Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2007, 16:51 uur
Gyzzz schreef:
Niek, Electric Relaxation unieker? Ik ken eerlijk gezegd ook niets dat echt lijkt op Chessboxin
Als ik op Wu-Tang stem, stem jij op iets anders, als jij op Wu-Tang stemt, stem ik op iets anders. Niek, Electric Relaxation unieker? Ik ken eerlijk gezegd ook niets dat echt lijkt op Chessboxin

Enfin, ik ben toch vrij bekend met het concept: een duistere beats en daar een handvol rappers op die een voor een hun vers spitten (weliswaar gruwelijk vette verses maar toch). Aan ER vind ik die verandering van beat bij Q-Tip en Phife zo ontzettend vet gedaan. Verder vind ik de sfeer in dat nummertje uniek. In ieder geval dus unieker dan die van DMoCB.
0
geplaatst: 27 april 2007, 17:05 uur
Niek schreef:
(quote)
Als ik op Wu-Tang stem, stem jij op iets anders, als jij op Wu-Tang stemt, stem ik op iets anders.
Ik vind Chessboxin' nu eenmaal bij Enter The Wu-Tang's drie beste nummers horen
Ik heb Tearz (ook een van de besten) overigens de hele KO nergens gezien. Deed die wel mee eigenlijk?
0
geplaatst: 27 april 2007, 18:17 uur
Gyzzz schreef:
Ik heb Tearz (ook een van de besten) overigens de hele KO nergens gezien. Deed die wel mee eigenlijk?
Geen idee. Ben er pas later ingestapt. Vind Tearz overigens (zonder gein) een van de mindere (minst fantastische) van Enter the Wu-Tang (quote)

0
Social_Mask
geplaatst: 27 april 2007, 18:30 uur
Wat hebben jullie allemaal toch met Enter the Wu-Tang?? 

0
geplaatst: 27 april 2007, 18:39 uur
Niek schreef:
(quote)
Liefde voor het leven.
Jammer dat mijn favo track er tegen Ice Cube uit is gegaan
0
geplaatst: 27 april 2007, 19:06 uur
27. Method Man - Release Yo’ Delf vs. Slick Rick - Children's Story
1-0
1-0
0