MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MegaMuMe KO

zoeken in:
Arno schreef:
(quote)

Ik vind dat je wel beide nummers moet kennen, tenzij natuurlijk het overduidelijk is. Wanneer bijvoorbeeld A Forest van The Cure tegen een onbekend nummer moet, stem ik wel blindelings
Overigens: Mum

Zo doe ik het ook ongeveer. En als ik enigszins twijfel, dan kijk ik vantevoren even op Youtube, maar daar is in deze KO meestal geen tijd voor.

Omayyad schreef:
Mensen, ik ben er weg van. Gedraag u tijdens mijn afwezigheid wel netjes (en dus niet Pink Floyd wegstemmen! )

Als we zo doorgaan krijgen we 7 keer PF bij de laatste acht... 1024 nummers rennen door een Knock Out en uiteindelijk wint Pink Floyd

Stand: 6-4 (stunt in de maak? )

Arno schreef:
(quote)

Ik vind dat je wel beide nummers moet kennen, tenzij natuurlijk het overduidelijk is. Wanneer bijvoorbeeld A Forest van The Cure tegen een onbekend nummer moet, stem ik wel blindelings
Overigens: Mum

prima nummer is de rest van het album net zo goed ?
Al blijf ik het onterecht vinden dat Jimi is uitgeschakeld !

De rest is net zo goed.

Ruby1966
7-4 bijna te laat

Hoera, SR door.

88 Therapy? - Teethgrinder vs. Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight

tondeman
0-1 Tonigh tonight

1-2

Jammer van AiH, maar in ieder geval niet tegen een ruktegenstander onderuit.

Ruby1966
1-3

1-4

1-6

89 Velvet Underground - Heroin vs. dEUS - For the Roses

1-0

2-0

herman schreef:

De rest is net zo goed.

Jokkebrok !

Ik heb hem weer 's opstaan en ai, wat is het middenstuk van dit album slecht zeg. Het gaat maar nergens heen. Gelukkig komt het weer tot leven bij 'I can't feel my hand' etc

2-1 dEUS

Ruby1966
3-2

tondeman
VU 4-2

VU

the viking schreef:
(quote)

Jokkebrok !

Ik heb hem weer 's opstaan en ai, wat is het middenstuk van dit album slecht zeg. Het gaat maar nergens heen. Gelukkig komt het weer tot leven bij 'I can't feel my hand' etc

Haha, dat heb ik zelf geschreven bij 'Finally we are no one'.

Het debuut moet je maar 's beluisteren dan.

Stand: 6-3

Gast
geplaatst: vandaag om 23:43 uur

geplaatst: vandaag om 23:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.