MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 80 KO

zoeken in:
Allmusic
3-4 Prince

moeilijk maken elkaar niet veel

3-5

herman schreef:
En het clipje van OMD: clipje. Nooit geweten trouwens dat dit nummer van OMD was... Toch leuk zo'n 80s KO. Overigens vind ik dat nummer van Kim Wilde wel echt leuker.

man dit is een klassieker !

the viking schreef:
(quote)

man dit is een klassieker !

Die andere ook... Maar ik kende het nummer wel hoor. Wist alleen niet dat het van OMD was. Aan je top 10 te zien, ben je ook iets ouder dan ik...

weet het wel zeker

4-5

5-5

Omayyad
herman schreef:
Aan je top 10 te zien, ben je ook iets ouder dan ik...

Is dat aan je top 10 te zien?

Omayyad schreef:
(quote)

Dat vroeg ik mijzelf ook af Herman.

6-5 Police!

Omayyad schreef:
(quote)

Als het zwaartepunt van iemands top 10 op begin jaren '80 wave/gothic/punk ligt, dan schat ik die persoon ouder in dan mezelf, waarin het nadruk ligt op platen uit '94/'95/'96. Het gaat niet voor iedereen op, maar meestal zijn het de platen die je rond je 14/e/15e/16e ontdekt die het meeste impact hebben op iemands smaak...

Omayyad
herman schreef:
Als het zwaartepunt van iemands top 10 op begin jaren '80 wave/gothic/punk ligt, dan schat ik die persoon ouder in dan mezelf, waarin het nadruk ligt op platen uit '94/'95/'96. Het gaat niet voor iedereen op, maar meestal zijn het de platen die je rond je 14/e/15e/16e ontdekt die het meeste impact hebben op iemands smaak...

Als je deze theorie nou eens loslaat op mijn top tien, klopt het dan een beetje?

In jouw geval minder, maar ik zei ook dat het niet voor iedereen op ging.

Ik weet niet hoe ik jouw leeftijd in zou hebben geschat, al zijn alle progliefhebbers die ik irl ken wel in de 30...

Allmusic
6 Police - Every little thing she does is magic vs. Prince & the Revolution - When doves cry

stand: 6-5

Lin
police

weer een prins minder !

Police door

Lin
the viking schreef:
weer een prins minder !

Jammer van Prince...

Lang leve de politie !

7 Level 42 - Lessons in love vs. Eurythmics - Sexcrime (1984)

0-1

Maar allebei niet veel soeps. Laten we hopen dat Level 42 er eindelijk uitvliegt, een van de meest verschrikkelijke dingen die er bestaan...

Allmusic
0-2

Lin
0-3 level 42 hebben we al teveel woorden aan vuil gemaakt, brrrr

Ruby1966
0-5

0-6

8 Men at Work - Down under vs. Kate Bush - Running up that hill

0-1

Lin
kate

0-3

Marcel²
0-4

Gast
geplaatst: vandaag om 12:26 uur

geplaatst: vandaag om 12:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.