MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out

zoeken in:
160. Crooklyn Clan - Ladyz vs. G.L.O.B.E. & Whiz Kid - Play That Beat Mr. DJ

2-0

Crooklyn kende ik, GLOBE heb ik maar ff opgezocht, om het tempo erin te houden.

Allebei verschrikkelijk, maar Play that Beat is naar mijn bescheiden mening net dat beetje minder verschrikkelijk.

3-1

idd 4-1

3-2 dus

Het is alleen niet echt reclame voor de mensen die wel willen stemmen, maar de nummers daarvoor moeten downloaden. Dus: beiden zeer sterke tracks, maar ik ga toch voor de tweede.

Marcel²
3-3

Melle K
5-3 dan is deze klaar iig

Melle K
161. Clipse - Grindin' vs. Del tha Funkee Homosapien - Soopa Feen

0-1

Eindelijk de vorige beslist, ken ik hier ook het tweede nummer niet... Heb nu ondertussen wel weer zin om actief mee te doen, maarja..

Soopa Feen is erg leuk maar dan ga ik toch voor het geniale minimalisme van Grindin'

1-2

Kos
Ik ook. 2-2

Ik ook ook.

3-2

Melle K
BoordAppel schreef:
Soopa Feen is erg leuk maar dan ga ik toch voor het geniale minimalisme van Grindin'

1-2

Als het een instrumental was misschien, maar die stem van Clipse is te erg gewoon.

YES! eindelijk de volgende.

162. The Coup - Piss on Your Grave vs. Young Buck - Sniper

deze wil ik allebei weleens horen, even geduld.

The Coup is trouwens alle bezittingen kwijt, door autongeluk. Geen apparatuur, geen geld, Mr. Lif in het ziekenhuis

Had ik gelezen ja. Triest verhaal .

Melle K
5-0

163. Big L - MVP vs. Big Daddy Kane - Ain't No H...

Hmm.... denk er nog even over na

Van MVP is alleen maar een of andere commerciele versie te vinden op YouTube, ik vind de album versie stukken beter, lijkt me dat je daar je mening baseert.

1-0, heerlijke punchlines.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:41 uur

geplaatst: vandaag om 01:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.