Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juli 2006, 22:48 uur
en voor "tot de 10!" staat "op de mooiste" en dat is ondertussen dus wel gebleken welke dat is volgens de meerderheid.
0
Ruby1966
geplaatst: 21 juli 2006, 22:52 uur
Het principe van de KO's is nu eenmaal: wie het eerst komt, wie het eerst maalt, Jowietje....
0
geplaatst: 21 juli 2006, 22:54 uur
Ruby1966 schreef:
Het principe van de KO's is nu eenmaal: wie het eerst komt, wie het eerst maalt, Jowietje....
Ja maar... blablablabla
Jij je zin wat boeit mij het nou in hemelsnaam al lag Rihanna eruit tegenover K3
Zolang "de meerderheid" het maar met me eens is wat echt de mooiste is 
0
geplaatst: 22 juli 2006, 13:10 uur
Mensen, de afspraak was tot 10, en daar was U2 het eerst. En nu wachten op de volgende.
0
geplaatst: 22 juli 2006, 19:48 uur
Het was inderdaad tot de 10. Ik kan me volmondig vinden in de opmerking dat die hoes van U2 een veredeld wijnetiket is, maar ja, het zij zo. 
Ben nog wel even online, dus ik zal zolang ik nog niet de hele lijst erop krijg, zal ik hier wel even de KO's een voor een plaatsen.
Hier is de volgende:
2. Beastie Boys - Solid Gold Hits:

Vs.
Placebo - Sleeping With Ghosts

Ben nog wel even online, dus ik zal zolang ik nog niet de hele lijst erop krijg, zal ik hier wel even de KO's een voor een plaatsen.
Hier is de volgende:
2. Beastie Boys - Solid Gold Hits:

Vs.
Placebo - Sleeping With Ghosts

0
geplaatst: 22 juli 2006, 19:52 uur
1-5, lelijke inspiratieloze hoes zoals dat bij placebo wel vaker is...
0
geplaatst: 22 juli 2006, 19:54 uur
Toon1 schreef:
lelijke inspiratieloze hoes zoals dat bij placebo wel vaker is...
lelijke inspiratieloze hoes zoals dat bij placebo wel vaker is...
Dat dacht ik nou precies van de Beastie Boys

0
geplaatst: 22 juli 2006, 19:54 uur
Eerste mooie hoes inderdaad, al hoop ik niet dat het zover komt dat het een potentiële winnaar wordt.
1-6
herman: laat ons in ieder geval met een (verkort) lijstje om ons deze avond wat te amuseren
1-6
herman: laat ons in ieder geval met een (verkort) lijstje om ons deze avond wat te amuseren

0
geplaatst: 22 juli 2006, 19:57 uur
Onderhond schreef:
Eerste mooie hoes inderdaad, al hoop ik niet dat het zover komt dat het een potentiële winnaar wordt.
1-6
1-6

Ik ben nog wel even online, maar dat is het back-up plan ja.

0
geplaatst: 22 juli 2006, 19:58 uur
Of stuur onderhond een deel ofzo, kan hij af en toe ook wat plaatsen 

0
geplaatst: 22 juli 2006, 20:01 uur
3.
Hecq - Scatterheart

Vs.
The Microphones - It Was Hot, We Stayed in the Water

Hecq - Scatterheart

Vs.
The Microphones - It Was Hot, We Stayed in the Water

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.