Muziek / Muziekgames / Jaren 80 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2006, 14:05 uur
13-10!
Allemachtig, Under Pressure in de finale.
Waar ging het fout?
Allemachtig, Under Pressure in de finale.
Waar ging het fout?
0
geplaatst: 17 juli 2006, 14:09 uur
Zo, nu eindelijk wat rust wat betreft de KO's. Vond deze erg leuk om te doen en heb veel gelachen bij deze. Herman en ik gaan binnenkort aan de slag voor de Jaren 90 KO met filmpjes erbij. Wanneer dat wordt zien we wel. Ieder geval bedankt allen voor het stemmen 

0
geplaatst: 17 juli 2006, 14:11 uur
musicfriek schreef:
Herman en ik gaan binnenkort aan de slag voor de Jaren 90 KO met filmpjes erbij. Wanneer dat wordt zien we wel.
Herman en ik gaan binnenkort aan de slag voor de Jaren 90 KO met filmpjes erbij. Wanneer dat wordt zien we wel.

Het maakte mij eigenlijk niet zo veel uit wie deze finale zou winnen. Come On Eileen lag er toch al uit van in de derde ronde

0
geplaatst: 17 juli 2006, 14:11 uur
Jammer dat je er af en toe een zooitje van maakte Friek.
Volgende keer beter.
Volgende keer beter.

0
geplaatst: 17 juli 2006, 14:14 uur
0
Ruby1966
geplaatst: 17 juli 2006, 14:16 uur
Kate heeft gewonnen!!!!! Reijersen en Kos, en ook Herman wel, als redders in de spreekwoordelijke nood!!!!

0
Ruby1966
geplaatst: 17 juli 2006, 14:20 uur
Ik heb erg veel plezier beleefd aan deze KO (hulde aan friekje
) en ik kijk al uit naar de jaren 90 KO mét filmpjes!!
) en ik kijk al uit naar de jaren 90 KO mét filmpjes!!
0
Laten we eerst de megamume-KO maar 's afmaken. En d'r is ook nog een hoezen-KO. Van mij heeft het allemaal niet zo'n haast, ik wil die 90's KO ook wel goed voorbereiden (misschien ook alle jaren '90 albums langslopen en de beste nummers uitkiezen).
Deze KO vond ik in ieder geval erg leuk. Grappig om veel muziek die ik niet bij naam kende nu wel bij naam te kennen.
Deze KO vond ik in ieder geval erg leuk. Grappig om veel muziek die ik niet bij naam kende nu wel bij naam te kennen.

0
Ruby1966 schreef:
Kate heeft gewonnen!!!!! Reijersen en Kos, en ook Herman wel, als redders in de spreekwoordelijke nood!!!!

ieder zn talenten he

0
geplaatst: 17 juli 2006, 14:24 uur
Gezien de vreemde selectie van nummers die is gemaakt voor de jaren 80 kan ik wel leven met deze winnares, behalve dat Kate natuurlijk wel betere nummers heeft dan deze 

* denotes required fields.