MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:

Omayyad
8-9

Ruby1966
8-10

Lin
9-10

lambf
10-10

Sietse
Onderhond schreef:
(quote)

Ja, die herinner ik me nog. En daar kom je dan mee af bij een hoes die weinig abstract is met een overwegend natuurlijk karakter ? Goeie timing hoor

We zullen het dan maar niet hebben over bepaalde standaard ambient hoesjes die niet meer nodig denken te hebben dan een goedkoop misteffectje om het oh zo mysterieus te maken zeker ? Vreemd dat dat toch ook één zooi plagiaat is, die je wel lijkt te verdedigen.

Kan iemand mij even vertellen waar ik "standaard ambient" hoesjes aan het verdedigen was? Volgens mij heb ik dit ff gemist.

Als je doelt op die hoezen van dingen uitgekomen op Touch (zoals Oren Ambarchi - Grapes from the Estate en Fennesz - Venice) dan moet je, je nog maar eens verdiepen in het werk van de fotograaf (Jon Wozencroft) en dan moet je nog maar eens iets beter naar zijn foto's die hij voor de touch hoezen heeft gebruikt.
Das nl. niks aan mist effectjes en dergelijke, das gewoon op het goede tijdstip een foto maken (ochtenddauw, een stad van boven net na zonsondergang, een bootje in de zee bij extreem warm weer).
Met een goede camera heb dan helemaal geen photoshop filtertjes meer nodig, iets wat jij volgens mij zelf ook verdomde goed weet.
Kwestie van compositie gevoel en veel ervaring.

12-11 die lelijke hoes wil er maar nooit uit gaan...

titan (crew)
Die twee poetsdames van RTL4 zouden er een hartverzakking van krijgen

SelmaDuim
13-13 natuurlijk

14-13

12. Pajo - Pajo

(afbeelding)

vs.

A.S. - 20040701

(afbeelding)

sxesven
3-0

Lin
4-0

SelmaDuim
5-1

Ruby1966
5-2

Omayyad
8-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:01 uur

geplaatst: vandaag om 09:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.