MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:

The Great Gig in the Sky eruit tegen Fat Old Sun Wel mooi van Carefull with that Axe

16. Pigs (Three Different Ones) vs Eclipse

0-1

1-1 de laatste hoop voor animals...

2-1 met enorme overmacht

Omayyad
Nightrider schreef:
En nou maar hopen dat Omayyad niet online komt...

Omayyad
4-1

Omayyad schreef:
(quote)

DSOTM vs Atom Heart Mother, had zo het gevoel dat jij op Great Gig in the Sky zou stemmen... Wees niet bang het is niets persoonlijks

Omayyad
Nightrider schreef:
DSOTM vs Atom Heart Mother, had zo het gevoel dat jij op Great Gig in the Sky zou stemmen... Wees niet bang het is niets persoonlijks

Dacht het niet en als je goed had opgelet had je al kunnen zien dat ik bijna niet op DSotM-nummers stem en ook in dit geval had ik Fat Old Sun gestemd.

Omayyad schreef:
(quote)

Dacht het niet en als je goed had opgelet had je al kunnen zien dat ik bijna niet op DSotM-nummers stem en ook in dit geval had ik Fat Old Sun gestemd.

Nou zo goed had ik inderdaad niet opgelet, ik bekeek heel toevallig op dat moment jouw top 10 en baseerde het daar op.

17. Another Brick in the Wall Part 1 vs A Saucerful of Secrets

1-0

1-1 met voorsprong!

Omayyad
1-3

Omayyad
Nightrider schreef:
Nou zo goed had ik inderdaad niet opgelet, ik bekeek heel toevallig op dat moment jouw top 10 en baseerde het daar op.

Niet meer doen... Er staat maar één nummer van DSotM in mijn Pink Floyd top tien, dus...

Omayyad schreef:
(quote)

Niet meer doen... Er staat maar één nummer van DSotM in mijn Pink Floyd top tien, dus...

Das toch merkwaardig. Het is het geheel dat je zo aanspreekt? En welk nummer is dat dan? Time?

Omayyad
Nightrider schreef:
Das toch merkwaardig. Het is het geheel dat je zo aanspreekt? En welk nummer is dat dan? Time?

Neen, ja en neen (Us And Them)

3-5 fantastisch nummer!

Toon1 schreef:
3-5 fantastisch nummer!

Ja, vooral de versie in Pomeii is geweldig

Paap_Floyd schreef:
(quote)

Ja, vooral de versie in Pomeii is geweldig

Of die van Ummagumma

Omayyad
Toon1 schreef:
(quote)

Of die van Ummagumma

Of die van het Montreux Jazz Festival...

En nog fantastischer is: Another Brick in the Wall Part 1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:42 uur

geplaatst: vandaag om 11:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.