Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2007, 18:29 uur
Kan iemand mij de lol uitleggen van een eeuwigdurende KO waarvan de winnaar dus nooit bekend zal worden?
0
geplaatst: 22 januari 2007, 18:30 uur
BoordAppel schreef:
Kan iemand mij de lol uitleggen van een eeuwigdurende KO waarvan de winnaar dus nooit bekend zal worden?
We hebben al 3 winnaars gehad hoor
En het is gewoon leuk om al die hoezen te zien en erop te stemmen. Er zijn vele liefhebbers voor dit topic.
0
geplaatst: 22 januari 2007, 18:45 uur
musicfriek schreef:
En het is gewoon leuk om al die hoezen te zien en erop te stemmen. Er zijn vele liefhebbers voor dit topic.
(quote)
En het is gewoon leuk om al die hoezen te zien en erop te stemmen. Er zijn vele liefhebbers voor dit topic.amen 5-2
0
geplaatst: 22 januari 2007, 18:46 uur
musicfriek schreef:
Er zijn vele liefhebbers voor dit topic.
Er zijn vele liefhebbers voor dit topic.
Vandaar mijn vraag. Nutteloosheid kent zijn grenzen.
0
geplaatst: 22 januari 2007, 18:49 uur
BoordAppel schreef:
Tsjongejonge zeg! Je maakt me nu echt pissig! Sorry hoor! Als je een beetje kijkt naar het aantal berichten van dit topic dan zie je dat dit een succesvol topic is. Mensen vinden het leuk om op hoezen te stemmen, wat is daar nutteloos aan? Berichten die jij schrijft zoals net, dat noem ik pas nutteloos

0
geplaatst: 22 januari 2007, 18:55 uur
Trek je tenen wat in. Ik zie ook wel dat dit topic heel populair is. Ga gerust verder hoor, stoor je niet aan mij, ik vraag het me gewoon af.
0
geplaatst: 22 januari 2007, 18:56 uur
BoordAppel schreef:
(quote)
Het is gewoon leuk om albums eens op iets heel anders te beoordelen, en zowel de meest walgelijke, als meest toffe, psychedelische dingen voorbij te zien komen.
Dat het een beetje een structuur mist doet daar weinig afbreuk aan.

(zoiets probeerde musicfriek te zeggen, maar dan anders.
)Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.