Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:33 uur
1-2-2
Untitled vind ik een beetje overbodig op hun best of. Degelijk nummer, maar niet meer dan dat.
Mouth of Babes is wederom een klasse B-kant van de ZERO-single, die ik dankzij "God" heb leren kennen.
Crestfallen vind ik ook prachtig, een van de betere op Adore.
Het is moeilijk kiezen tussen de twee laatste, maar omdat ik vind dat Adore ook vertegenwoordigd moet zijn in de eindstrijd van deze KO en Crestfallen dit goed zou doen, stem ik op Crestfallen!
Untitled vind ik een beetje overbodig op hun best of. Degelijk nummer, maar niet meer dan dat.
Mouth of Babes is wederom een klasse B-kant van de ZERO-single, die ik dankzij "God" heb leren kennen.
Crestfallen vind ik ook prachtig, een van de betere op Adore.
Het is moeilijk kiezen tussen de twee laatste, maar omdat ik vind dat Adore ook vertegenwoordigd moet zijn in de eindstrijd van deze KO en Crestfallen dit goed zou doen, stem ik op Crestfallen!

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 02:23 uur
2-2-2
Mouth of Babes maar ff gedownload. Toch gekozen voor Untitled.
Mouth of Babes maar ff gedownload. Toch gekozen voor Untitled.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 18:01 uur
ZERO schreef:
Zijn er hier echt zo weinig SP-kenners? :S
Zijn er hier echt zo weinig SP-kenners? :S
Ik vrees van wel gezien de traagheid hier...
0
Allmusic
geplaatst: 24 augustus 2006, 20:48 uur
Volgende maar doen dan?
18. Where Boys Fear To Tread vs. Drown vs. Hello Kitty Kat
18. Where Boys Fear To Tread vs. Drown vs. Hello Kitty Kat
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 21:54 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)
Misschien heeft het met de titel van deze Knock Out te maken?? Toen het in het begin nog de R.E.M. KO was liep het als een trein. Bij Tool schoot het na de 'titel-verandering' volgens mij ook niet echt op, terwijl er volgens mij aardig wat Tool-fans op de site aanwezig zijn.
Ik kan me verder niet voorstellen dat er zo weinig SP-kenners zijn (SP was toch behoorlijk populair midden jaren 90).
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 22:00 uur
Ja, dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad.
2-3-0
Wel lastig deze, Drown is ook erg goed. Ik heb nog ergens een video waarin SP dat live speelt en Billy een van zijn typische wollen truien aan heeft.
2-3-0
Wel lastig deze, Drown is ook erg goed. Ik heb nog ergens een video waarin SP dat live speelt en Billy een van zijn typische wollen truien aan heeft.
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 22:07 uur
Hermy schreef:
Misschien heeft het met de titel van deze Knock Out te maken?? Toen het in het begin nog de R.E.M. KO was liep het als een trein. Bij Tool schoot het na de 'titel-verandering' volgens mij ook niet echt op, terwijl er volgens mij aardig wat Tool-fans op de site aanwezig zijn.
Ik kan me verder niet voorstellen dat er zo weinig SP-kenners zijn (SP was toch behoorlijk populair midden jaren 90).
(quote)
Ik denk inderdaad dat het daar mee te maken heeft, van mij mag die titel ook wel telkens aangepast worden

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 22:10 uur
Van mij ook wel. Er zijn vast een hoop users die nu de Artiesten KO nog helemaal niet gezien hebben, maar wel SP-kenner zijn. 

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 19:34 uur
2-6-0
Klopt overigens wel wat de titel van het topic betreft. De Tool-KO was bijna gedaan tegen dat ik hem gezien had...
Klopt overigens wel wat de titel van het topic betreft. De Tool-KO was bijna gedaan tegen dat ik hem gezien had...
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 19:37 uur
Wat een moeilijke! Drie nummers die allemaal op hun eigen manier goed zijn. Dit wordt een lastige, eerst even allemaal luisteren! 

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 19:41 uur
Ojee, Winterlong. Die ken ik niet, of tenminste de naam zegt me niks.
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 19:43 uur
Volgens mij ken ik Winterlong niet eens. Is dat een cover van het Neil Young nummer?
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 19:45 uur
Het prachtige Winterlong VS de prachtige solo van Geek USA VS het schreeuwerige van Bodies. Als echte Mellon Collie fan kies ik voor het laatste! 
0-1-1

0-1-1
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 19:47 uur
Soulseek. Kan hem ook wel ff mailen anders?
Of uploaden? Dan kan iedereen erbij.
Of uploaden? Dan kan iedereen erbij.
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 19:47 uur
Judas O, de "B-kanten" van hun Greatest Hits! Indien je die cd niet hebt wordt het pindakazen.
Het is overigens geen Neil Young cover.
Het is overigens geen Neil Young cover.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.