Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 30 april 2007, 20:13 uur
5. Geto Boys - Mind Playing Tricks on Me vs. N.W.A. - Straight outta Compton
1-0
1-0
0
geplaatst: 30 april 2007, 20:18 uur
Survival of The Fittest gaat in ieder geval tegen 4th Chamber en Shook Ones tegen NY State of Mind (als de manier van loten hetzelfde blijft. Dan verwacht ik dat Time's Up en C.R.E.A.M. nog bij de laatste 8 komen. En de winnaar hiervan en de winnaar van Da Mystery of Chessboxin vs Dear Mama.
Ik denk dat het heel erg gaat afhangen van welk nummer de users op dat moment het meest gecharmeerd zijn. Momenteel mag Time's Up van mij winnen maar morgen kan dat weer een andere zijn.
Ik denk dat het heel erg gaat afhangen van welk nummer de users op dat moment het meest gecharmeerd zijn. Momenteel mag Time's Up van mij winnen maar morgen kan dat weer een andere zijn.
0
geplaatst: 30 april 2007, 20:26 uur
Zal er vooral van afhangen welke users op welk moment online zijn, want deze topic gaat soms razendsnel... Je bent eens paar uurtjes weg en dan zijn er 3 battles achter de rug, al is het tempo wel zienderogen gedaald in deze kapitale eindfase van het spel.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 10:46 uur
Ah heel goed, Straight Outta Compton toch nog door. Wat deze betreft, ik vind denk ik Time's Up kwalitatief net wat beter maar aangezien ik bij Forgot About Dre toch altijd een speciaal gevoel hou, stem ik hierop. (1-3 dus)
* denotes required fields.