Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 22:22 uur
5-0
Wat gaaf, ik dacht: als ik terugben, is het fantastische Push It vast uitgeschakeld door Best U Can, waar ik niets mee heb. Het tegendeel blijkt waar en dan kan ik ook nog de beslissende stem uitbrengen! Ik hou van jullie!
Wat gaaf, ik dacht: als ik terugben, is het fantastische Push It vast uitgeschakeld door Best U Can, waar ik niets mee heb. Het tegendeel blijkt waar en dan kan ik ook nog de beslissende stem uitbrengen! Ik hou van jullie!

0
geplaatst: 23 oktober 2006, 22:35 uur
1-0 een wat mindere Pac vind ik tegenover een van de beste OutKast nummers (van die ik ken dan).
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 22:41 uur
Kos schreef:
Net weer even geluisterd en ik weet niet precies wat het is maar Push It is toch echt een classic, uniek in zijn eenvoud, ik ken geen één nummer in de muziekgeschiedenis dat er ook maar een beetje op lijkt.
Net weer even geluisterd en ik weet niet precies wat het is maar Push It is toch echt een classic, uniek in zijn eenvoud, ik ken geen één nummer in de muziekgeschiedenis dat er ook maar een beetje op lijkt.

0
Melle K
geplaatst: 23 oktober 2006, 22:49 uur
3-0
Heb helemaal niets met 2pac, Roses is wel een grappig nummer.
Heb helemaal niets met 2pac, Roses is wel een grappig nummer.
0
Marcel²
geplaatst: 23 oktober 2006, 22:54 uur
MJ_DA_MAN schreef:
1-0 een wat mindere Pac vind ik tegenover een van de beste OutKast nummers (van die ik ken dan).
Vind ik ook.

5-0
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 22:54 uur
4-1
-edit- te laat 5-1 dus. vind Roses een heel matige Outkast track en die van 2Pac 1 van de betere.
-edit- te laat 5-1 dus. vind Roses een heel matige Outkast track en die van 2Pac 1 van de betere.
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 23:35 uur
Jammer loting weer
2-3
Vooral Josh' flow in bepaalde zinnen maakt het een geniale track.
2-3
Vooral Josh' flow in bepaalde zinnen maakt het een geniale track.
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 09:42 uur
5-3
fan-tas-tische track. Die overgangen tussen Black Thought en Erykah zijn meesterlijk.
fan-tas-tische track. Die overgangen tussen Black Thought en Erykah zijn meesterlijk.
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 10:03 uur
0
geplaatst: 24 oktober 2006, 10:04 uur
55. Wyclef Jean feat. Lauryn Hill - Guantanamera vs. Tha Dogg Pound feat. Snoop Doggy Dogg - New York, New York
0
Melle K
geplaatst: 24 oktober 2006, 11:18 uur
3-5
Al is het maar omdat het de voorzet was voor L.A. L.A. van de Queensbridge-brigade.
Al is het maar omdat het de voorzet was voor L.A. L.A. van de Queensbridge-brigade.
* denotes required fields.