MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Pop KO

zoeken in:
Conway Twitty schreef:
"Vervuiler van het zuiverste water" komt overeen met "Jowietje vindt dit anders ook een mooi nummer".

Jou mag ik dus niet (maar dat verklaart je "echte" naam al)

0-3

Allmusic
1-4

2-4

3-5 Moloko

3-6

04. R.E.M. - Imitation Of Life / Kashmir - Rocket Brothers

0-1

1-1

2-1

5-1

5-2

6-2 natuurlijk

05. Kylie Minogue - Come Into My World / Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head

1-0

2-0

musicfriek schreef:
6-2 natuurlijk

Natuurlijk niet.

Koenr schreef:
Natuurlijk niet.

Heb je hem weer....

musicfriek schreef:
(quote)

Heb je hem weer....

Maar Imitation of Life is ook voor R.E.M. begrippen een zwak nummer. Verder zie ik geen stem van jou bij een Kashmir album dus ik vraag me af hoe natuurlijk je het kan vinden.

Koenr schreef:

Maar Imitation of Life is ook voor R.E.M. begrippen een zwak nummer. Verder zie ik geen stem van jou bij een Kashmir album dus ik vraag me af hoe natuurlijk je het kan vinden.

Voor jouw informatie, ik heb het nummer Rocket Brothers zelfs speciaal gedownload om het te horen en vind het echt geweldig! Vanmiddag op mijn i-pod paar keer geluisterd in de trein. Maar R.E.M. vind ik gewoon eenmaal geweldiger, sorry.

En geen stemmen bij hun albums zegt dus helemaal niks. Dat je die moeite genomen hebt zeg...

musicfriek schreef:
Voor jouw informatie, ik heb het nummer Rocket Brothers zelfs speciaal gedownload om het te horen en vind het echt geweldig! Vanmiddag op mijn i-pod paar keer geluisterd in de trein. Maar R.E.M. vind ik gewoon eenmaal geweldiger, sorry.

En geen stemmen bij hun albums zegt dus helemaal niks. Dat je die moeite genomen hebt zeg...

Dat weet ik, daarom staat er ook een voorzichtige 'ik vraag me af'. Kleine moeite verder.

3-0 Wel een lastige.

ettettummu schreef:
(quote)
het is ettettummu (vraag maar aan rayman)
en je kunt elk moment een PM verwachten

Blijf aan het struikelen over alle nicknames hier !

4-0 om de vaart erin te houden

5-0

5-1

Gast
geplaatst: vandaag om 06:01 uur

geplaatst: vandaag om 06:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.