MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:

titan (crew)
Het is kiezen tussen de lamme en de blinde: 11-7

Sietse
Onderhond schreef:
Wat je al saai noemt Ten minste nog enige vorm van originaliteit en mystiek.

weet je nog, mijn post over cliche electronica/idm hoezen?

ik doel dus op dit soort dingen...niet dat ze allemaal hetzelfde zijn, maar ze doen allemaal even hard hun best om zo abstract mogelijk te zijn, met toch een "touch" en biologische/natuurlijke elementen...en dan valt deze nog mee...die van Quench...GADVERDAMME, dan snap ik echt niet dat mensen daar iets in zien....deze heeft dan nog wel iets, waar ik me kan vinden qua stemmen van anderen.
Waar ze ook erg goed zijn in dat soort dingen...Mego...hoop toffe muziek, maar wat een lelijke hoezen toch vaak (denk aan Endless Summer van Fennesz en de Fennoberg dingen)

ps. ik vind die andere ook niet zo heel erg mooi, maar misschien is dat de scan, lijken wel van de ringen in te zitten die je krijgt na compressi naar een gif en je niet genoeg kleuren gebruikt.

Sietse
ohh en om dan een hoes te noemen waar ik het wel geslaagd vindt... Ochre - Lemodie, dat vind ik nou een geslaagde hoes voor zo'n soort electronica album....maar goed genoeg gezeur van mij...

Omayyad
13-7

Vooral een erg mooie kleur. Die Pinetop Seven hoes is wel aardig, alleen staat die boom daar nogal lelijk.

13-8

JonnieBrasco
13-10

Edris
13-11

13-12

13-13

Sietse schreef:

weet je nog, mijn post over cliche electronica/idm hoezen?

ik doel dus op dit soort dingen...niet dat ze allemaal hetzelfde zijn, maar ze doen allemaal even hard hun best om zo abstract mogelijk te zijn, met toch een "touch" en biologische/natuurlijke elementen...

Ja, die herinner ik me nog. En daar kom je dan mee af bij een hoes die weinig abstract is met een overwegend natuurlijk karakter ? Goeie timing hoor

We zullen het dan maar niet hebben over bepaalde standaard ambient hoesjes die niet meer nodig denken te hebben dan een goedkoop misteffectje om het oh zo mysterieus te maken zeker ? Vreemd dat dat toch ook één zooi plagiaat is, die je wel lijkt te verdedigen.

Voor de vierde keer op rij 13-13

Chriskattepis
14-13

En dan nog gaat dat veredeld David de Boskabouter tafereel door

11. Architect - The Analysis Of Noise Trading

(afbeelding)

vs.

Yasume - Where We're from the Birds Sing a Pretty Song

(afbeelding)

titan (crew)
4-5

DutchViking
4-6

sxesven
5-6

sxesven
herman schreef:
[M83] Een van mijn favoriete hoezen ooit eigenlijk.

Amen, van mij ook.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:57 uur

geplaatst: vandaag om 08:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.