MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:
lambf
11-4

Omayyad
12-5

Toine Rorije
12-6

herman schreef:
Triest ja.

Gelukkig zijn er ook nog mensen met fatsoen.

ooo, sorry hoor. Ik heb de hele gesprekken gemist. Ik bekijk de platen en stem. Wat er tussen de hoezen en mijn stem gezegt is, is langs me heen gegaan. Om dat nou gelijk onfatsoenlijk en triest te noemen

luc011190 schreef:
(quote)

ooo, sorry hoor. Ik heb de hele gesprekken gemist. Ik bekijk de platen en stem. Wat er tussen de hoezen en mijn stem gezegt is, is langs me heen gegaan. Om dat nou gelijk onfatsoenlijk en triest te noemen

Nouja, een beetje overdreven reactie inderdaad, maar het is wel zo netjes om even te kijken waar je nou op reageert toch?

Maar goed, zand erover. Zoveel maakte het me ook niet uit hoor, ik was vooral verbaasd over het feit dat mensen blijkbaar niet eens berichtjes lezen.

13-7

herman schreef:
ik was vooral verbaasd over het feit dat mensen blijkbaar niet eens berichtjes lezen.

Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor: wat een oeverloos gezwets soms..... niet iedereen vind nu eenmaal hetzelfde mooi en sommigen menen daar dan eens flink op te moeten reageren. Dan ga je die berichten niet meer lezen (net zoals dit berichtje ).

herman schreef:
(quote)

Nouja, een beetje overdreven reactie inderdaad, maar het is wel zo netjes om even te kijken waar je nou op reageert toch?

Maar goed, zand erover. Zoveel maakte het me ook niet uit hoor, ik was vooral verbaasd over het feit dat mensen blijkbaar niet eens berichtjes lezen.

Ik had haast, ik moest snel naar de tennis, maar wou nog even snel mijn stem posten.

Maar inderdaad voortaan even eerst de berichtjes lezen, hup zand erover

aERodynamIC schreef:
net zoals dit berichtje ).

Sorry wat zei je?

Je hebt wel gelijk hoor. Ik heb dat ook wel 's (knappe artiesten-KO). Af en toe weet je niet eens of de KO ueberhaupt nog aan de gang is.

titan (crew)
14-8

't is 21:30, tijd dat de David de Boskabouter fans hun bedje in kruipen.

Ruby1966
Onderhond schreef:
't is 21:30, tijd dat de David de Boskabouter fans hun bedje in kruipen.

Is dat het Belgische broertje van Paulus?

14-11 Echt geweldige hoes

DutchViking
15-11

(afbeelding)

David. En daarmee is de laatst echt mooie hoes ook naar huis gestemd. Nu maar hopen op die andere Snares, de rest is goedkope kitsch en ronduit teleurstellend.

Ruby1966
Dat is David de kabouter, ja! Niet de boskabouter, dat is Paulus

2 Vetiver - Vetiver

(afbeelding)

vs.

Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea

(afbeelding)

Ruby1966
0-1

DutchViking
2-2

2-4

Nooit beseft dat boskabouters een apart ras waren

3-4

vind die van Neutral Milk Hotel erg minnetjes.

4-4. Heel spijtig indd dat Venetian Snares eruit ligt. Veruit de mooiste hoes die er nog overblijft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:26 uur

geplaatst: vandaag om 17:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.