Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2006, 17:00 uur
Hierboven staat nu een overzichtje tot de 75... Kunnen jullie wellicht tot morgen wel mee verder; dan komt er weer een lading bij.
0
geplaatst: 24 juli 2006, 17:22 uur
herman schreef:
Hierboven staat nu een overzichtje tot de 75... Kunnen jullie wellicht tot morgen wel mee verder; dan komt er weer een lading bij.
dank

0
geplaatst: 24 juli 2006, 17:25 uur
Ik ben misschien een beetje laat, maar disco dream and the androids was in grootformaat tot nog toe niet op internet te krijgen; ik kon m althans niet vinden. Ik heb mijn eigen album destijds gescand voor MuMe, en het zou leuk zijn als-ie in de KO ook in grootformaat mocht meedoen.
0
geplaatst: 24 juli 2006, 17:58 uur
sq schreef:
Ik ben misschien een beetje laat, maar disco dream and the androids was in grootformaat tot nog toe niet op internet te krijgen; ik kon m althans niet vinden. Ik heb mijn eigen album destijds gescand voor MuMe, en het zou leuk zijn als-ie in de KO ook in grootformaat mocht meedoen.
Die zit pas in paar 200 ofzo, dus je bent ruim op tijd. Ik heb het plaatje in mijn bestand gezet.

4-4 overigens, want leuke hoes.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.