Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
titan (crew)
geplaatst: 27 augustus 2006, 01:11 uur
Het is kiezen tussen de lamme en de blinde: 11-7
0
Sietse
geplaatst: 27 augustus 2006, 01:14 uur

weet je nog, mijn post over cliche electronica/idm hoezen?
ik doel dus op dit soort dingen...niet dat ze allemaal hetzelfde zijn, maar ze doen allemaal even hard hun best om zo abstract mogelijk te zijn, met toch een "touch" en biologische/natuurlijke elementen...en dan valt deze nog mee...die van Quench...GADVERDAMME, dan snap ik echt niet dat mensen daar iets in zien....deze heeft dan nog wel iets, waar ik me kan vinden qua stemmen van anderen.
Waar ze ook erg goed zijn in dat soort dingen...Mego...hoop toffe muziek, maar wat een lelijke hoezen toch vaak (denk aan Endless Summer van Fennesz en de Fennoberg dingen)
ps. ik vind die andere ook niet zo heel erg mooi, maar misschien is dat de scan, lijken wel van de ringen in te zitten die je krijgt na compressi naar een gif en je niet genoeg kleuren gebruikt.
0
Sietse
geplaatst: 27 augustus 2006, 01:17 uur
ohh en om dan een hoes te noemen waar ik het wel geslaagd vindt... Ochre - Lemodie, dat vind ik nou een geslaagde hoes voor zo'n soort electronica album....maar goed genoeg gezeur van mij...
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 01:51 uur
Vooral een erg mooie kleur. Die Pinetop Seven hoes is wel aardig, alleen staat die boom daar nogal lelijk.
13-8
13-8
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 09:44 uur
Sietse schreef:
ik doel dus op dit soort dingen...niet dat ze allemaal hetzelfde zijn, maar ze doen allemaal even hard hun best om zo abstract mogelijk te zijn, met toch een "touch" en biologische/natuurlijke elementen...
ik doel dus op dit soort dingen...niet dat ze allemaal hetzelfde zijn, maar ze doen allemaal even hard hun best om zo abstract mogelijk te zijn, met toch een "touch" en biologische/natuurlijke elementen...
Ja, die herinner ik me nog. En daar kom je dan mee af bij een hoes die weinig abstract is met een overwegend natuurlijk karakter ? Goeie timing hoor

We zullen het dan maar niet hebben over bepaalde standaard ambient hoesjes die niet meer nodig denken te hebben dan een goedkoop misteffectje om het oh zo mysterieus te maken zeker ? Vreemd dat dat toch ook één zooi plagiaat is, die je wel lijkt te verdedigen.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 10:16 uur
En dan nog gaat dat veredeld David de Boskabouter tafereel door 
11. Architect - The Analysis Of Noise Trading

vs.
Yasume - Where We're from the Birds Sing a Pretty Song

11. Architect - The Analysis Of Noise Trading

vs.
Yasume - Where We're from the Birds Sing a Pretty Song

0
sxesven
geplaatst: 27 augustus 2006, 11:22 uur
herman schreef:
[M83] Een van mijn favoriete hoezen ooit eigenlijk.
[M83] Een van mijn favoriete hoezen ooit eigenlijk.
Amen, van mij ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.