Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 14:50 uur
Top herman 
Goed, dan ga ik voor de goedkope fotoshop-hoes die heel makkelijk te maken was
2-1
Maar beiden mogen winnen naar mijn mening

Goed, dan ga ik voor de goedkope fotoshop-hoes die heel makkelijk te maken was

2-1
Maar beiden mogen winnen naar mijn mening

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:01 uur
8-3
Erg simpel, hoewel ik voor Blockhead toch ook liever een mooiere foto als basis gezien zou hebben. Zonsondergang achter een boompje is niet veel beter dan zwart/wit van een strand.
Erg simpel, hoewel ik voor Blockhead toch ook liever een mooiere foto als basis gezien zou hebben. Zonsondergang achter een boompje is niet veel beter dan zwart/wit van een strand.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:24 uur
Onderhond schreef:
Erg simpel, hoewel ik voor Blockhead toch ook liever een mooiere foto als basis gezien zou hebben.
Erg simpel, hoewel ik voor Blockhead toch ook liever een mooiere foto als basis gezien zou hebben.
De foto vind ik juist door de kleuren zo mooi. Simpel maar buitengewoon effectief. Past ook buitengewoon goed bij het album, een echt herstplaatje.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:28 uur
BoordAppel schreef:
een echt herfstplaatje.
een echt herfstplaatje.
* kijkt naar buiten *
Ik zet hem gelijk op

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:31 uur
BoordAppel schreef:
De foto vind ik juist door de kleuren zo mooi. Simpel maar buitengewoon effectief. Past ook buitengewoon goed bij het album, een echt herstplaatje.
Daar ook weer hetzelfde verhaal als bij het strandcovertje. Al teveel gebruikt en misbruikt om nog echt overtuigend te zijn. De foto is verder te banaal en herbergt verder ook geen extra esthetische kwalititeiten voor zover ik door het raster kan zien.
Een ander standpunt en meer lichtspel had al veel kunnen helpen. Vind het verder ook niet geweldig passend bij de muziek moet ik zeggen. Daarvoor is herfst een té ruim thema. Zou zeker geen zonsondergang gebruikt hebben.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:33 uur
en herbergt verder ook geen extra esthetische kwalititeiten voor zover ik door het raster kan zien.
Vandaar dat raster. Een schijnbaar banale foto wordt zo uit de banaliteit getrokken.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:35 uur
Door het raster vind ik het ook wel een oké hoesje, een mooiere foto had het geheel nog wat extras kunnen meegeven. Nu straalt de banaliteit er nog iets te veel doorheen.
Ben al lang blij als Blockhead wint van het stranddingetje zonder naam.
Ben al lang blij als Blockhead wint van het stranddingetje zonder naam.
0
titan (crew)
geplaatst: 30 augustus 2006, 15:51 uur
13-9
Een simpel idee inderdaad (maar wie heeft ooit bepaald dat een hoes ingewikkeld moet zijn?), maar wel effectief en sfeervol.
Zou trouwens de eerste keer in een algemene KO zijn dat iets hiphopperigs gaat winnen
Een simpel idee inderdaad (maar wie heeft ooit bepaald dat een hoes ingewikkeld moet zijn?), maar wel effectief en sfeervol.
Zou trouwens de eerste keer in een algemene KO zijn dat iets hiphopperigs gaat winnen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.