MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out

zoeken in:
Akonner
5-3

6-3

8-3 Ik gok dat Shook Ones dit spel zal gaan winnen.

5. Geto Boys - Mind Playing Tricks on Me vs. N.W.A. - Straight outta Compton
1-0

Ziel
3-0

Survival of The Fittest gaat in ieder geval tegen 4th Chamber en Shook Ones tegen NY State of Mind (als de manier van loten hetzelfde blijft. Dan verwacht ik dat Time's Up en C.R.E.A.M. nog bij de laatste 8 komen. En de winnaar hiervan en de winnaar van Da Mystery of Chessboxin vs Dear Mama.
Ik denk dat het heel erg gaat afhangen van welk nummer de users op dat moment het meest gecharmeerd zijn. Momenteel mag Time's Up van mij winnen maar morgen kan dat weer een andere zijn.

Martino
4-1

Zal er vooral van afhangen welke users op welk moment online zijn, want deze topic gaat soms razendsnel... Je bent eens paar uurtjes weg en dan zijn er 3 battles achter de rug, al is het tempo wel zienderogen gedaald in deze kapitale eindfase van het spel.

Kos
5-1 maar dit is wel de moeilijkste tot nu toe.

5-2

Social_Mask
6-3

eazyfan
6-4! Komaan

Harco
7-4.

Edris
7-6

Een verrassende winnaar zal het niet meer worden helaas.

7-8

Harco
Stemmers!

Marcel²
7-9

Kos
6. Dr. Dre - Forgot about Dre vs. O.C. - Time's Up

0-1

Harco
0-2.

Ah heel goed, Straight Outta Compton toch nog door. Wat deze betreft, ik vind denk ik Time's Up kwalitatief net wat beter maar aangezien ik bij Forgot About Dre toch altijd een speciaal gevoel hou, stem ik hierop. (1-3 dus)

eazyfan
2-3

Marcel²
2-3

Harco
thomzi stemde al de 1-3.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:02 uur

geplaatst: vandaag om 19:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.