MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
Oh sorry, ja tot de 5 en dan 1 verschil

1-1

titan (crew)
4-1

Zie nu pas dat deze al begonnen is. Leuk, Bowie!

5-1

Ruby1966
63. Weeping Wall - 104. Hello Spaceboy

En gelijk al een persoonlijke favoriet eruit in de vorm van 'Stay'

1-0

Allmusic
Kun je nagaan hoe goed 'Brothers' wel niet is

1-1

Marcel²
1-4

titan (crew)
1-5

Allmusic
34. Let's Spend The Night Together - 56. What in the World

Allmusic
1-1

Ha, een Bowie KO. Leuk!

2-1

Ruby1966
3-1

4-1 (jammer dat Sigur Ros als tussendoortje niet doorging: herman het best aan mij kunnen overlaten in dat geval....)

Marcel²
5-1

Ruby1966
64. Subterraneans - 30. Panic In Detroit

Wat is dat met de mensen hier? Die slappe Rolling Stones cover ten faveure van dat machtig mooie 'Low' nummer?

Dit is trouwens een hele lastige. Ga toch voor het lekkere rocknummer

0-2

Allmusic
0-3

Heroes staat nu 2x in de lijst (nr. 128 en nr. 67). Of is Heroes/Helden een ander nummer? Zo niet, dan is mijn voorstel 67 te vervangen door het mooie nummer 'Reality'.

Allmusic
dynamo d schreef:
Heroes staat nu 2x in de lijst (nr. 128 en nr. 67). Of is Heroes/Helden een ander nummer? Zo niet, dan is mijn voorstel 67 te vervangen door het mooie nummer 'Reality'.

Heroes/Helden is de engels/duitse-versie van Heroes, misschien is het beter om deze te vervangen door Helden, de volledig duitse versie

Allmusic schreef:
(quote)

Heroes/Helden is de engels/duitse-versie van Heroes, misschien is het beter om deze te vervangen door Helden, de volledig duitse versie

Dat vind ik wat suf: zelfde nummer maar dan andere taalversie. M.i. gewoon vervangen door ander nummer.

Allmusic
Gemaster beslist!

Nee Helden blijft staan, geeft een hele andere dimensie aan het nummer. Bovendien was dat de uitsmijter

Overigens ken ik die hele Duitse versie niet. Op welk album staat die?

Allmusic
bonustrack op Heroes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:22 uur

geplaatst: vandaag om 00:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.