Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2007, 23:05 uur
The Great Gig in the Sky eruit tegen Fat Old Sun
Wel mooi van Carefull with that Axe 
16. Pigs (Three Different Ones) vs Eclipse
0-1
Wel mooi van Carefull with that Axe 
16. Pigs (Three Different Ones) vs Eclipse
0-1
0
geplaatst: 21 januari 2007, 23:12 uur
Omayyad schreef:

(quote)

DSOTM vs Atom Heart Mother, had zo het gevoel dat jij op Great Gig in the Sky zou stemmen... Wees niet bang het is niets persoonlijks

0
Omayyad
geplaatst: 21 januari 2007, 23:16 uur
Nightrider schreef:
DSOTM vs Atom Heart Mother, had zo het gevoel dat jij op Great Gig in the Sky zou stemmen... Wees niet bang het is niets persoonlijks

Dacht het niet en als je goed had opgelet had je al kunnen zien dat ik bijna niet op DSotM-nummers stem en ook in dit geval had ik Fat Old Sun gestemd.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 23:20 uur
Omayyad schreef:
Dacht het niet en als je goed had opgelet had je al kunnen zien dat ik bijna niet op DSotM-nummers stem en ook in dit geval had ik Fat Old Sun gestemd.
(quote)
Nou zo goed had ik inderdaad niet opgelet, ik bekeek heel toevallig op dat moment jouw top 10 en baseerde het daar op.
0
geplaatst: 21 januari 2007, 23:21 uur
17. Another Brick in the Wall Part 1 vs A Saucerful of Secrets
1-0
1-0
0
Omayyad
geplaatst: 21 januari 2007, 23:23 uur
Nightrider schreef:
Nou zo goed had ik inderdaad niet opgelet, ik bekeek heel toevallig op dat moment jouw top 10 en baseerde het daar op.
Niet meer doen...
Er staat maar één nummer van DSotM in mijn Pink Floyd top tien, dus...
0
geplaatst: 21 januari 2007, 23:25 uur
Omayyad schreef:
Niet meer doen...
Er staat maar één nummer van DSotM in mijn Pink Floyd top tien, dus...
(quote)
Niet meer doen...
Er staat maar één nummer van DSotM in mijn Pink Floyd top tien, dus...Das toch merkwaardig. Het is het geheel dat je zo aanspreekt? En welk nummer is dat dan? Time?
0
Omayyad
geplaatst: 21 januari 2007, 23:27 uur
Nightrider schreef:
Das toch merkwaardig. Het is het geheel dat je zo aanspreekt? En welk nummer is dat dan? Time?
Das toch merkwaardig. Het is het geheel dat je zo aanspreekt? En welk nummer is dat dan? Time?
Neen, ja en neen (Us And Them)
0
geplaatst: 21 januari 2007, 23:31 uur
0
geplaatst: 21 januari 2007, 23:31 uur
Paap_Floyd schreef:
Ja, vooral de versie in Pomeii is geweldig
(quote)
Ja, vooral de versie in Pomeii is geweldig
Of die van Ummagumma

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.