Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 3 september 2007, 23:07 uur
0
geplaatst: 4 september 2007, 10:43 uur
divart schreef:
Die baalt nog steeds dat een paar onverlaten The Battle of Epping Forest eruit gegooid hebben
(quote)
Die baalt nog steeds dat een paar onverlaten The Battle of Epping Forest eruit gegooid hebben

Is dat echt gebeurd???!
Goh.. zonde dat ik niet eerder aan de KO mee kon doen....
Zo'n wereldnummer eruitsmijten... aie aie aie

0
geplaatst: 4 september 2007, 10:59 uur
Ach, zo fantastisch is The Battle nu ook weer niet.
11 Throwing It All Away - Blood On The Rooftops
0-1
11 Throwing It All Away - Blood On The Rooftops
0-1
0
geplaatst: 4 september 2007, 11:06 uur
Jester schreef:
Idd, veruit het meest overgewaardeerde & meteen het minste nummer van Selling... Een beetje overdreven gepingel vind ik.
0
geplaatst: 4 september 2007, 11:09 uur
Waldo Jeffers schreef:
Idd, veruit het meest overgewaardeerde & meteen het minste nummer van Selling... Een beetje overdreven gepingel vind ik.
(quote)
Misschien overgewaardeerd, maar ik vind het alleszins wel gewoon een heel goed nummer, en geen gepingel hoor....
0
geplaatst: 4 september 2007, 12:11 uur
Waldo Jeffers schreef:
(quote)
Hoezo overgewaardeerd? Hij ligt er gewoon uit

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 september 2007, 12:35 uur
't is mijn favoriet ook niet, maar 'het meest overgewaardeerd' vind ik toch ook wel weer wat overdreven. Laten we het dan eens over Firth of fifth gaan hebben of alleen over de gitaarsolo uit Firth of fifth. The battle is al een heel stuk omstredener
Ach, en dan hebben we altijd More fool me nog.
0
geplaatst: 4 september 2007, 12:50 uur
Ach, ergens ging ik in die bewoordingen idd een beetje kort door de bocht in m'n bewoordingen. Om maar even aan te duiden dat ik het niet zo vreemd vind dat die er al uit ligt...
Maar nu verder met de KO maar
Maar nu verder met de KO maar

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.