MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 80 KO

zoeken in:
Ruby1966
Arno schreef:

Spijtig dat ik net te laat was om Vienna de finale in te helpen

spijtig ook dat je niet op Kate stemt

6-8

Ace
7-8

8-8

Een echte thriller!

titan (crew)
8-9

i'd say

9-9

Verlengingen

Graag gedaan Arno...

hpvmars
9-10

10-10 spannend....

Ruby1966
Oef, Bighead...inderdaad erg spannend

11-10

Kos
12-10 uiteraard.

dat dit nog spannend moet worden .

And the winnerrrrrrr is...... Kate Bush!

(afbeelding)

13-10!

Allemachtig, Under Pressure in de finale. Waar ging het fout?

Het lijkt wel of je er blij mee bent musicfriek...

Hahaha, ja, ik had het al klaar staan... arrogant he?

Zo, nu eindelijk wat rust wat betreft de KO's. Vond deze erg leuk om te doen en heb veel gelachen bij deze. Herman en ik gaan binnenkort aan de slag voor de Jaren 90 KO met filmpjes erbij. Wanneer dat wordt zien we wel. Ieder geval bedankt allen voor het stemmen

musicfriek schreef:
Herman en ik gaan binnenkort aan de slag voor de Jaren 90 KO met filmpjes erbij. Wanneer dat wordt zien we wel.

Het maakte mij eigenlijk niet zo veel uit wie deze finale zou winnen. Come On Eileen lag er toch al uit van in de derde ronde

Jammer dat je er af en toe een zooitje van maakte Friek.
Volgende keer beter.

rayman schreef:

Volgende keer beter.

Met 'Under Pressure' als winnaar.

Ruby1966
Kate heeft gewonnen!!!!! Reijersen en Kos, en ook Herman wel, als redders in de spreekwoordelijke nood!!!!

Ruby1966
Ik heb erg veel plezier beleefd aan deze KO (hulde aan friekje ) en ik kijk al uit naar de jaren 90 KO mét filmpjes!!

Laten we eerst de megamume-KO maar 's afmaken. En d'r is ook nog een hoezen-KO. Van mij heeft het allemaal niet zo'n haast, ik wil die 90's KO ook wel goed voorbereiden (misschien ook alle jaren '90 albums langslopen en de beste nummers uitkiezen).

Deze KO vond ik in ieder geval erg leuk. Grappig om veel muziek die ik niet bij naam kende nu wel bij naam te kennen.

Ruby1966 schreef:
Kate heeft gewonnen!!!!! Reijersen en Kos, en ook Herman wel, als redders in de spreekwoordelijke nood!!!!

ieder zn talenten he

Ruby1966
ik vind het prima......alle geduld van de wereld!

De Soul-KO moet ook nog af.

Gezien de vreemde selectie van nummers die is gemaakt voor de jaren 80 kan ik wel leven met deze winnares, behalve dat Kate natuurlijk wel betere nummers heeft dan deze

Gast
geplaatst: vandaag om 00:35 uur

geplaatst: vandaag om 00:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.