MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out

zoeken in:
Kos
3-3

Gyzzz schreef:
Niek, Electric Relaxation unieker? Ik ken eerlijk gezegd ook niets dat echt lijkt op Chessboxin
Als ik op Wu-Tang stem, stem jij op iets anders, als jij op Wu-Tang stemt, stem ik op iets anders.
Enfin, ik ben toch vrij bekend met het concept: een duistere beats en daar een handvol rappers op die een voor een hun vers spitten (weliswaar gruwelijk vette verses maar toch). Aan ER vind ik die verandering van beat bij Q-Tip en Phife zo ontzettend vet gedaan. Verder vind ik de sfeer in dat nummertje uniek. In ieder geval dus unieker dan die van DMoCB.

Social_Mask
Juist Niek.

3-4

5-5
wordt het dan

Niek schreef:
(quote)
Als ik op Wu-Tang stem, stem jij op iets anders, als jij op Wu-Tang stemt, stem ik op iets anders.

Ik vind Chessboxin' nu eenmaal bij Enter The Wu-Tang's drie beste nummers horen

Ik heb Tearz (ook een van de besten) overigens de hele KO nergens gezien. Deed die wel mee eigenlijk?

Gyzzz schreef:
(quote)

Ik vind Chessboxin' nu eenmaal bij Enter The Wu-Tang's drie beste nummers horen

Ik heb Tearz (ook een van de besten) overigens de hele KO nergens gezien. Deed die wel mee eigenlijk?
Geen idee. Ben er pas later ingestapt. Vind Tearz overigens (zonder gein) een van de mindere (minst fantastische) van Enter the Wu-Tang

Social_Mask
Wat hebben jullie allemaal toch met Enter the Wu-Tang??

Marcel²
7-6

Social_Mask schreef:
Wat hebben jullie allemaal toch met Enter the Wu-Tang??
Liefde voor het leven.

Niek schreef:
(quote)
Liefde voor het leven.

Jammer dat mijn favo track er tegen Ice Cube uit is gegaan

Akonner
7-7

27. Method Man - Release Yo’ Delf vs. Slick Rick - Children's Story

1-0

Social_Mask
2-0

Die van Slick Rick is ook erg goed.

4-3

Dr.Greenthump
4-4

ook weer moeilijk dit.

eazyfan
4-5

Martino
4-6

Ziel
5-7

28. Grandmaster Flash & The Furious Five - The Message vs. 2Pac - Dear Mama

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 12:34 uur

geplaatst: vandaag om 12:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.