MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MegaMuMe KO

zoeken in:
en is het tijd voor de onverbiddelijke analytici!

Omayyad
Lukas schreef:
en dan is de winnaar dus... Pink Floyd!

Lin
Omayyad schreef:
(quote)

Omayyad
Allereerst wil ik even zeggen dat ik naar aanleiding van deze knock-out op zoek ga naar enkele nummers/bands die ik niet ken...

Xanopticon had hier moeten staan uiteraard. Blaast die PF dinos gewoon weg.

Omayyad
Onderhond schreef:
Xanopticon had hier moeten staan uiteraard. Blaast die PF dinos gewoon weg.

Dat is dus beslist één van de bands/artiesten, die sinds deze knock-out op mijn lijst staat...

Overigens was Pink Floyd in 1975 nog geen dino, maar dat terzijde...

Omayyad schreef:
(quote)

Als Radiohead alsnog wint, dan ligt het zeker aan de RH-maffia. Per slot van rekening had deze band twee nummers bij de laatste vier...

De PF-maffia is minstens zo fanatiek bezig geweest dit toernooi, met iets van 10 PF-nummers bij de laatste 64 ofzo.. Maar PF is een goede band hoor, dus ik gun het de fans van harte

Omayyad
orbit schreef:
De PF-maffia is minstens zo fanatiek bezig geweest dit toernooi, met iets van 10 PF-nummers bij de laatste 64 ofzo.. Maar PF is een goede band hoor, dus ik gun het de fans van harte

Zeker, maar ik denk dat elke winnende band een fanatieke aanhang hier heeft...

Tuurlijk, anders zouden sommige uitslagen ook wel erg objectief zijn, whehe..

Ik denk qua bands een goede afspiegeling van deze site in de finale. Pink Floyd en Radiohead zijn toch wel zo ongeveer de populairste acts hier. Shine on... kun je dan enigszins verwachten (Wish You Were Here of Time had net zo goed gekund). Fake Plastic Trees is wel heel verrassend als Radiohead-belangenbehartiger in de finale. Paranoid Android vloog er al vroeg uit, niet zo verrassend gezien het feit dat dit nummer al wel erg succesvol is geweest in dergelijke spelletjes en van tevoren al enige drang naar vernieuwing bestond. Wel verrassend trouwens dat The Beatles (net als RH en PF met 13 troeven vertegenwoordigd) er vroegtijdig uitlagen, terwijl Eels met twee nummers bij de laatste acht staat.

Omayyad
Lukas schreef:
Ik denk qua bands een goede afspiegeling van deze site in de finale. Pink Floyd en Radiohead zijn toch wel zo ongeveer de populairste acts hier.

Dan mis ik toch vooral Coldplay en Tool, want die behoren mijns inziens ook tot de meest geliefde bands van MuMe.

Maar vooral Coldplay heeft ook veel tegenstanders, en dat is bij Radiohead en Pink Floyd toch wat minder.

Je gaat nu denk ik iets te veel op de top 250 af. Coldplay heeft en nog maar drie albums (waarvan een maar matig gewaardeerd) en scoort bovendien goed bij veel niet al te vaste bezoekers. Tool is een verhaal apart, ik heb laatst eens wat geexperimenteerd met tellingen en lijstjes en dan zit je altijd met Tool in je maag. Voor een KO blijkt in ieder geval dat ze te veel tegenstanders hebben.

Pink Floyd - Radiohead finale, wat verrassend.... Wel blij dat PF gewonnen heeft. Jammer van Kate

Omayyad
musicfriek schreef:
Jammer van Kate

Voor een oude demo vind ik het behalen van de halve finale anders best knap...

Omayyad schreef:
(quote)

Voor een oude demo vind ik het behalen van de halve finale anders best knap...

Haha dat is ook weer waar, erg verrassend dat ze zover gekomen is. Vind het alleen dus wel jammer dat bepaalde finales zo voorspelbaar zijn. Okee, Radiohead en PF zijn nu eenmaal populair, maar had me juist wel leuk geleken om 2 verrassingen in de finale te zien staan

En de volgende keer komt The Cure gewoon met het sterkste team i.p.v een veredeld b-team en dan zal het Radioopperhoofd met huid en haar worden verslonden !

En Lukas bedankt voor het verzorgen van de vaak toch wel enerverende onderlinge confrontaties van nummers in deze K.O en de overige deelnemera aan deze knockout ronde al baal ik ervan dat ik geen enkele stem op Ride heb kunnen uitbrengen !

musicfriek schreef:
(quote)

Haha dat is ook weer waar, erg verrassend dat ze zover gekomen is. Vind het alleen dus wel jammer dat bepaalde finales zo voorspelbaar zijn. Okee, Radiohead en PF zijn nu eenmaal populair, maar had me juist wel leuk geleken om 2 verrassingen in de finale te zien staan

Volgende keer Ride tegen Neil Young dan maar in de finale ?

Lukas schreef:
Voor een KO blijkt in ieder geval dat ze te veel tegenstanders hebben.

Misschien is Tool een gevalletje 'overschat'?

the viking schreef:
En Lukas bedankt voor het verzorgen van de vaak toch wel enerverende onderlinge confrontaties van nummers in deze K.O en de overige deelnemera aan deze knockout ronde al baal ik ervan dat ik geen enkele stem op Ride heb kunnen uitbrengen !

Er stonden er echt twee in hoor

De MegaMuMe was slechts een oefening, alle onervarenheid en ongeluk in het oog genomen. Over 2 jaar hoeven we er pas echt te staan.

Radiohead - Fake Plastic Trees - Pink Floyd - Shine on You Crazy Diamond

Haha, Pink Floyd wint. We zijn hier net zo erg als het top 100 allertijden publiek...

0-1

Snappy schreef:
0-1

Er gebeurt ook niks hier:

Voor de derde plaats

Kate Bush - The Man with the Child in His Eyes vs. Radiohead - Street Spirit (Fade out)

0-1

1-1 hehe (verveel me ook stierlijk zonder een KO die me nu aanspreekt....ja, soul, maar gaat ook langzaam..)

Marcel²
1-2

hpvmars
Om het een beetje goed te maken:

2-2

Gast
geplaatst: vandaag om 01:31 uur

geplaatst: vandaag om 01:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.