MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:
Ruby1966
2-0 echt heel erg mooi!

Top herman

Goed, dan ga ik voor de goedkope fotoshop-hoes die heel makkelijk te maken was

2-1

Maar beiden mogen winnen naar mijn mening

3-2

No contest.

SelmaDuim
6-3

8-3

Erg simpel, hoewel ik voor Blockhead toch ook liever een mooiere foto als basis gezien zou hebben. Zonsondergang achter een boompje is niet veel beter dan zwart/wit van een strand.

Lin
10-3

Onderhond schreef:
Erg simpel, hoewel ik voor Blockhead toch ook liever een mooiere foto als basis gezien zou hebben.

De foto vind ik juist door de kleuren zo mooi. Simpel maar buitengewoon effectief. Past ook buitengewoon goed bij het album, een echt herstplaatje.

11-7

BoordAppel schreef:
een echt herfstplaatje.

* kijkt naar buiten *
Ik zet hem gelijk op

BoordAppel schreef:
De foto vind ik juist door de kleuren zo mooi. Simpel maar buitengewoon effectief. Past ook buitengewoon goed bij het album, een echt herstplaatje.

Daar ook weer hetzelfde verhaal als bij het strandcovertje. Al teveel gebruikt en misbruikt om nog echt overtuigend te zijn. De foto is verder te banaal en herbergt verder ook geen extra esthetische kwalititeiten voor zover ik door het raster kan zien.

Een ander standpunt en meer lichtspel had al veel kunnen helpen. Vind het verder ook niet geweldig passend bij de muziek moet ik zeggen. Daarvoor is herfst een té ruim thema. Zou zeker geen zonsondergang gebruikt hebben.

en herbergt verder ook geen extra esthetische kwalititeiten voor zover ik door het raster kan zien.

Vandaar dat raster. Een schijnbaar banale foto wordt zo uit de banaliteit getrokken.

Door het raster vind ik het ook wel een oké hoesje, een mooiere foto had het geheel nog wat extras kunnen meegeven. Nu straalt de banaliteit er nog iets te veel doorheen.

Ben al lang blij als Blockhead wint van het stranddingetje zonder naam.

12-8 goedkoop vs. mooie foto

titan (crew)
13-9

Een simpel idee inderdaad (maar wie heeft ooit bepaald dat een hoes ingewikkeld moet zijn?), maar wel effectief en sfeervol.

Zou trouwens de eerste keer in een algemene KO zijn dat iets hiphopperigs gaat winnen

Yak
13-11 stranddingetje zonder naam

sxesven
13-12

14-12

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.