Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
Ruby1966
geplaatst: 7 augustus 2006, 10:42 uur
12. Devendra Banhart - Rejoicing in the Hands

vs.
Craig Armstrong - The Space Between Us

vs.
Craig Armstrong - The Space Between Us

0
geplaatst: 7 augustus 2006, 10:42 uur
2-0
Nog nooit een KO geweest waar ik het eens geweest ben met Ruby geloof ik. Eindelijk is daar verandering in gekomen
Nog nooit een KO geweest waar ik het eens geweest ben met Ruby geloof ik. Eindelijk is daar verandering in gekomen

0
Ruby1966
geplaatst: 7 augustus 2006, 10:45 uur
Onderhond schreef:

Qua muziek in ieder geval nooit, maar met de hoezen valt het redelijk mee

0
geplaatst: 7 augustus 2006, 10:46 uur
Onderhond schreef:
2-0
2-0

En dan juist bij dit gedrocht
(wat niet voor de fantastische cd zelf op gaat).
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 10:47 uur
Tussen als zal het nooit goedkomen aERo 
Vind het wel een apart hoesje, en zo'n b&w close-up van lichamen toch net iets te makkelijk.

Vind het wel een apart hoesje, en zo'n b&w close-up van lichamen toch net iets te makkelijk.
0
geplaatst: 7 augustus 2006, 10:51 uur
Pessimist

Maar ja deze zin had je tegen willekeurig wie dan ook hier kunnen zeggen geloof ik onderhand....
0
titan (crew)
geplaatst: 7 augustus 2006, 11:37 uur
aERodynamIC schreef:
Maar ja deze zin had je tegen willekeurig wie dan ook hier kunnen zeggen geloof ik onderhand....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.