Muziek / Muziekgames / Het Knock Out topic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2006, 23:35 uur
De Knock Out blijkt momenteel een grote hit hier. Misschien handig om een apart topic te openen om enerzijds tot leuke ideeën te komen voor nieuwe Knock Out, en anderzijds deze ideeën een beetje op elkaar af te stemmen, zodat een wildgroei wordt voorkomen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven...
.
Voorzetje: het lijkt me wel leuk om eens een grote (512? 1024) Knock Out te organiseren (zelf samen te stellen) met nummers die op deze site enige bekendheid/populariteit genieten. Klinkt wat vaag, maar met de meest gewaardeerde nummers van platen uit de 250, jaarlijstjes op de site, toplijsten op het forum (per artiest en algemeen), winnaars van andere KO, eventuele losse suggesties etc. moet je toch een eind kunnen komen.
.Voorzetje: het lijkt me wel leuk om eens een grote (512? 1024) Knock Out te organiseren (zelf samen te stellen) met nummers die op deze site enige bekendheid/populariteit genieten. Klinkt wat vaag, maar met de meest gewaardeerde nummers van platen uit de 250, jaarlijstjes op de site, toplijsten op het forum (per artiest en algemeen), winnaars van andere KO, eventuele losse suggesties etc. moet je toch een eind kunnen komen.
0
geplaatst: 3 juli 2006, 23:36 uur
Lukas schreef:
De Knock Out blijkt momenteel een grote hit hier. Misschien handig om een apart topic te openen om enerzijds tot leuke ideeën te komen voor nieuwe Knock Out, en anderzijds deze ideeën een beetje op elkaar af te stemmen, zodat een wildgroei wordt voorkomen.
De Knock Out blijkt momenteel een grote hit hier. Misschien handig om een apart topic te openen om enerzijds tot leuke ideeën te komen voor nieuwe Knock Out, en anderzijds deze ideeën een beetje op elkaar af te stemmen, zodat een wildgroei wordt voorkomen.
Straks krijgen we nog een Knock Out KO

0
geplaatst: 3 juli 2006, 23:38 uur
User-Ko een idee
(grapje......................)
Dat was toch ssssstttttttt???!!!!
(grapje......................)Dat was toch ssssstttttttt???!!!!
0
geplaatst: 3 juli 2006, 23:39 uur
Ik zit er wel aan te denken om na de Jaren 80 de (duuuhhh) jaren 90 te doen. Ik zie wel even. Ik hoor het dan wel of er animo voor is. En natuurlijk 60's en 70's kunnen ook en de nullies 

0
geplaatst: 4 juli 2006, 10:49 uur
0
geplaatst: 4 juli 2006, 10:51 uur
aERodynamIC schreef:
User-Ko een idee
User-Ko een idee
Hahaha dat is inderdaad een idee, want ik was er al mee bezig
De users heb ik uit het Verjaardag topic gehaald
en dan kan er worden gestemd op basis van zijn/haar top 10/rotatielijst/uitgebrachte stemmen. Alleen nu heb ik een of ander programma nodig die een lijst automatisch in alfabetische volgorde kan zetten (aangezien ik er geen zin in heb
)
0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:01 uur
jowietje schreef:
en dan kan er worden gestemd op basis van zijn/haar top 10/rotatielijst/uitgebrachte stemmen. Alleen nu heb ik een of ander programma nodig die een lijst automatisch in alfabetische volgorde kan zetten (aangezien ik er geen zin in heb
)
(quote)
)Er is al lang een user knock-out geweest, gewonnen door Zachary overigens.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 16:03 uur
aERodynamIC schreef:
User-Ko een idee
User-Ko een idee
Ja dat doen we gewoon

0
geplaatst: 4 juli 2006, 16:32 uur
Doe maar niet, de vorige keer kwam er alleen maar narigheid van.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 16:34 uur
psychonaatje schreef:
Die keer heb ik niet meegemaakt. Wat gebeurde er?
0
geplaatst: 4 juli 2006, 16:52 uur
Paar gekrente teentjes van users die de eerste ronde niet overleefd hebben 

0
geplaatst: 4 juli 2006, 16:53 uur
Gebroken neuzen, rondvliegende oogballen, tanden door lippen. Dat soort dingen.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 17:22 uur
psychonaatje schreef:
Hoe heette dat topic? Dat wil ik wel nalezen

0
Electro_
geplaatst: 4 juli 2006, 17:36 uur
Ja, eigenlijk lijkt het me wel weer een leuk idee. Maar anders maken we een lijst van mensen die zélf zeggen dat ze mee willen doen? Krijg je vast een hoop minder geklaag..
0
geplaatst: 4 juli 2006, 17:47 uur
0
geplaatst: 4 juli 2006, 17:57 uur
psychonaatje schreef:
Hoe kan het ook anders
0
geplaatst: 4 juli 2006, 18:04 uur
jowietje schreef:
)
(quote)
)Is inderdaad al geweest (finale Zachary tegen ene aERo
).Maar waren inderdaad hele boze users. Mijn opmerking hier was dan ook als grapje bedoeld.
Het topic is ook verwijderd vanwege de gekrente tenen zoals OH al aangaf.
Moet wel zeggen dat het een hilarische nacht was met een hoop lol (jammer alleen van de boze tegengeluiden).
0
geplaatst: 4 juli 2006, 19:23 uur
0
geplaatst: 4 juli 2006, 19:26 uur
Electro_ schreef:
Ja, eigenlijk lijkt het me wel weer een leuk idee. Maar anders maken we een lijst van mensen die zélf zeggen dat ze mee willen doen? Krijg je vast een hoop minder geklaag..
Ja inderdaad

Ik vond het wel een leuk idee, ik wist alleen niet dat er al een was geweest
Wel jammer dat ik al kan voorspellen dat ik er in de eerste ronde uitlig 
* denotes required fields.