MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:

24 Dangerous--ben

0-1

Maar Dangerous is ook wel gevaarlijk

1-2
altijd vreemd gevonden (als titeltrack) dat ie hem nooit als single heeft uitgebracht..

sq
5-4

25 Who is it—I can’t help it

Marcel²
3-0

26 Give in to me—she’s out of my life

1-0

sq
3-0

27 Will you be there—working day and night

1-0 Guilty pleasure van mij Dat intro

Davez
Het Off the wall album krijgt rake klappen, het is nochtans een regelrechte klassieker zowat over de hele wereld.

Erg jammer dat het nummer Burn This Disco Out eruit ligt, die had ik wel een 2e ronde gegund.

Kos
Davez schreef:
Het Off the wall album krijgt rake klappen, het is nochtans een regelrechte klassieker zowat over de hele wereld.
Inderdaad nogal triest, vooral als van die flutalbums als Dangerous alle stemmen krijgen. .

Davez
Ik ben eerlijk gezegd verrast door de eenzijdige resultaten, op enkele uitzonderingen na zijn het allemaal simpele overwinningen. Het staat nu al vast dat billie jean zal winnen of op zijn minst toch de finale haalt.

Ik heb deze KO vroeger ook eens gedaan op een Michael Jackson forum toen lag billie jean er al uit in ronde 2...

sq
En hoever kwam ´Wanna be startin something´ toen?

3-1 kom kom deze is toch beter dan die liftmuziekintro

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:28 uur

geplaatst: vandaag om 00:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.