MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:
Sietse
herman schreef:

Aan de andere kant zou je ook kunnen opperen dat je bekende hoezen mooier vindt omdat je ze vaker gezien hebt. Is een bekend psychologisch verschijnsel.

Dat zal het zijn denk ik...

Verder waardoor ik dit denk is gewoon goed opletten...beetje in de gaten houden wat er zoal op mume wordt gezegd door wie...en nee ik ken niet iedere top10 uit mijn hoofd.

Waarom ik niet stem...nou ja ik doe niet mee aan al de knock out's...wil je zoiets goed doen ben ik van mening dat je bij iedere keuze een stem moet zetten en daar heb ik geen tijd voor en geen zin in. Waarom ik dan wel kijk bij deze...nou ja, toch niewsgierig wat voor hoezen er langskomen...kijken wat ik zelf mooi vind en wat niet en ook zien wat men in het algemeen mooi vindt.
En ik heb wel een keer gestemd, gewoon puur dat ik het niet kon aanzien dat een, in mijn ogen, ontzettend lelijke hoes aan het winnen was van een, in mijn ogen, mooie hoes (en in dit geval vermoede ik wel degelijk een "wat een boer niet kent..." geval...of eerder nog...een wat "wat een boer leuk vindt aan muziek..." geval.
Weten welke het is...zoek maar terug.

sxesven
229 pagina's (vooruit, enkele minder) terug zoeken? Ai, daar ben ik dan weer net niet benieuwd genoeg voor. Hoewel ik wel degelijk benieuwd ben, natuurlijk.

Marcel²
5-10

Allmusic
5-11

83. Rude Awakening - In Fuck You Mode

(afbeelding)

vs.

Jack Johnson - In Between Dreams

(afbeelding)

sxesven schreef:
229 pagina's (vooruit, enkele minder) terug zoeken? Ai, daar ben ik dan weer net niet benieuwd genoeg voor. Hoewel ik wel degelijk benieuwd ben, natuurlijk.

Delays vs Placebo

Heb er zelf niet gestemd. Maar ik heb beide albums in huis dus dan zou mijn stem (voor het lelijke Placebo hoesje volgens Sietse) niet hebben uitgemaakt. Beide albums liggen in mijn straatje

Ik blijf het druktemakerij om niks vinden.
Sommigen denken de wijsheid in pacht te hebben hier, dus wat anderen stemmen is raar of onverantwoord en dat laten ze telkens goed merken ook. Laat iedereen lekker zelf bepalen wat ze stemmen. De lol verdwijnt anders snel in dit spel en dan mogen de "kenners" het wat mij betreft onderling af gaan maken hier.

Soms worden die KO's te serieus genomen

aERodynamIC schreef:

Ik blijf het druktemakerij om niks vinden.
Sommigen denken de wijsheid in pacht te hebben hier, dus wat anderen stemmen is raar of onverantwoord en dat laten ze telkens goed merken ook. Laat iedereen lekker zelf bepalen wat ze stemmen.

aERo for president !

1-5 zonde dat we daar geen grote van hebben, in het echt is dat ding echt mooi

tovenaar schreef:
1-5 zonde dat we daar geen grote van hebben, in het echt is dat ding echt mooi

Ben ik met je eens, is wel eens vaker een probleem.
Eigenlijk moet je ook meer tijd hebben om er naar te kijken, maar ja die KO gaat zo hard he....

2-5

Ben er niet kapot van, maar dat Jack Johnson er nog in zit verbaast me echt.

Marcel²
3-6

3-7 (moeilijke keuze maar die van Jack Johnson is mooi in z'n eenvoud en silhouet).

4-8 veel te druk de 1e

6-10

Die letters op die eerste hoes zijn echt te fout.

aslan (crew)
7-10

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:10 uur

geplaatst: vandaag om 00:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.