MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het Knock Out topic

zoeken in:
musicfriek schreef:
(quote)

*Zie Knappe Artiesten KO* Geloof dat Lukas er wel mee bezig wou.

*begreep dat ie al half of helemaal af was door Ruby/Allmusic, maar hoort daar graag meer over*

Ik vind een lange nummers KO ook wel grappig, alleen zou ik dan geen 20 nemen als ondergrens, maar 8 of zo. Dat maakt de spoeling wat minder dus en de KO wat toegankelijker.

Ruby1966
Lukas schreef:
(quote)

*begreep dat ie al half of helemaal af was door Ruby/Allmusic, maar hoort daar graag meer over*

Zie: Knappe Artiesten KO (wat Friek ook al aangaf )

Lukas schreef:
Ik vind een lange nummers KO ook wel grappig, alleen zou ik dan geen 20 nemen als ondergrens, maar 8 of zo. Dat maakt de spoeling wat minder dus en de KO wat toegankelijker.
Lijkt me ook erg leuk idd, maar 8 is ook weer wat te kort. 10 minuten lijkt me beter.

Exfrozen schreef:
(quote)
Lijkt me ook erg leuk idd, maar 8 is ook weer wat te kort. 10 minuten lijkt me beter.

10 minuten is prima.....lekker veel sympho

Hier is alvast een linkje van bijvoorbeeld een video top 100.

Exfrozen schreef:
(quote)

Persoonlijk zou ik voor een kwartier gaan dan. Is genoeg mooie (en bekende) zut daarin te vinden. En dan per band maximaal 4 nummers erin

Retrohouse KO lijkt me (uiteraard) leuk, maar ook de video KO of zelfs de +x aantal minuten KO is best wat voor mij. Genoeg ambient en andere electronische zooi die stevig wat minuutjes telt.

Vijftig videoclips van Depeche Mode is wel wat voor Onderhond lijkt me

Goed, het lijkt erop dat voor de volgende KO's veel belangstelling is:

Retrohouse KO vs. Video KO vs. Lange nummers KO

Ik stel voor dat we een soort KO houden welke van deze het gaat worden en dat we hierbij tot de 10 gaan met 1 verschil. De bedenker van het idee krijgt de eer om de KO op te starten.

0-0-1

Lin
0-0-2

Allmusic
1-0-3

3-0-3

Ruby1966
3-0-4

3-0-5, mits wel wat korter dan een kwartier, want dan ga ik behoorlijk afhaken vrees ik.

Toine Rorije
4-0-5

Als Ride met het fantastische nummer Grasshopper er bij zit ben ik tevreden

5-0-6 Even vermelden dat in het geval van de retro-house KO Yak de bedenker is

Electro_
5-0-7

6-0-8 alhoewel het me niet zoveel uitmaakt, ik wil beiden

6-0-9

Goed, we gaan van start met de lange nummers KO dus. Ik zal meteen het topic opstarten

Een minimum van 10 minuten lijkt me overigens wel wenselijk bij een dergelijke knock out.

Ja, dat leek ons in de slsk-room ook een uitstekend minimum.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:22 uur

geplaatst: vandaag om 15:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.