MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
Davez
Wanne be startin something ging er uit in de 2de ronde tegen who is it

Davez
De finale werd uiteindelijk stranger in moskou - don't stop till you get enough met de eerstgenoemde als duidelijke winnaar

sq
Wel ik ben in deze geen kenner, zo blijkt. ´ Stranger in Moskou ´ ken ik zelfs helemaal niet! Wanna be startin something is - zoveel was wel duidelijk - mijn favoriet in elk geval.

sq schreef:
Wel ik ben in deze geen kenner, zo blijkt. ´ Stranger in Moskou ´ ken ik zelfs helemaal niet! Wanna be startin something is - zoveel was wel duidelijk - mijn favoriet in elk geval.

'
Stranger in Moskou is juist mijn favoriet. Samen met Wanna be startin' something en Billie Jean

Stranger in Moscow is van eind jaren '90. Zwartwit video met sneeuwvlokjes, als ik me goed herinner. Aardig nummer, maar zeker geen hoogvlieger voor MJ wat mij betreft.

3-2, Will you be there is echt verschrikkelijk...

28 In the closet—get on the floor

Stranger in Moscow brrr wat een verschrikking!

2-0

Davez
3-1

Davez
29 They don’t care about us—off the wall

1-0

30 You are not alone—rock with you

1-1 pff, kom zeg..

Davez
1-3

31 Earth song—don’t stop till you get enough

0-1

Marcel²
1-1

Oei een moeilijke

1-2

sq
1-3

32 Scream—stranger in moskou

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:12 uur

geplaatst: vandaag om 22:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.