Muziek / Muziekgames / MegaMuMe KO
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juli 2006, 20:39 uur
Arno schreef:
Ik vind dat je wel beide nummers moet kennen, tenzij natuurlijk het overduidelijk is. Wanneer bijvoorbeeld A Forest van The Cure tegen een onbekend nummer moet, stem ik wel blindelings
Overigens: Mum
(quote)
Ik vind dat je wel beide nummers moet kennen, tenzij natuurlijk het overduidelijk is. Wanneer bijvoorbeeld A Forest van The Cure tegen een onbekend nummer moet, stem ik wel blindelings

Zo doe ik het ook ongeveer. En als ik enigszins twijfel, dan kijk ik vantevoren even op Youtube, maar daar is in deze KO meestal geen tijd voor.

0
geplaatst: 16 juli 2006, 20:40 uur
Omayyad schreef:
Mensen, ik ben er weg van. Gedraag u tijdens mijn afwezigheid wel netjes (en dus niet Pink Floyd wegstemmen!
)
Mensen, ik ben er weg van. Gedraag u tijdens mijn afwezigheid wel netjes (en dus niet Pink Floyd wegstemmen!
)Als we zo doorgaan krijgen we 7 keer PF bij de laatste acht... 1024 nummers rennen door een Knock Out en uiteindelijk wint Pink Floyd

0
geplaatst: 16 juli 2006, 20:41 uur
Arno schreef:
(quote)

prima nummer is de rest van het album net zo goed ?Al blijf ik het onterecht vinden dat Jimi is uitgeschakeld !
0
geplaatst: 16 juli 2006, 20:43 uur
88 Therapy? - Teethgrinder vs. Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight
0
geplaatst: 16 juli 2006, 20:43 uur
1-2
Jammer van AiH, maar in ieder geval niet tegen een ruktegenstander onderuit.
Jammer van AiH, maar in ieder geval niet tegen een ruktegenstander onderuit.
0
geplaatst: 16 juli 2006, 20:45 uur
Jokkebrok !Ik heb hem weer 's opstaan en ai, wat is het middenstuk van dit album slecht zeg. Het gaat maar nergens heen. Gelukkig komt het weer tot leven bij 'I can't feel my hand' etc
0
geplaatst: 16 juli 2006, 20:46 uur
the viking schreef:
Jokkebrok !
Ik heb hem weer 's opstaan en ai, wat is het middenstuk van dit album slecht zeg. Het gaat maar nergens heen. Gelukkig komt het weer tot leven bij 'I can't feel my hand' etc
(quote)
Jokkebrok !Ik heb hem weer 's opstaan en ai, wat is het middenstuk van dit album slecht zeg. Het gaat maar nergens heen. Gelukkig komt het weer tot leven bij 'I can't feel my hand' etc
Haha, dat heb ik zelf geschreven bij 'Finally we are no one'.

Het debuut moet je maar 's beluisteren dan.

* denotes required fields.