Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 21 juli 2006, 16:28 uur
Zullen we ook afspreken dat we niet te veel off-topic gaan? Anders zijn de albumhoezen niet op dezelfde pagina, is zo irritant (vind ik)
7-4
7-4
0
geplaatst: 21 juli 2006, 16:32 uur
Electro_ schreef:
Zullen we ook afspreken dat we niet te veel off-topic gaan? Anders zijn de albumhoezen niet op dezelfde pagina, is zo irritant (vind ik)
7-4
7-4
we kunnen ook afspreken dat we juist wel off topic gaan als we daarmee de hoezen op een nieuwe pagina krijgen, zodat de hele KO op die pagina terecht komt

0
geplaatst: 21 juli 2006, 16:57 uur
Ik zit me even af te vragen hoe ik hier zo het overzicht ga posten. Het lukt nu niet omdat er 'extreem lange woorden' in staan. Het kan wel door ze zonder de urls te posten en die later er in te 'editten', maar da's een beetje veel werk voor 512 urls... Dus ik doe het wel even in etappes. 

0
geplaatst: 21 juli 2006, 17:07 uur
herman schreef:
Ik zit me even af te vragen hoe ik hier zo het overzicht ga posten. Het lukt nu niet omdat er 'extreem lange woorden' in staan. Het kan wel door ze zonder de urls te posten en die later er in te 'editten', maar da's een beetje veel werk voor 512 urls... Dus ik doe het wel even in etappes.

heb je al spijt van je initiatief?
0
geplaatst: 21 juli 2006, 17:11 uur
Haha. Nee hoor.
Als ik hier een oplossing voor heb, dan komt alles goed!
Als ik hier een oplossing voor heb, dan komt alles goed!
0
geplaatst: 21 juli 2006, 19:19 uur
Leuk dat het veredeld wijnetikette van de bekende band gewonnen heeft. Hopelijk niet de toon voor de rest van de KO 

0
sxesven
geplaatst: 21 juli 2006, 21:26 uur
Onderhond schreef:
Leuk dat het veredeld wijnetikette van de bekende band gewonnen heeft. Hopelijk niet de toon voor de rest van de KO

Eensch. Hoewel ik weinig met de muziek van mevrouw Lohan heb, zit het hoesje toch vele malen beter in elkaar. Niks tegen U2 verder van mijn kant, want ik draai het graag op z'n tijd, maar ik vind de hoes van The Unforgettable Fire weinig soeps.

0
geplaatst: 21 juli 2006, 22:37 uur
Onderhond schreef:

Ik vrees van wel...
0
geplaatst: 21 juli 2006, 22:39 uur
Onzin, het gaat er gewoon om waar het meest op word gestemd had die andere maar geupdate moeten zijn, het is nu duidelijk welke er door de meerderheid het mooist word gevonden. En de meeste stemmen gelden

0
geplaatst: 21 juli 2006, 22:41 uur
Er is op voorhand gezegd dat het tot de 10 ging, dus al die Lohan-stemmers zijn te laat 

0
geplaatst: 21 juli 2006, 22:43 uur
Arno schreef:
Er is op voorhand gezegd dat het tot de 10 ging, dus al die Lohan-stemmers zijn te laat

De volgende ronde is er nog niet, dus kan er gewoon vrolijk worden door gestemd.
Om het maar even kinderachtig te zeggen, meeste stemmen gelden geen verandering mogelijk
.
0
Ruby1966
geplaatst: 21 juli 2006, 22:44 uur
herman schreef:
De complete lijst komt zo, maar het stemmen kan beginnen.
Op de mooiste, tot de 10!
1. U2 - The Unforgettable Fire
(afbeelding)
vs.
Lindsay Lohan - A little more personal
(afbeelding)
De complete lijst komt zo, maar het stemmen kan beginnen.
Op de mooiste, tot de 10!
1. U2 - The Unforgettable Fire
(afbeelding)
vs.
Lindsay Lohan - A little more personal
(afbeelding)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.