MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:
Daar heb je wel gelijk in ja, de niet zo mooie letters passen goed bij de niet zo mooie hoes.

Zoiets ja.

10-10 staat het.

De spanning is hier wel te snijden ja

aslan (crew)
12-10

(hoewel de andere het evengoed verdiende)

Jammer...

27. Eluvium - Talk Amongst the Trees

(afbeelding)

vs.

The open - statues

(afbeelding)

Na de vorige 2 vallen deze compleet in het niets...

1-0 dan maar

1-1 Echt te matig die eerste.

1-2

Mooie contrasten in die tweede.

Ruby1966
2-6

Omayyad
2-7

Mojo Pin
3-7

Yak
4-9, vind 'm erg fraai

Allmusic
10-9

Sietse
Ik vind het terrecht dat die van Korn heeft gewonnen al vind ik ze beide heel erg mooi.

Die van Korn past ontzettend goed bij de muziek en de boodschap, veel beter nog dan die van the flaming lips.
Neemt niet weg dat die Flaming Lips artestiek er ook zeer zeker wel mag zijn, past goed binnen de serie hoezen die ze al hebben...iedere keer op de een of andere manier wat humor er in verwerkt.

Over de hoezen die nu aan de beurt zijn wil ik graag kwijt dat ik ze ook beide heel erg mooi vind. Erg jammer is dat die van Eluvium een niet zo mooie, scherpe scan is. Dit is erg in het nadeel van deze.
Ik kan iig zeggen dat deze goed bij de muziek past. De sfeer wordt redelijk goed weergegeven.

ik onthoud mij wederom van stem.

28. American Analog Set - From Our Living Room to Yours

(afbeelding)

vs.

Candlemass - Ancient Dreams

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:16 uur

geplaatst: vandaag om 08:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.