MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:

Halve finale 2:

Pajo - Pajo

(afbeelding)

vs.

Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea

(afbeelding)

Marcel²
2-0

Lin
3-0

Toine Rorije
4-1

sxesven
6-1

8-3 Makkie, die hoes van Pajo mag wat mij betreft winnen.

Ruby1966
12-3

titan (crew)
13-3

14-3

16-4

aanschouw de pracht en de kracht van zwart-wit foto's

Tijd voor de finale Of zullen we even wachten tot Herman online is? Was tenslotte wel zijn idee, deze KO

Reijersen schreef:
aanschouw de pracht en de kracht van zwart-wit foto's

Des te zorgvuldiger moet je ermee omspringen. Fototje van de zee, greyscale erover (letterlijk één klik) en hopsa.

Moest er nu effectief wat boeiends gedaan worden met het contrast en lichtspel ...

Onderhond schreef:
(quote)

Des te zorgvuldiger moet je ermee omspringen. Fototje van de zee, greyscale erover (letterlijk één klik) en hopsa.

Moest er nu effectief wat boeiends gedaan worden met het contrast en lichtspel ...

gaat er bij meer om dat ik vind dat een foto in zwart-wit vaak meer uitstraalt dan ik kleur (maar ligt ook weer aan de foto)

En mij gaat het erom dat zwart/wit juist om die reden vaak misbruikt wordt. Iets wordt gegreyscaled want "dat heeft meer uitstraling". Het effect is ondertussen zo uitgehold dat het vaak niet veel meer dan goedkoop overkomt.

Wat mij betreft prachtig geïllustreerd door dat hoesje.

Onderhond schreef:
En mij gaat het erom dat zwart/wit juist om die reden vaak misbruikt wordt. Iets wordt gegreyscaled want "dat heeft meer uitstraling". Het effect is ondertussen zo uitgehold dat het vaak niet veel meer dan goedkoop overkomt.

Wat mij betreft prachtig geïllustreerd door dat hoesje.

zijn wij even blij dat er verschil in smaak bestaat

Het gegeven dat er een slechte vormgever mee bezig is geweest doet niets af aan het feit dat het een sterke foto is. Alleen dat cirkeltje is idd erg storend.

lebowski schreef:
Het gegeven dat er een slechte vormgever mee bezig is geweest doet niets af aan het feit dat het een sterke foto is.

Ga naar het strand, neem een digicam mee en binnen 5 minuten heb je dezelfde, mogelijk een nog veel mooiere foto.

Daarbij kan je bij recentere digicams gewoon in zwart/wit fotos maken en het contrast regelen. Je hoeft je photoshop niet eens meer open te trekken.

Ik zal zo de finale online zetten, bedankt voor het wachten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:48 uur

geplaatst: vandaag om 18:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.