Muziek / Muziekgames / Het Knock Out topic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juli 2006, 19:30 uur
Eén keer is leuk geweest en al het achteraf gezeur is het niet waard denk ik.
Toen was het gewoon een lange, spannende nacht met een hoop actieve users online.
Dat wil ik persoonlijk niet overdoen: het was leuk toen (en herhalingen zijn nooit leuk).
Maar op zich is het idee van electro wel een goede: geef zelf aan of je mee wilt doen en er ontstaat vanzelf een lijst.
Nogmaals: voor mij persoonlijk is de lol er vanaf en ik gaf het hier alleen als geintje aan.
Toen was het gewoon een lange, spannende nacht met een hoop actieve users online.
Dat wil ik persoonlijk niet overdoen: het was leuk toen (en herhalingen zijn nooit leuk).
Maar op zich is het idee van electro wel een goede: geef zelf aan of je mee wilt doen en er ontstaat vanzelf een lijst.
Nogmaals: voor mij persoonlijk is de lol er vanaf en ik gaf het hier alleen als geintje aan.
0
Electro_
geplaatst: 4 juli 2006, 19:47 uur
Maar er zijn een hoop nieuwe users dus er zullen allerlei nieuwe ontwikkelingen zijn waarschijnlijk. En voor hun is het geen herhaling 

0
geplaatst: 4 juli 2006, 19:59 uur
Hoe beslisten jullie dat dan? Op muzieksmaak... of op hoe leuk en actief ze op het forum zijn?
0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:27 uur
't Was een beetje van beide. Gewoon, de leukste aanwinsten voor MuM.
0
Electro_
geplaatst: 4 juli 2006, 20:30 uur
Als we hier nou gewoon eens een lijst maken met users die het wel leuk zouden vinden? Dan zien we of er veel animo voor is, en dan kunnen we het altijd nog doen. 
Naam nummeren en erachter plakken?
1. Electro_

Naam nummeren en erachter plakken?
1. Electro_
0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:37 uur
Onderhond schreef:
Eigenlijk ging het nergens over, mede omdat het nergens op gebaseerd was.
Soms kregen vrouwen voorrang boven mannen, users die actief meededen die KO kwamen verder dan anderen, users die langer op deze site zaten ook.
Ik denk dat we kunnen stellen dat de toenmalige winnaar duidelijk was: Zach werd geprezen om zijn unieke stukjes alhier (en terecht). Een eer om van hem te verliezen

Het waren vooral de tussendoor gesprekjes als het even 1 minuut (ja toch?
) stil lag die het leukst waren.....Deze keer pas ik dus.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:38 uur
Desperately seeking for MuMe attention and recognition? Join the Knock Out Users! 

0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:42 uur
Weet enkel nog dat ik gewonnen heb van HiLL (die print-screen hangt nog steeds boven m'n bed) en er uitgegaan ben tegen Zach. Die inderdaad terecht gewonnen heeft.
Jammer genoeg moet MuM het al een hele tijd zonder zijn input stellen.
Jammer genoeg moet MuM het al een hele tijd zonder zijn input stellen.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:43 uur
Jij was toch ook tot diep in de nacht aanwezig? Ik heb nog een F5-vinger trouwens 

0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:46 uur
Nee, je vergist je trouwens 
Die knock-out is afgewerkt in de ochtend - tot aan de middag. Ik heb het begin van dat ding gemist. Tot mijn onsteltenis zag ik smorgens dat ik er nog inzat na ronde 1 en ben dan maar geducht mee gaan stemmen

Die knock-out is afgewerkt in de ochtend - tot aan de middag. Ik heb het begin van dat ding gemist. Tot mijn onsteltenis zag ik smorgens dat ik er nog inzat na ronde 1 en ben dan maar geducht mee gaan stemmen

0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:48 uur
Nee nee, het werd heel erg laat: iedereen wilde ook gaan slapen maar zeker ook niet weggaan 
De finale vond uiteindelijk overdag plaats ja.
Pinokkio

De finale vond uiteindelijk overdag plaats ja.
Onderhond schreef:
Tot mijn onsteltenis
Tot mijn onsteltenis
Pinokkio

0
geplaatst: 4 juli 2006, 21:11 uur
MJ_DA_MAN schreef:
wie nog meer?
wie nog meer?
VanDeGriends schreef op een gegeven moment bij elke battle:
VanDeGriend schreef:
Tussen deze twee vrienden kan ik niet kiezen. Sorry
Tussen deze twee vrienden kan ik niet kiezen. Sorry
0
geplaatst: 4 juli 2006, 21:45 uur
1. Electro_
2. Pruut
3. godlydevil7
4. hpvmars
5. Jowietje
Ik heb wel zin om er in de eerste ronde uitteliggen, al denk ik dat als je mensen vrijwillig hun naam erbij laat zetten dat je dan over 6 jaar nog niet eens aan de 128 personen bent.
2. Pruut
3. godlydevil7
4. hpvmars
5. Jowietje
Ik heb wel zin om er in de eerste ronde uitteliggen, al denk ik dat als je mensen vrijwillig hun naam erbij laat zetten dat je dan over 6 jaar nog niet eens aan de 128 personen bent.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 21:49 uur
1. Electro_
2. Pruut
3. godlydevil7
4. hpvmars
5. Jowietje
6. Patro88
2. Pruut
3. godlydevil7
4. hpvmars
5. Jowietje
6. Patro88
0
handsome_devil
geplaatst: 4 juli 2006, 21:54 uur
1. Electro_
2. Pruut
3. godlydevil7
4. hpvmars
5. Jowietje
6. Patro88
7. handsome_devil
Lijkt me een interessante ervaring
2. Pruut
3. godlydevil7
4. hpvmars
5. Jowietje
6. Patro88
7. handsome_devil
Lijkt me een interessante ervaring

0
geplaatst: 4 juli 2006, 22:01 uur
Ik wil mijn populariteit niet meteen enorm laten dalen voor deze KO, maar zo had ik dit topic dus niet helemaal bedoeld...
0
geplaatst: 4 juli 2006, 22:57 uur
Lukas schreef:
Ik wil mijn populariteit niet meteen enorm laten dalen voor deze KO, maar zo had ik dit topic dus niet helemaal bedoeld...
Nee klopt, nu word het nog een gewone User KO. Ik begrijp je

0
geplaatst: 4 juli 2006, 23:05 uur
1. Electro_
2. Pruut
3. godlydevil7
4. hpvmars
5. Jowietje
6. Patro88
7. handsome_devil
8. Dazzled Kid
hoewel ik heel veel mensen niet zou kunnen beoordelen denk ik. (en veel mensen mij niet0
2. Pruut
3. godlydevil7
4. hpvmars
5. Jowietje
6. Patro88
7. handsome_devil
8. Dazzled Kid
hoewel ik heel veel mensen niet zou kunnen beoordelen denk ik. (en veel mensen mij niet0
0
geplaatst: 4 juli 2006, 23:10 uur
Ag stop gewoon met die lijst, zo kom je echt niet aan de 128 users die hier kijken en ook nog is mee doen.
0
lambf
geplaatst: 4 juli 2006, 23:11 uur
1. Electro_
2. Pruut
3. godlydevil7
4. hpvmars
5. Jowietje
6. Patro88
7. handsome_devil
8. Dazzled Kid
9. lambf
2. Pruut
3. godlydevil7
4. hpvmars
5. Jowietje
6. Patro88
7. handsome_devil
8. Dazzled Kid
9. lambf
0
geplaatst: 4 juli 2006, 23:18 uur
0
geplaatst: 4 juli 2006, 23:34 uur
Sorry mensen, maar dit ga ik echt niet toestaan. De vorige user knock out was een leuke grap, maar het heeft tegelijkertijd echt héél veel kwaad bloed gezet en dat gaan we dus niet nog een keer doen.
* denotes required fields.