MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:
7-3

Electro_
Zullen we ook afspreken dat we niet te veel off-topic gaan? Anders zijn de albumhoezen niet op dezelfde pagina, is zo irritant (vind ik)

7-4

Electro_ schreef:
Zullen we ook afspreken dat we niet te veel off-topic gaan? Anders zijn de albumhoezen niet op dezelfde pagina, is zo irritant (vind ik)

7-4

we kunnen ook afspreken dat we juist wel off topic gaan als we daarmee de hoezen op een nieuwe pagina krijgen, zodat de hele KO op die pagina terecht komt

Omayyad
8-5

9-5

Ik zit me even af te vragen hoe ik hier zo het overzicht ga posten. Het lukt nu niet omdat er 'extreem lange woorden' in staan. Het kan wel door ze zonder de urls te posten en die later er in te 'editten', maar da's een beetje veel werk voor 512 urls... Dus ik doe het wel even in etappes.

herman schreef:
Ik zit me even af te vragen hoe ik hier zo het overzicht ga posten. Het lukt nu niet omdat er 'extreem lange woorden' in staan. Het kan wel door ze zonder de urls te posten en die later er in te 'editten', maar da's een beetje veel werk voor 512 urls... Dus ik doe het wel even in etappes.

heb je al spijt van je initiatief?

Haha. Nee hoor.

Als ik hier een oplossing voor heb, dan komt alles goed!

Wat een ondingen.

9-6

Next!

Leuk dat het veredeld wijnetikette van de bekende band gewonnen heeft. Hopelijk niet de toon voor de rest van de KO

10-7

fastpulseboy
uhm...mischien een stuk interessantere hoes?

Toch interessanter dan dat gedrocht van Lindsay Lohan.

sxesven
Onderhond schreef:
Leuk dat het veredeld wijnetikette van de bekende band gewonnen heeft. Hopelijk niet de toon voor de rest van de KO

Eensch. Hoewel ik weinig met de muziek van mevrouw Lohan heb, zit het hoesje toch vele malen beter in elkaar. Niks tegen U2 verder van mijn kant, want ik draai het graag op z'n tijd, maar ik vind de hoes van The Unforgettable Fire weinig soeps.

10-9 Natuurlijk, heel mooi gedaan.

Mojo Pin
10-10!

10-11

10-13

Ruby1966
wat jammer nou, dat we maar tot de 10 gaan

Mojo Pin
Spelbreker

Onderhond schreef:

Ik vrees van wel...

Ruby1966 schreef:
wat jammer nou, dat we maar tot de 10 gaan

Onzin, het gaat er gewoon om waar het meest op word gestemd had die andere maar geupdate moeten zijn, het is nu duidelijk welke er door de meerderheid het mooist word gevonden. En de meeste stemmen gelden

Er is op voorhand gezegd dat het tot de 10 ging, dus al die Lohan-stemmers zijn te laat

Arno schreef:
Er is op voorhand gezegd dat het tot de 10 ging, dus al die Lohan-stemmers zijn te laat

De volgende ronde is er nog niet, dus kan er gewoon vrolijk worden door gestemd.

Om het maar even kinderachtig te zeggen, meeste stemmen gelden geen verandering mogelijk .

Ruby1966
herman schreef:
De complete lijst komt zo, maar het stemmen kan beginnen.

Op de mooiste, tot de 10!

1. U2 - The Unforgettable Fire
(afbeelding)

vs.

Lindsay Lohan - A little more personal
(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:34 uur

geplaatst: vandaag om 08:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.