Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 1 mei 2007, 22:44 uur
Komt dat kutnummer zover, wordt 'ie er met 9-1 uitgedonderd door Straight Outta Compton. Wat een kut-KO.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 22:49 uur
0
geplaatst: 1 mei 2007, 23:36 uur
7-10
Wat is er allemaal gebeurt toen ik weg was? Time's Up eruit. Forget About Dre door!! Ongelofelijk.
Wat is er allemaal gebeurt toen ik weg was? Time's Up eruit. Forget About Dre door!! Ongelofelijk.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 23:43 uur
HALVE FINALES! TOT 10, 2 VERSCHIL!
1. GZA - 4th Chamber vs. Mobb Deep - Shook Ones Part II
2. N.W.A. - Straight outta Compton vs. Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.
HERHALING: TOT 10, 2 VERSCHIL!
1. GZA - 4th Chamber vs. Mobb Deep - Shook Ones Part II
2. N.W.A. - Straight outta Compton vs. Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.
HERHALING: TOT 10, 2 VERSCHIL!
0
geplaatst: 1 mei 2007, 23:45 uur
Ik stem op Shook Ones, maar geen idee wat het dan staat want wat Reijersen post snap ik niet.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 01:14 uur
Ja, mense, JA, ik ga nog één keer zagen...
Wat'n ellende. De reden waarom er hier soms de raarste dingen gebeuren is volgens mij het meestemmen van mensen die fan zijn van meer commerciële rap of fans van R'n B of Soul-nummers (wat op zich geen probleem is), waardoor dit K.O. tot op zekere hoogte toch een verkeerd beeld gegeven heeft.
De winnaar zal daarentegen niet verrassend zijn (Shook Ones of C.R.E.A.M.)
Ach ja, de real hiphop-heads hebben zich gedurende deze K.O. (terecht) vragen gesteld....
Wat'n ellende. De reden waarom er hier soms de raarste dingen gebeuren is volgens mij het meestemmen van mensen die fan zijn van meer commerciële rap of fans van R'n B of Soul-nummers (wat op zich geen probleem is), waardoor dit K.O. tot op zekere hoogte toch een verkeerd beeld gegeven heeft.
De winnaar zal daarentegen niet verrassend zijn (Shook Ones of C.R.E.A.M.)
Ach ja, de real hiphop-heads hebben zich gedurende deze K.O. (terecht) vragen gesteld....
0
geplaatst: 2 mei 2007, 01:23 uur
Ik miste op het einde vooral een track van ATCQ (Scenario bijv.), Come Clean, I Used to Love H.E.R., T.R.O.Y., MC's Act Like They Don't Know, Passin Me By.....
Maar goed.
Maar goed.
0
geplaatst: 2 mei 2007, 01:34 uur
3-7
Er zijn nog maar een paar tracks, de mindere zijn gewoon lucky met een makkelijke loting.
Er zijn nog maar een paar tracks, de mindere zijn gewoon lucky met een makkelijke loting.
* denotes required fields.