MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:
3-1

Marcel²
5-1

3201 vs. 3202

(afbeelding)
vs.

(afbeelding)

Marcel²
0-1

eazyfan
0-2

1-2 slim pickings

3-2

4-2

5-3

3203 vs. 3204

(afbeelding)
vs.

(afbeelding)

Marcel²
1-0

Feeder
2-1

3-1

Kan iemand mij de lol uitleggen van een eeuwigdurende KO waarvan de winnaar dus nooit bekend zal worden?

BoordAppel schreef:
Kan iemand mij de lol uitleggen van een eeuwigdurende KO waarvan de winnaar dus nooit bekend zal worden?

We hebben al 3 winnaars gehad hoor En het is gewoon leuk om al die hoezen te zien en erop te stemmen. Er zijn vele liefhebbers voor dit topic.

musicfriek schreef:
(quote)

We hebben al 3 winnaars gehad hoor En het is gewoon leuk om al die hoezen te zien en erop te stemmen. Er zijn vele liefhebbers voor dit topic.

amen 5-2

musicfriek schreef:
Er zijn vele liefhebbers voor dit topic.

Vandaar mijn vraag. Nutteloosheid kent zijn grenzen.

BoordAppel schreef:

Tsjongejonge zeg! Je maakt me nu echt pissig! Sorry hoor! Als je een beetje kijkt naar het aantal berichten van dit topic dan zie je dat dit een succesvol topic is. Mensen vinden het leuk om op hoezen te stemmen, wat is daar nutteloos aan? Berichten die jij schrijft zoals net, dat noem ik pas nutteloos

Trek je tenen wat in. Ik zie ook wel dat dit topic heel populair is. Ga gerust verder hoor, stoor je niet aan mij, ik vraag het me gewoon af.

BoordAppel schreef:
(quote)

Het is gewoon leuk om albums eens op iets heel anders te beoordelen, en zowel de meest walgelijke, als meest toffe, psychedelische dingen voorbij te zien komen.
Dat het een beetje een structuur mist doet daar weinig afbreuk aan.

(zoiets probeerde musicfriek te zeggen, maar dan anders. )

Nosh schreef:
(zoiets probeerde musicfriek te zeggen, maar dan anders. )

Dank je, zoiets bedoelde ik ook ja

Ruby1966
3205 vs. 3206

(afbeelding)
vs.

(afbeelding)

Ruby1966
0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:53 uur

geplaatst: vandaag om 12:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.