Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 25 januari 2007, 08:28 uur
pas, we kunnen misschien eens nadenken om veto-stemmen in te voeren? 5 (of meer?) veto stemmen en een hoes ligt er definitief uit. Reden: sommige hoezen zijn zo lelijk dat ze toch nooit gaan winnen, waarom zouden we ze dan 2 keer moeten zien voorbij komen? Ik weet dat we dan een probleem met machten kunnen krijgen maar dat neem ik er graag bij.
0
MetalDex
geplaatst: 25 januari 2007, 08:53 uur
Nou moet ik zeggen dat ik deze twee platen ook niet graag aan mijn oma cadeau zou doen, maar is dit niet waarom er een knock-out is? Als iedereen deze covers zo lelijk vindt, liggen ze er toch binnen twee ronden uit. Met veto-stemmen heb je de kans dat ik bij iedere cover waar alleen de kop van de zanger(es) op staat veto te stemmen.
Maar de tweede cover hiervan is toch wel veel origineler
3-4

3-4
0
geplaatst: 25 januari 2007, 08:58 uur
MetalDex schreef:
Nou moet ik zeggen dat ik deze twee platen ook niet graag aan mijn oma cadeau zou doen, maar is dit niet waarom er een knock-out is? Als iedereen deze covers zo lelijk vindt, liggen ze er toch binnen twee ronden uit. Met veto-stemmen heb je de kans dat ik bij iedere cover waar alleen de kop van de zanger(es) op staat veto te stemmen.
3-4
Da's ook waar, en veto-stemmen zouden leiden tot een spel-in-spel. Maar toch...Nou moet ik zeggen dat ik deze twee platen ook niet graag aan mijn oma cadeau zou doen, maar is dit niet waarom er een knock-out is? Als iedereen deze covers zo lelijk vindt, liggen ze er toch binnen twee ronden uit. Met veto-stemmen heb je de kans dat ik bij iedere cover waar alleen de kop van de zanger(es) op staat veto te stemmen.

3-4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.