Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 07:52 uur
9-1
Ontbreekt zelfs naam/uitvoerder op die bovenste, en dat cirkeltje kan écht niet.
Ontbreekt zelfs naam/uitvoerder op die bovenste, en dat cirkeltje kan écht niet.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 08:22 uur
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 08:49 uur
10-1 De mooiste van allemaal. Onzinnige opmerking Onderhond...............
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 09:06 uur
Het zou in ieder geval al een eerste stap zijn van slecht bewerkt fotomateriaal naar hoes.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 09:38 uur
Zoals ik al zei, dat cirkeltje is werkelijk oerlelijk. Daarbij vermoed ik dat er niet veel meer gebeurd is dan een greyscale met wat contrastgeklooi. Met een weinig inspirerend resultaat. Dat soort fototjes kan ik ook nemen/maken.
En dan komt er nog eens bij dat ook het thema van de hoes weinig blijk geeft van enige creativiteit.
Laat Blockhead nu maar winnen.
En dan komt er nog eens bij dat ook het thema van de hoes weinig blijk geeft van enige creativiteit.
Laat Blockhead nu maar winnen.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 09:43 uur
Ik blijf hem fantastisch vinden, samen met Blockhead in de finale!
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 10:25 uur
15-3
Het zal allemaal wel met greyscales en contrast, maar ik vind hem gewoon mooier. Niet briljant, maar mooier dan Venetian Snares.
Het zal allemaal wel met greyscales en contrast, maar ik vind hem gewoon mooier. Niet briljant, maar mooier dan Venetian Snares.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 10:27 uur
4. Blockhead - Music by Cavelight

vs.
Sleater-Kinney - The Woods

vs.
Sleater-Kinney - The Woods

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 10:29 uur
5-1 Mooiste die er nog tussenzit nu, maar ook niet super uitgevoerd. Idee is wel leuk verder. Ook hier weer vind ik de gebruikte foto redelijk goedkoop.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.