MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 80 KO

zoeken in:
ettettummu schreef:
1-1

en Lebo: als jij gaat slaan, mag ik 'm dan vasthouden en stiekem knijpen?

By all means ette, by all means

1-3 dansen!

volgens mij zijn ze 'm sowieso altijd ergens aan het knijpen (dat stemmetje )

Of die zwembroek in de video van Smalltown Boy zat te strak

musicfriek schreef:
Of die zwembroek in de video van Smalltown Boy zat te strak
...en heeft hij die standaard aan.

ettettummu schreef:
...en heeft hij die standaard aan.

Of krijgt hij hem niet meer uit

Maar dat zwembroekkie heeft hem wel 2 nummer 1 hits bezorgd

*heeft het gevoel dat dit een heeeeele lange KO gaat worden*

musicfriek schreef:

2-4

musicfriek schreef:

en dan ga je dadelijk weer mij de schuld geven, zeker??

ettettummu schreef:
(quote)

Klopt de stand wel eigenlijk??

Overnieuw!!!

Lin
hahahaha

ettettummu schreef:

Hahaha, nee hoor, dit soort geouwehoer vind ik erg leuk zelfs. Oude herinneringen ophalen uit die tijd, maar geouwehoer over standen vind ik minder... *kijkt nu naar iemand* (zat jij niet aan de biefstuk?)

Ja, geweldig! Vind dat nummer wel het beste van wat hij gedaan heeft persoonlijk. Die komt er nog aan in deze KO

musicfriek schreef:
(quote)

Hahaha, nee hoor, dit soort geouwehoer vind ik erg leuk zelfs. Oude herinneringen ophalen uit die tijd, maar geouwehoer over standen vind ik minder... *kijkt nu naar iemand* (zat jij niet aan de biefstuk?)

Smaksmak, mjammjam.
Huh, is er iets?

13 Owen Paul - My favorite waste of time vs. Grace Jones - Slave to the rhythm

2-4

jij krijgt iedereen wel stil, musicfriek.

Tsja, ik vraag me af of de mensen Owen Paul allemaal wel kennen, volgens mij niet....

handsome_devil
Ik ken het merendeel van die hele lijst niet

Jammer, eigenlijk zou je ergens een soort van mp3-cafe moeten hebben, waar je gewoon stukjes of gehele nummers kunt luisteren.

Want ik denk dat bij de meeste nummers de naam en titel niet bekend zijn bij velen, maar zodra je het hoort denk je: oooooooooooooooh die!

handsome_devil
musicfriek schreef:
Jammer, eigenlijk zou je ergens een soort van mp3-cafe moeten hebben, waar je gewoon stukjes of gehele nummers kunt luisteren.

Want ik denk dat bij de meeste nummers de naam en titel niet bekend zijn bij velen, maar zodra je het hoort denk je: oooooooooooooooh die!

Ja, inderdaad. Ik heb niet echt zin om elk lied van die lijst te gaan downloaden om mee te kunnen doen aan dit spelletje

handsome_devil schreef:
Ja, inderdaad. Ik heb niet echt zin om elk lied van die lijst te gaan downloaden om mee te kunnen doen aan dit spelletje

Nee, dat probleem herken ik. Maar de site www.youtube.com is echt geweldig. Je vind alle nummers in een paar seconden! Probeer het eens zou ik zeggen. Anders zet ik de url er wel bij

14 When the going gets tough the tough get going - Billy Ocean vs. Georgie Davis - Blackstar

(shit, en Georgie Davis is daar toevallig niet te vinden, nou ja, mogen we blij om zijn denk ik, wat een sh*tnummer..)

1-0

Marcel²
2-0

Allebei niet geweldig ! 3-0

Gast
geplaatst: vandaag om 07:11 uur

geplaatst: vandaag om 07:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.