Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2006, 16:37 uur
Daar heb je wel gelijk in ja, de niet zo mooie letters passen goed bij de niet zo mooie hoes. 

Zoiets ja.

0
geplaatst: 8 augustus 2006, 17:24 uur
Na de vorige 2 vallen deze compleet in het niets...
1-0 dan maar
1-0 dan maar
0
Sietse
geplaatst: 8 augustus 2006, 18:24 uur
Ik vind het terrecht dat die van Korn heeft gewonnen al vind ik ze beide heel erg mooi.
Die van Korn past ontzettend goed bij de muziek en de boodschap, veel beter nog dan die van the flaming lips.
Neemt niet weg dat die Flaming Lips artestiek er ook zeer zeker wel mag zijn, past goed binnen de serie hoezen die ze al hebben...iedere keer op de een of andere manier wat humor er in verwerkt.
Over de hoezen die nu aan de beurt zijn wil ik graag kwijt dat ik ze ook beide heel erg mooi vind. Erg jammer is dat die van Eluvium een niet zo mooie, scherpe scan is. Dit is erg in het nadeel van deze.
Ik kan iig zeggen dat deze goed bij de muziek past. De sfeer wordt redelijk goed weergegeven.
ik onthoud mij wederom van stem.
Die van Korn past ontzettend goed bij de muziek en de boodschap, veel beter nog dan die van the flaming lips.
Neemt niet weg dat die Flaming Lips artestiek er ook zeer zeker wel mag zijn, past goed binnen de serie hoezen die ze al hebben...iedere keer op de een of andere manier wat humor er in verwerkt.
Over de hoezen die nu aan de beurt zijn wil ik graag kwijt dat ik ze ook beide heel erg mooi vind. Erg jammer is dat die van Eluvium een niet zo mooie, scherpe scan is. Dit is erg in het nadeel van deze.
Ik kan iig zeggen dat deze goed bij de muziek past. De sfeer wordt redelijk goed weergegeven.
ik onthoud mij wederom van stem.
0
geplaatst: 8 augustus 2006, 18:27 uur
28. American Analog Set - From Our Living Room to Yours

vs.
Candlemass - Ancient Dreams

vs.
Candlemass - Ancient Dreams

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.