Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 13:05 uur
Halve finale 2:
Pajo - Pajo

vs.
Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea

Pajo - Pajo

vs.
Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 13:32 uur
Tijd voor de finale
Of zullen we even wachten tot Herman online is? Was tenslotte wel zijn idee, deze KO 
Of zullen we even wachten tot Herman online is? Was tenslotte wel zijn idee, deze KO 
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 13:34 uur
Reijersen schreef:
aanschouw de pracht en de kracht van zwart-wit foto's
aanschouw de pracht en de kracht van zwart-wit foto's
Des te zorgvuldiger moet je ermee omspringen. Fototje van de zee, greyscale erover (letterlijk één klik) en hopsa.
Moest er nu effectief wat boeiends gedaan worden met het contrast en lichtspel ...
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 13:37 uur
Onderhond schreef:
Des te zorgvuldiger moet je ermee omspringen. Fototje van de zee, greyscale erover (letterlijk één klik) en hopsa.
Moest er nu effectief wat boeiends gedaan worden met het contrast en lichtspel ...
(quote)
gaat er bij meer om dat ik vind dat een foto in zwart-wit vaak meer uitstraalt dan ik kleur (maar ligt ook weer aan de foto)
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 13:41 uur
En mij gaat het erom dat zwart/wit juist om die reden vaak misbruikt wordt. Iets wordt gegreyscaled want "dat heeft meer uitstraling". Het effect is ondertussen zo uitgehold dat het vaak niet veel meer dan goedkoop overkomt.
Wat mij betreft prachtig geïllustreerd door dat hoesje.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 13:51 uur
Onderhond schreef:
En mij gaat het erom dat zwart/wit juist om die reden vaak misbruikt wordt. Iets wordt gegreyscaled want "dat heeft meer uitstraling". Het effect is ondertussen zo uitgehold dat het vaak niet veel meer dan goedkoop overkomt.
zijn wij even blij dat er verschil in smaak bestaat

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 14:00 uur
Het gegeven dat er een slechte vormgever mee bezig is geweest doet niets af aan het feit dat het een sterke foto is. Alleen dat cirkeltje is idd erg storend.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 14:16 uur
lebowski schreef:
Het gegeven dat er een slechte vormgever mee bezig is geweest doet niets af aan het feit dat het een sterke foto is.
Het gegeven dat er een slechte vormgever mee bezig is geweest doet niets af aan het feit dat het een sterke foto is.
Ga naar het strand, neem een digicam mee en binnen 5 minuten heb je dezelfde, mogelijk een nog veel mooiere foto.
Daarbij kan je bij recentere digicams gewoon in zwart/wit fotos maken en het contrast regelen. Je hoeft je photoshop niet eens meer open te trekken.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 14:37 uur
Ik zal zo de finale online zetten, bedankt voor het wachten. 

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 14:49 uur
musicfriek schreef:
Tijd voor de finale
Tijd voor de finale
Da's wel aardig van jullie.

Komt ie dan:
Blockhead - Music by Cavelight

versloeg achtereenvolgens:
Blur - Modern Life Is Rubbish
Opeth - Morningrise
Antony And The Johnsons - I Am A Bird Now
Roxy Music - For Your Pleasure
Opeth - Blackwater Park
The Fading Collection - Supertron
Sleater-Kinney - The Woods
Pinetop Seven - The Night's Bloom
Pajo - Pajo

The road to the final liep voor Pajo langs:
Scorch Trio - Luggumt
Genesis - Selling England By The Pound
Cocteau Twins - Garlands
Johnny Cash - At San Quentin
A.S. - 20040701
Delays - Faded Seaside Glamour
Venetian Snares - Rossz Csillag Alatt Született
Neutral Milk Hotel - In An Aeroplane Over The Sea
We gaan tot de 20, met een verschil van 2!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.