Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 20:56 uur
ooo, sorry hoor. Ik heb de hele gesprekken gemist. Ik bekijk de platen en stem. Wat er tussen de hoezen en mijn stem gezegt is, is langs me heen gegaan. Om dat nou gelijk onfatsoenlijk en triest te noemen

0
geplaatst: 29 augustus 2006, 21:04 uur
luc011190 schreef:
ooo, sorry hoor. Ik heb de hele gesprekken gemist. Ik bekijk de platen en stem. Wat er tussen de hoezen en mijn stem gezegt is, is langs me heen gegaan. Om dat nou gelijk onfatsoenlijk en triest te noemen
(quote)

Nouja, een beetje overdreven reactie inderdaad, maar het is wel zo netjes om even te kijken waar je nou op reageert toch?
Maar goed, zand erover. Zoveel maakte het me ook niet uit hoor, ik was vooral verbaasd over het feit dat mensen blijkbaar niet eens berichtjes lezen.
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 21:09 uur
herman schreef:
ik was vooral verbaasd over het feit dat mensen blijkbaar niet eens berichtjes lezen.
ik was vooral verbaasd over het feit dat mensen blijkbaar niet eens berichtjes lezen.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor: wat een oeverloos gezwets soms..... niet iedereen vind nu eenmaal hetzelfde mooi en sommigen menen daar dan eens flink op te moeten reageren. Dan ga je die berichten niet meer lezen (net zoals dit berichtje
).
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 21:09 uur
herman schreef:
Nouja, een beetje overdreven reactie inderdaad, maar het is wel zo netjes om even te kijken waar je nou op reageert toch?
Maar goed, zand erover. Zoveel maakte het me ook niet uit hoor, ik was vooral verbaasd over het feit dat mensen blijkbaar niet eens berichtjes lezen.
(quote)
Ik had haast, ik moest snel naar de tennis, maar wou nog even snel mijn stem posten.
Maar inderdaad voortaan even eerst de berichtjes lezen, hup zand erover

0
geplaatst: 29 augustus 2006, 21:13 uur
Sorry wat zei je?

Je hebt wel gelijk hoor. Ik heb dat ook wel 's (knappe artiesten-KO). Af en toe weet je niet eens of de KO ueberhaupt nog aan de gang is.

0
geplaatst: 29 augustus 2006, 21:26 uur
't is 21:30, tijd dat de David de Boskabouter fans hun bedje in kruipen.
0
Ruby1966
geplaatst: 29 augustus 2006, 21:54 uur
Onderhond schreef:
Is dat het Belgische broertje van Paulus?

0
geplaatst: 29 augustus 2006, 21:55 uur

David. En daarmee is de laatst echt mooie hoes ook naar huis gestemd. Nu maar hopen op die andere Snares, de rest is goedkope kitsch en ronduit teleurstellend.
0
Ruby1966
geplaatst: 29 augustus 2006, 21:56 uur
Dat is David de kabouter, ja! Niet de boskabouter, dat is Paulus 
2 Vetiver - Vetiver

vs.
Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea

2 Vetiver - Vetiver

vs.
Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea

0
geplaatst: 29 augustus 2006, 21:59 uur
4-4. Heel spijtig indd dat Venetian Snares eruit ligt. Veruit de mooiste hoes die er nog overblijft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.