MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:

0-3, jammer van de letters, maar wel mooi voor de rest ja

Jammer van de letters inderdaad, daarom Korn.

1-3

2-3 Beetje lelijk die tweede.

5-7, de letters op die tweede

7-7, na wat getwijfel. Ik ben geen Korn fan, maar deze hoes heb ik altijd heel sterk gevonden.

HammerHead schreef:
de letters op die tweede

Geeft net wat extra cachet, vind ik.

Een fout seventies space-opera cachet ja, het is maar net waar je van houdt natuurlijk.

8-8, maar het zijn allebei toch wel kunstwerkjes vind ik.

HammerHead schreef:
Een fout seventies space-opera cachet ja

Da's toch ook het hele idee van de hoes? Fout, over the top, parodie, hoe je het ook wilt noemen.

Juist omdat het zo overdone gedaan is, maakt hem prachtig

musicfriek schreef:
Juist omdat het zo overdone gedaan is, maakt hem prachtig

Exact. Vind het echt een fantastische hoes. Die van Korn vind ik overigens zeker niet lelijk of wat dan ook.

Yak
9-9, vind de typografie bij de Flips juist ook wel mooi

herman schreef:
(quote)

Da's toch ook het hele idee van de hoes? Fout, over the top, parodie, hoe je het ook wilt noemen.

Ik neem aan dat willekeurig welke platenhoes er zo uit ziet omdat dit het idee was. Wat dat met het wel of niet mooi zijn van een hoes te maken heeft ontgaat me dan weer volledig.

PS: Die hoes van Korn is ook niet geweldig.

Als parodie is het veel te braaf. Ik geloof er eigenlijk niet eens zo in. Maar ik ken The Flaming Lips verder niet.

Het is een band met veel grappen en grollen, het zal echt niet serieus bedoeld zijn.

@Hammerhead: ben ik niet helemaal met je eens, sommige hoezen zijn wel gebaseerd op een goed idee, maar dan schiet de uitvoering te kort. Ik vind het lettertype hier perfect passen. Ik kan me het wel voorstellen als mensen de hoes in hun geheel niet mooi vinden, maar een strakker (oid.) lettertype zou voor mij alleen maar afbreuk doen aan het geheel.

De stand is 9-9 trouwens.

Stand: 9-10 dus.

musicfriek schreef:
Stand: 9-10 dus.

Yak had ook al 9-9 dus 9-11 nu

Edit ow foutje ik dacht dat herman z'n stem bij het laatste bericht had uitgebracht. 9-10 dus

10-10 dan maar

herman schreef:
Het is een band met veel grappen en grollen, het zal echt niet serieus bedoeld zijn.

@Hammerhead: ben ik niet helemaal met je eens, sommige hoezen zijn wel gebaseerd op een goed idee, maar dan schiet de uitvoering te kort. Ik vind het lettertype hier perfect passen. Ik kan me het wel voorstellen als mensen de hoes in hun geheel niet mooi vinden, maar een strakker (oid.) lettertype zou voor mij alleen maar afbreuk doen aan het geheel.

De stand is 9-9 trouwens.

Daar heb je wel gelijk in ja, de niet zo mooie letters passen goed bij de niet zo mooie hoes.

De letters vielen mij gewoon als eerste op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:38 uur

geplaatst: vandaag om 06:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.