Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 10 december 2006, 01:59 uur
160. Crooklyn Clan - Ladyz vs. G.L.O.B.E. & Whiz Kid - Play That Beat Mr. DJ
0
geplaatst: 10 december 2006, 11:44 uur
2-0
Crooklyn kende ik, GLOBE heb ik maar ff opgezocht, om het tempo erin te houden.
Crooklyn kende ik, GLOBE heb ik maar ff opgezocht, om het tempo erin te houden.
0
geplaatst: 10 december 2006, 16:17 uur
Allebei verschrikkelijk, maar Play that Beat is naar mijn bescheiden mening net dat beetje minder verschrikkelijk.
3-1
3-1
0
geplaatst: 11 december 2006, 00:34 uur
Het is alleen niet echt reclame voor de mensen die wel willen stemmen, maar de nummers daarvoor moeten downloaden. Dus: beiden zeer sterke tracks, maar ik ga toch voor de tweede. 

0
Melle K
geplaatst: 11 december 2006, 21:36 uur
161. Clipse - Grindin' vs. Del tha Funkee Homosapien - Soopa Feen
0-1
0-1
0
geplaatst: 11 december 2006, 22:35 uur
Eindelijk de vorige beslist, ken ik hier ook het tweede nummer niet... Heb nu ondertussen wel weer zin om actief mee te doen, maarja..
0
geplaatst: 11 december 2006, 23:08 uur
Soopa Feen is erg leuk maar dan ga ik toch voor het geniale minimalisme van Grindin'
1-2
1-2
0
Melle K
geplaatst: 12 december 2006, 12:03 uur
BoordAppel schreef:
Soopa Feen is erg leuk maar dan ga ik toch voor het geniale minimalisme van Grindin'
1-2
1-2
Als het een instrumental was misschien, maar die stem van Clipse is te erg gewoon.
0
geplaatst: 12 december 2006, 15:07 uur
deze wil ik allebei weleens horen, even geduld.
The Coup is trouwens alle bezittingen kwijt, door autongeluk. Geen apparatuur, geen geld, Mr. Lif in het ziekenhuis
The Coup is trouwens alle bezittingen kwijt, door autongeluk. Geen apparatuur, geen geld, Mr. Lif in het ziekenhuis

0
Melle K
geplaatst: 12 december 2006, 21:38 uur
5-0
163. Big L - MVP vs. Big Daddy Kane - Ain't No H...
Hmm.... denk er nog even over na
Van MVP is alleen maar een of andere commerciele versie te vinden op YouTube, ik vind de album versie stukken beter, lijkt me dat je daar je mening baseert.
163. Big L - MVP vs. Big Daddy Kane - Ain't No H...
Hmm.... denk er nog even over na
Van MVP is alleen maar een of andere commerciele versie te vinden op YouTube, ik vind de album versie stukken beter, lijkt me dat je daar je mening baseert.
* denotes required fields.