2006, 22:48 uur
Conway Twitty schreef:
"Vervuiler van het zuiverste water" komt overeen met "Jowietje vindt dit anders ook een mooi nummer".
"Vervuiler van het zuiverste water" komt overeen met "Jowietje vindt dit anders ook een mooi nummer".
Jou mag ik dus niet
(maar dat verklaart je "echte" naam al)
0
geplaatst: 29 juni 2006, 01:48 uur
05. Kylie Minogue - Come Into My World / Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head
1-0
1-0
0
geplaatst: 29 juni 2006, 01:52 uur
musicfriek schreef:
Heb je hem weer....
(quote)
Heb je hem weer....

Maar Imitation of Life is ook voor R.E.M. begrippen een zwak nummer. Verder zie ik geen stem van jou bij een Kashmir album dus ik vraag me af hoe natuurlijk je het kan vinden.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 01:54 uur
Koenr schreef:

Maar Imitation of Life is ook voor R.E.M. begrippen een zwak nummer. Verder zie ik geen stem van jou bij een Kashmir album dus ik vraag me af hoe natuurlijk je het kan vinden.

Voor jouw informatie, ik heb het nummer Rocket Brothers zelfs speciaal gedownload om het te horen en vind het echt geweldig! Vanmiddag op mijn i-pod paar keer geluisterd in de trein. Maar R.E.M. vind ik gewoon eenmaal geweldiger, sorry.
En geen stemmen bij hun albums zegt dus helemaal niks. Dat je die moeite genomen hebt zeg...

0
geplaatst: 29 juni 2006, 01:59 uur
musicfriek schreef:
Voor jouw informatie, ik heb het nummer Rocket Brothers zelfs speciaal gedownload om het te horen en vind het echt geweldig! Vanmiddag op mijn i-pod paar keer geluisterd in de trein. Maar R.E.M. vind ik gewoon eenmaal geweldiger, sorry.

En geen stemmen bij hun albums zegt dus helemaal niks. Dat je die moeite genomen hebt zeg... 

Dat weet ik, daarom staat er ook een voorzichtige 'ik vraag me af'. Kleine moeite verder.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 06:41 uur
ettettummu schreef:
en je kunt elk moment een PM verwachten

(quote)
het is ettettummu (vraag maar aan rayman)en je kunt elk moment een PM verwachten

Blijf aan het struikelen over alle nicknames hier !* denotes required fields.