MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out

zoeken in:
Marcel²
4-0

5-0

Wat gaaf, ik dacht: als ik terugben, is het fantastische Push It vast uitgeschakeld door Best U Can, waar ik niets mee heb. Het tegendeel blijkt waar en dan kan ik ook nog de beslissende stem uitbrengen! Ik hou van jullie!

1-0 een wat mindere Pac vind ik tegenover een van de beste OutKast nummers (van die ik ken dan).

Kos schreef:
Net weer even geluisterd en ik weet niet precies wat het is maar Push It is toch echt een classic, uniek in zijn eenvoud, ik ken geen één nummer in de muziekgeschiedenis dat er ook maar een beetje op lijkt.

Melle K
3-0
Heb helemaal niets met 2pac, Roses is wel een grappig nummer.

Marcel²
MJ_DA_MAN schreef:
1-0 een wat mindere Pac vind ik tegenover een van de beste OutKast nummers (van die ik ken dan).

Vind ik ook.

5-0

Kos
4-1

-edit- te laat 5-1 dus. vind Roses een heel matige Outkast track en die van 2Pac 1 van de betere.

Marcel²
2-1

2-2, ijzersterke track van Josh Martinez.

Jammer loting weer

2-3

Vooral Josh' flow in bepaalde zinnen maakt het een geniale track.

3-3

Kos
4-3

5-3

fan-tas-tische track. Die overgangen tussen Black Thought en Erykah zijn meesterlijk.

Beetje laat, maar You Got Me is fantastisch

Lukas schreef:
Beetje laat, maar You Got Me is fantastisch

Van het zelfde

55. Wyclef Jean feat. Lauryn Hill - Guantanamera vs. Tha Dogg Pound feat. Snoop Doggy Dogg - New York, New York

1-0

Ben niet zo'n Dogg Pound en/of Snoop Dogg liefhebber.

Martino
1-1

Marcel²
3-1

Melle K
3-5

Al is het maar omdat het de voorzet was voor L.A. L.A. van de Queensbridge-brigade.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:11 uur

geplaatst: vandaag om 06:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.