MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 80 KO

zoeken in:
sq
.. het ging zo lekker vlot. Wat is er nu ineens?

Geen idee, ze kennen Anak zeker niet

musicfriek schreef:
Geen idee, ze kennen Anak zeker niet

inderdaad

Dazzled Kid schreef:
(quote)

inderdaad

Even pindakaas gesmeerd, luister m nu.

sq
Kan dat moeilijk inschatten. Dit is voor mij allemaal zo enorm bekend. Ik ken echt alle nummers en ik heb er een schokkende hoeveelheid van in collectie.

Haha, zal wel vaker gebeuren, van veel users zijn dit de nummers uit de periode waarin ze geboren zijn. Het komt ietsje meer neer op de "oudere" users denk ik..

ik ben er ruim halverwege Anak wel achter dat ik er 3-3 van maak.

makkie 3-4 natuurlijk wereldplaat ! 100.000 keer beter dan Champaign

sq
Er was ook nog een Nederlands groepje Champagne en dat was behoorlijk vreselijk, erger kan bijna niet. Deze Champaign was een R&B-eendagsvlieg. Ook niet mijn favoriet, maar wel redelijk voor een top 40 nummer 1. Kwaliteit van Anak is van buitencategorie zal ik maar zeggen.

sq schreef:
Er was ook nog een Nederlands groepje Champagne en dat was behoorlijk vreselijk, erger kan bijna niet. Deze Champaign was een R&B-eendagsvlieg. Ook niet mijn favoriet, maar wel redelijk voor een top 40 nummer 1. Kwaliteit van Anak is van buitencategorie zal ik maar zeggen.

Rock and Roll Star

sq
jaja wrijf het maar in..

Met good old Frank Kramer ex quizmaster nu verslaggever bij Eurosport !

sq
.. en hij was ook nog profvoetballer bij Telstar jaja. wat vreselijk en dat weet ik nog allemaal ook.

(edit) was dat niet Vulcano?

Nee Champagne en hij voetbalde ook nog bij Volendam !

sq

** erkent zijn meerdere **

3-5

Heb Anak ook weer ff geluisterd (lang niet meer gehoord trouwens) en moet ik idd in dat nummer de meerdere bekennen tegenover Champaign. Dus het wordt 2-6 dan

4 I just called to say I love you - Stevie Wonder vs. Bobby McFerrin - Don't worry be happy

0-1

Stevie..... De draak der draken!!

1-1

Beide absolute dieptepunten in de muziekgeschiedenis

Allmusic
2 vreselijke draken, dan nog liever Stevie...

2-1

Ha die orbit, ik zie nu dus dat we maar half jaartje schelen, dus je kent de hele lijst ook wel vermoed ik...

SelmaDuim
3-1

Allmusic
...waarom staat Malcolm McLaren - Madam Butterfly niet in de lijst en deze draken wel

Allmusic schreef:
...waarom staat Malcolm McLaren - Madam Butterfly niet in de lijst en deze draken wel

Omdat dat nummer een niet zo grote hit was in de top 40..... Je zal er meer gaan missen denk ik. Mijn favoriet van de jaren 80 staat er ook niet eens in helaas. (Alphaville-Forever Young )

3-2 Hoewel ik bij I Just Called to Say I Love You wel altijd aan het geniale High Fidelity moet denken.

Allmusic
...of Sex Shooter van Appolonia 6 en Don Henley met Boys Of Summer & Slyfox - Let's Go All The Way

4-2

De platen die de meeste punten hebben gehaald staan er in. Dus de bovenste 512. En die jij noemt hebben dat dus niet gehaald, sorry.

DutchViking
5-2

Allmusic
....toch een leuke KO hoor!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:14 uur

geplaatst: vandaag om 02:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.