MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MegaMuMe KO

zoeken in:
musicfriek schreef:
1-1 hehe (verveel me ook stierlijk zonder een KO die me nu aanspreekt....ja, soul, maar gaat ook langzaam..)

We kunnen helemaal terug tot de 1024 hoor

2-3

3-3

3-4

Ruby1966
4-4

5-6

En de videootjes van beide nummers:

Kate Bush

Radiohead

5-8!!!!!!

titan (crew)
5-9

5-10

ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe Kate zover gekomen is, niet meer dan een aardig nummer...

5-11

Electro_
6-11

Omayyad
6-12

andré schreef:
5-10

ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe Kate zover gekomen is, niet meer dan een aardig nummer...

Dat nummer van Kate Bush is gewoon heel mooi, mooi gezongen, mooi uitgevoerd.. waarom is radiohead zover gekomen, of PF? Blijft een beetje een kwestie van wat je het beste ligt. Het zijn allemaal mooie nummers.

Een waar woord orbit.

7-12

7-13

Zullen we dan maar concluderen dat Street Spirit de figuurlijke bronzen plak krijgt omgehangen? We kunnen nog door voor plaats 5 t/m 8

Aan wie delen wij de Artiestenprijs uit?

En de Fair Play-bokaal?

En de Vs. of the week-award?

5-14 voor Pink Floyd (nog ff)

Artiestenprijs - Fair Play - Vs. of the Week
1-0-0

De Jaren 90 KO vordert al gestaag en ik kan jullie vertellen dat het ook een erg mooie KO gaat worden! Voor ieder wat wils, echt vele genres zijn vertegenwoordigd

titan (crew)
Verwacht maar alvast een kritische screening van Onderhond op de aanwezigheid van electronicnummers

titan schreef:
Verwacht maar alvast een kritische screening van Onderhond op de aanwezigheid van electronicnummers

Zelfs voor hem (en anderen) staan er nummers in... Autechre bv.

Dat dacht ik ook, maar de kenner oordeelde:

Onderhond schreef:
Aphex Twin - Heliosphan ? Waar heb je die opgegraven ? Sowieso een belabberde electronic selectie, maar gezien de rest van de deelnemers toch kansloos.

Maar goed, Allmusic en jij hebben samen vele malen meer stemmen dan ik, dus jullie zullen ook beter in staat zijn tot een goede selectie

Gast
geplaatst: vandaag om 01:31 uur

geplaatst: vandaag om 01:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.