MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
0-3

@Kasperbert: ja, ik baal er ook van, maar op zich is het niet vreemd als jij hem tegen The Leper Affinity loot Deze ronde was finalewaardig vind je niet?

Pruut schreef:
0-3

@Kasperbert: ja, ik baal er ook van, maar op zich is het niet vreemd als jij hem tegen The Leper Affinity loot Deze ronde was finalewaardig vind je niet?

Dat was hij zeker, ik zei ook mijn nummer 1 Opeth tegen mijn nummer 3 Opeth De loting is gewoon helemaal @random gebeurt en deze match was dus een beetje pech daarin. Maar zo krijgen de underdogs wel een kansje.

Ik vind het alleen uitzonderlijk jammer dat mijn nr 4 ooit er nu al uitligt. Dat nummer had toch zoveel meer agressie en toch een zoveel betere intro en outro dan de Leper Affinity.... Misschien dat ik me daar ietsje te veel over opgewonden heb, maar goed.....

Dan gaan we nu maar voor Black Rose Immortal

Ik ga voor The Moor

edit: zie ik nu dat die er niet in staat!? volgens mij word ik seniel...

Pruut schreef:
Ik ga voor The Moor

edit: zie ik nu dat die er niet in staat!? volgens mij word ik seniel...

13 Reverie/Harlequin Forest vs The Moor

Je wordt inderdaad seniel Voor mij overigens alweer zo'n vervelend moeilijke match.

Kasperbert schreef:
(quote)

Het gaat om de nummers afzonderlijk he, niet om de albums. Ik vind Blackwater Park als geheel ook beter dan Deliverance.

Maar goed....Deliverance er al de eerste ronde uit dus
Hier zijn simpelweg geen woorden voor

Sorry te laat , dit is wel erg treurig inderdaad. Deliverance is ook als heel album beter dan Blackwater Park, maar goed erg balen van Deliverance.

0-5

Kasperbert schreef:
(quote)

13 Reverie/Harlequin Forest vs The Moor

Je wordt inderdaad seniel Voor mij overigens alweer zo'n vervelend moeilijke match.

Makkie...

5 The Baying of the Hounds vs To Bid You Farewell

1-0

2-0

Gek genoeg begin ik dat nummer echt briljant te vinden de laatste tijd...

3-0

Vernoemd naar een line uit een nummer van Comus trouwens

Harco
4-0.

6 The Twilight Is My Robe vs Death Whispered a Lullaby

En toen werd ie weer moeilijk.....

1-0

Bobiej
1-1, Moeilijk idd, maar Death... vind ik nét wat beter.

1-2 niet moeilijk

7 The Night and the Silent Water vs Demon of the Fall

1-0

8. Bleak vs Godhead's Lament

Deze is extreem moeilijk ik ga toch voor Bleak. Een diepe buiging voor 5:02 . Alstublieft mensen ga naar dat stuk en buig mee

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:38 uur

geplaatst: vandaag om 08:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.