Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 13 september 2007, 15:35 uur
24 Dangerous--ben
0-1
Maar Dangerous is ook wel gevaarlijk
0-1
Maar Dangerous is ook wel gevaarlijk
0
geplaatst: 13 september 2007, 15:37 uur
1-2
altijd vreemd gevonden (als titeltrack) dat ie hem nooit als single heeft uitgebracht..
altijd vreemd gevonden (als titeltrack) dat ie hem nooit als single heeft uitgebracht..
0
geplaatst: 13 september 2007, 19:58 uur
27 Will you be there—working day and night
1-0 Guilty pleasure van mij
Dat intro 
1-0 Guilty pleasure van mij
Dat intro 
0
Davez
geplaatst: 13 september 2007, 20:14 uur
Het Off the wall album krijgt rake klappen, het is nochtans een regelrechte klassieker zowat over de hele wereld.
0
geplaatst: 13 september 2007, 20:16 uur
Erg jammer dat het nummer Burn This Disco Out eruit ligt, die had ik wel een 2e ronde gegund.
0
geplaatst: 13 september 2007, 20:18 uur
Davez schreef:
Het Off the wall album krijgt rake klappen, het is nochtans een regelrechte klassieker zowat over de hele wereld.
Inderdaad nogal triest, vooral als van die flutalbums als Dangerous alle stemmen krijgen. Het Off the wall album krijgt rake klappen, het is nochtans een regelrechte klassieker zowat over de hele wereld.
.
0
Davez
geplaatst: 13 september 2007, 20:20 uur
Ik ben eerlijk gezegd verrast door de eenzijdige resultaten, op enkele uitzonderingen na zijn het allemaal simpele overwinningen. Het staat nu al vast dat billie jean zal winnen of op zijn minst toch de finale haalt.
Ik heb deze KO vroeger ook eens gedaan op een Michael Jackson forum toen lag billie jean er al uit in ronde 2...
Ik heb deze KO vroeger ook eens gedaan op een Michael Jackson forum toen lag billie jean er al uit in ronde 2...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.