MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:
Ruby1966
ah...gezellig

haha wat is dat hier

1-0

aslan (crew)
1-1

Marcel²
3-1

3-2

Lin
het is nog vroeg zeg... moet dit...

pas...

SelmaDuim
3-3

pas, we kunnen misschien eens nadenken om veto-stemmen in te voeren? 5 (of meer?) veto stemmen en een hoes ligt er definitief uit. Reden: sommige hoezen zijn zo lelijk dat ze toch nooit gaan winnen, waarom zouden we ze dan 2 keer moeten zien voorbij komen? Ik weet dat we dan een probleem met machten kunnen krijgen maar dat neem ik er graag bij.

MetalDex
Nou moet ik zeggen dat ik deze twee platen ook niet graag aan mijn oma cadeau zou doen, maar is dit niet waarom er een knock-out is? Als iedereen deze covers zo lelijk vindt, liggen ze er toch binnen twee ronden uit. Met veto-stemmen heb je de kans dat ik bij iedere cover waar alleen de kop van de zanger(es) op staat veto te stemmen.

Maar de tweede cover hiervan is toch wel veel origineler

3-4

MetalDex schreef:
Nou moet ik zeggen dat ik deze twee platen ook niet graag aan mijn oma cadeau zou doen, maar is dit niet waarom er een knock-out is? Als iedereen deze covers zo lelijk vindt, liggen ze er toch binnen twee ronden uit. Met veto-stemmen heb je de kans dat ik bij iedere cover waar alleen de kop van de zanger(es) op staat veto te stemmen.

Maar de tweede cover hiervan is toch wel veel origineler

3-4
Da's ook waar, en veto-stemmen zouden leiden tot een spel-in-spel. Maar toch...

3-6

Metal Artwork, het zou verboden moeten worden.

Ruby1966
3353 vs 3354

(afbeelding)

vs

(afbeelding)

Ruby1966
1-0

2-0

Marcel²
3-1

pet
5-1

Ruby1966
3355 vs 3356

(afbeelding)

vs

(afbeelding)

Ruby1966
1-0

Laurora
1-1

Marcel²
3-1

4-1

5-1

3357 vs 3358:

(afbeelding)
vs.

(afbeelding)

0-1

Feeder
1-1

2-2 Duits in trek hier?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.