Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2006, 16:03 uur
7-7, na wat getwijfel. Ik ben geen Korn fan, maar deze hoes heb ik altijd heel sterk gevonden.
0
geplaatst: 8 augustus 2006, 16:04 uur
0
geplaatst: 8 augustus 2006, 16:08 uur
Een fout seventies space-opera cachet ja, het is maar net waar je van houdt natuurlijk.
0
geplaatst: 8 augustus 2006, 16:10 uur
HammerHead schreef:
Een fout seventies space-opera cachet ja
Een fout seventies space-opera cachet ja
Da's toch ook het hele idee van de hoes? Fout, over the top, parodie, hoe je het ook wilt noemen.
0
geplaatst: 8 augustus 2006, 16:14 uur

Exact. Vind het echt een fantastische hoes. Die van Korn vind ik overigens zeker niet lelijk of wat dan ook.
0
geplaatst: 8 augustus 2006, 16:15 uur
herman schreef:
Da's toch ook het hele idee van de hoes? Fout, over the top, parodie, hoe je het ook wilt noemen.
(quote)
Ik neem aan dat willekeurig welke platenhoes er zo uit ziet omdat dit het idee was. Wat dat met het wel of niet mooi zijn van een hoes te maken heeft ontgaat me dan weer volledig.
PS: Die hoes van Korn is ook niet geweldig.
0
geplaatst: 8 augustus 2006, 16:17 uur
Als parodie is het veel te braaf. Ik geloof er eigenlijk niet eens zo in. Maar ik ken The Flaming Lips verder niet.
0
geplaatst: 8 augustus 2006, 16:20 uur
Het is een band met veel grappen en grollen, het zal echt niet serieus bedoeld zijn.
@Hammerhead: ben ik niet helemaal met je eens, sommige hoezen zijn wel gebaseerd op een goed idee, maar dan schiet de uitvoering te kort. Ik vind het lettertype hier perfect passen. Ik kan me het wel voorstellen als mensen de hoes in hun geheel niet mooi vinden, maar een strakker (oid.) lettertype zou voor mij alleen maar afbreuk doen aan het geheel.
De stand is 9-9 trouwens.
@Hammerhead: ben ik niet helemaal met je eens, sommige hoezen zijn wel gebaseerd op een goed idee, maar dan schiet de uitvoering te kort. Ik vind het lettertype hier perfect passen. Ik kan me het wel voorstellen als mensen de hoes in hun geheel niet mooi vinden, maar een strakker (oid.) lettertype zou voor mij alleen maar afbreuk doen aan het geheel.

0
geplaatst: 8 augustus 2006, 16:24 uur
musicfriek schreef:
Stand: 9-10 dus.
Stand: 9-10 dus.
Yak had ook al 9-9 dus 9-11 nu
Edit ow foutje ik dacht dat herman z'n stem bij het laatste bericht had uitgebracht. 9-10 dus

0
geplaatst: 8 augustus 2006, 16:34 uur
herman schreef:
Het is een band met veel grappen en grollen, het zal echt niet serieus bedoeld zijn.

Daar heb je wel gelijk in ja, de niet zo mooie letters passen goed bij de niet zo mooie hoes.

De letters vielen mij gewoon als eerste op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.