MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het Knock Out topic

zoeken in:
De Knock Out blijkt momenteel een grote hit hier. Misschien handig om een apart topic te openen om enerzijds tot leuke ideeën te komen voor nieuwe Knock Out, en anderzijds deze ideeën een beetje op elkaar af te stemmen, zodat een wildgroei wordt voorkomen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven... .

Voorzetje: het lijkt me wel leuk om eens een grote (512? 1024) Knock Out te organiseren (zelf samen te stellen) met nummers die op deze site enige bekendheid/populariteit genieten. Klinkt wat vaag, maar met de meest gewaardeerde nummers van platen uit de 250, jaarlijstjes op de site, toplijsten op het forum (per artiest en algemeen), winnaars van andere KO, eventuele losse suggesties etc. moet je toch een eind kunnen komen.

Lukas schreef:
De Knock Out blijkt momenteel een grote hit hier. Misschien handig om een apart topic te openen om enerzijds tot leuke ideeën te komen voor nieuwe Knock Out, en anderzijds deze ideeën een beetje op elkaar af te stemmen, zodat een wildgroei wordt voorkomen.

Straks krijgen we nog een Knock Out KO

User-Ko een idee (grapje......................)

Dat was toch ssssstttttttt???!!!!

Ik zit er wel aan te denken om na de Jaren 80 de (duuuhhh) jaren 90 te doen. Ik zie wel even. Ik hoor het dan wel of er animo voor is. En natuurlijk 60's en 70's kunnen ook en de nullies

De Top-250 een keer door de KO halen.

We hebben nog geen artiesten KO gehad.

1. Musicmeter - Moviemeter

1-0

...

Marcel²
2-0

Exfrozen schreef:
door de KO halen.

Staat dat zo in de Van Dale?

aERodynamIC schreef:

Hahaha dat is inderdaad een idee, want ik was er al mee bezig De users heb ik uit het Verjaardag topic gehaald en dan kan er worden gestemd op basis van zijn/haar top 10/rotatielijst/uitgebrachte stemmen. Alleen nu heb ik een of ander programma nodig die een lijst automatisch in alfabetische volgorde kan zetten (aangezien ik er geen zin in heb )

jowietje schreef:
(quote)

Hahaha dat is inderdaad een idee, want ik was er al mee bezig De users heb ik uit het Verjaardag topic gehaald en dan kan er worden gestemd op basis van zijn/haar top 10/rotatielijst/uitgebrachte stemmen. Alleen nu heb ik een of ander programma nodig die een lijst automatisch in alfabetische volgorde kan zetten (aangezien ik er geen zin in heb )

Er is al lang een user knock-out geweest, gewonnen door Zachary overigens.

aERodynamIC schreef:

Ja dat doen we gewoon

Doe maar niet, de vorige keer kwam er alleen maar narigheid van.

psychonaatje schreef:

Die keer heb ik niet meegemaakt. Wat gebeurde er?

Paar gekrente teentjes van users die de eerste ronde niet overleefd hebben

Gebroken neuzen, rondvliegende oogballen, tanden door lippen. Dat soort dingen.

Gitaristen Knock-Out

psychonaatje schreef:

Hoe heette dat topic? Dat wil ik wel nalezen

Electro_
Is zelfs weggehaald

Electro_
Ja, eigenlijk lijkt het me wel weer een leuk idee. Maar anders maken we een lijst van mensen die zélf zeggen dat ze mee willen doen? Krijg je vast een hoop minder geklaag..

Electro_ schreef:
Is zelfs weggehaald

Niet helemaal. Yak zwaait nog naar ons.

psychonaatje schreef:
Gebroken neuzen, rondvliegende oogballen, tanden door lippen. Dat soort dingen.

Hoe kan het ook anders

jowietje schreef:
(quote)

Is inderdaad al geweest (finale Zachary tegen ene aERo ).

Maar waren inderdaad hele boze users. Mijn opmerking hier was dan ook als grapje bedoeld.
Het topic is ook verwijderd vanwege de gekrente tenen zoals OH al aangaf.

Moet wel zeggen dat het een hilarische nacht was met een hoop lol (jammer alleen van de boze tegengeluiden).

En VanDeGriend heeft er een hoop vrienden aan over gehouden.

psychonaatje schreef:
En VanDeGriend heeft er een hoop vrienden aan over gehouden.

wie nog meer?

Electro_ schreef:
Ja, eigenlijk lijkt het me wel weer een leuk idee. Maar anders maken we een lijst van mensen die zélf zeggen dat ze mee willen doen? Krijg je vast een hoop minder geklaag..

Ja inderdaad

Ik vond het wel een leuk idee, ik wist alleen niet dat er al een was geweest Wel jammer dat ik al kan voorspellen dat ik er in de eerste ronde uitlig

Taktisch goed onderlegd Jowietje !

Gast
geplaatst: vandaag om 07:04 uur

geplaatst: vandaag om 07:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.