Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2006, 21:25 uur
Waar zijn Crime in The City en The Ways Of Love ?(twee van de beste nummers van Ome Neil) 
1-2

1-2
0
geplaatst: 11 december 2006, 21:32 uur
the viking schreef:
Waar zijn Crime in The City en The Ways Of Love ?(twee van de beste nummers van Ome Neil)

Die man heeft zo verschrikkelijk veel goeds gemaakt, 128 nummers is te weinig... Ik mis bijvoorbeeld last dance, maar ja...
0
geplaatst: 11 december 2006, 21:35 uur
the viking schreef:

Crime in the City staat op 63, Ways of Love zit er niet in. Ik heb ook nog gevraagd of ik toppers vergeten was, flikker er maar een uit hoor

0
geplaatst: 11 december 2006, 21:37 uur
Dat Crime In The City er alsnog in zit stemt mij al behoorlijk tevreden lebowski 

0
geplaatst: 11 december 2006, 21:39 uur
lebowski schreef:
Crime in the City staat op 63, Ways of Love zit er niet in. Ik heb ook nog gevraagd of ik toppers vergeten was, flikker er maar een uit hoor
(quote)

Kan dat nog? Ik vind eigenlijk dat Last dance en Out on the weekend erin horen...
0
geplaatst: 11 december 2006, 21:39 uur
Cygnus schreef:
Kan dat nog? Ik vind eigenlijk dat Last dance en Out on the weekend erin horen...
(quote)
Out on the Weekend staat op 37
0
geplaatst: 11 december 2006, 21:41 uur
lebowski schreef:
(quote)
Inderdaad ja, ik zocht hem met crtl + f en vond hem niet...
Dan is de KO ok wat mij betreft, ik mis geen echte favorieten... Nog niet... 
0
geplaatst: 11 december 2006, 21:46 uur
Goed idee!
Ik mis alleen nummers als I Am a Child, Expecting to Fly en Helpless. Maar voor de rest ziet de lijst er goed uit.
Ik mis alleen nummers als I Am a Child, Expecting to Fly en Helpless. Maar voor de rest ziet de lijst er goed uit.
0
geplaatst: 11 december 2006, 21:48 uur
64 nummers Neil Young. Mijn god! Ik spreek jullie rond pasen wel weer....
0
geplaatst: 11 december 2006, 21:48 uur
Jasper schreef:
Goed idee!
Goed idee!
Tja dat zijn Buffalo Springfield- dan wel CSNY-songs. Een mens moet ergens de grens trekken...
0
geplaatst: 11 december 2006, 21:49 uur
Premonition schreef:
het zijn er maar 128 hoor!

0
geplaatst: 11 december 2006, 22:01 uur
0
geplaatst: 11 december 2006, 22:10 uur
rayman schreef:
Doen Henri en ik de Smizz nog even dunnetjes over.
Doen Henri en ik de Smizz nog even dunnetjes over.
Voorwaarde:
Finaletip: Girlfriend in a Coma vs. The Boy with a Thorn in his Side

0
Ruby1966
geplaatst: 11 december 2006, 22:11 uur
Premonition schreef:
Voorwaarde:
Voorwaarde:

0
geplaatst: 11 december 2006, 22:21 uur
Premonition schreef:
Voorwaarde:
pas!(quote)
Voorwaarde:

0
geplaatst: 11 december 2006, 23:00 uur
Ook hier ga ik eens zo af en toe rondsnuffelen.. kan de heer Young wel waarderen 

0
geplaatst: 12 december 2006, 08:41 uur
lebowski schreef:
Sorry dat ik meteen na die KO zo met de deur in huis val, maar snelheid is hier geboden is me opgevallen. Ook maar eens een KO in elkaar geknutseld, ik hoop dat ik geen toppers vergeten ben. Is het teveel?
Leuke actie, zeker niet teveel voor een artiest met zo'n uitgebreid oeuvre. Is zeker ook wel populair op Mume.Sorry dat ik meteen na die KO zo met de deur in huis val, maar snelheid is hier geboden is me opgevallen. Ook maar eens een KO in elkaar geknutseld, ik hoop dat ik geen toppers vergeten ben. Is het teveel?
0
Ruby1966
geplaatst: 12 december 2006, 10:33 uur
Waar stem je op Brain Stew..het stond namelijk al 3-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.