MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:
Hoezo is het Ziggy album lelijk...mooie vintage kleuren..leuke setting... grappige diepte... precies juiste grootte van de typografie...het is eigenlijk een kunstwerk ...(nou ja...)

sxesven
Ik vind die van Porcupine Tree wel aardig, maar daar blijft het in deze mini-KO wat mij betreft verder ook bij.

Eens met Koen, geen wereldhoes, maar beter dan die goedkope kitsch

Wat triest

(afbeelding)

(afbeelding)

0-2 meds.. allebei niet al te best

sxesven
Gut wat een afweging.

0-3

Toine Rorije
1-3

En inderdaad, wat doet dit hier...

Omayyad
2-3 en bij deze alvast mijn excuses, want ik 'val' nu eenmaal op dit soort hoezen... Hoewel de onderste eigenlijk ook best fraai is...

Iemand dat planeetje al opgevallen op de bovenste hoes ? Zelfs een beginnend Photoshopper schaamt zich voor zo'n zaken.

3-4 dan maar

De 'beste' die er nog in zat eruit.

4-4

Die effectjes van de andere cd zijn niet veel beter hoor

Omayyad
Onderhond schreef:
Iemand dat planeetje al opgevallen op de bovenste hoes ? Zelfs een beginnend Photoshopper schaamt zich voor zo'n zaken.

Normaal gesproken is wat deze ontwerper maakt, vaak echt 'aanwezig' op de foto, maar indien dat nu niet geval is (en dat weet ik dus niet) vind ik dat wel een domper.

Bighead schreef:
Die effectjes van de andere cd zijn niet veel beter hoor

Mee eens, maar toch niet zo goedkoop, en de kleuren vloeken ook niet zo. Wit met roze bolletjes was al even subtiel geweest.

5-4 erg duidelijk (ben sowieso gek op kleuren, deze zijn erg mooi)

5-5

5-6

0-1

zijn dit mooie hoezen?

0-3

aslan (crew)
0-5

Lukas schreef:
zijn dit mooie hoezen?
Nope .

hpvmars
0-6

0-7, beiden niks

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.