MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
Waar zijn Crime in The City en The Ways Of Love ?(twee van de beste nummers van Ome Neil)

1-2

the viking schreef:
Waar zijn Crime in The City en The Ways Of Love ?(twee van de beste nummers van Ome Neil)

Die man heeft zo verschrikkelijk veel goeds gemaakt, 128 nummers is te weinig... Ik mis bijvoorbeeld last dance, maar ja...

the viking schreef:

Crime in the City staat op 63, Ways of Love zit er niet in. Ik heb ook nog gevraagd of ik toppers vergeten was, flikker er maar een uit hoor

Dat Crime In The City er alsnog in zit stemt mij al behoorlijk tevreden lebowski

lebowski schreef:
(quote)

Crime in the City staat op 63, Ways of Love zit er niet in. Ik heb ook nog gevraagd of ik toppers vergeten was, flikker er maar een uit hoor

Kan dat nog? Ik vind eigenlijk dat Last dance en Out on the weekend erin horen...

Cygnus schreef:
(quote)

Kan dat nog? Ik vind eigenlijk dat Last dance en Out on the weekend erin horen...

Out on the Weekend staat op 37

lebowski schreef:
(quote)

Out on the Weekend staat op 37

Inderdaad ja, ik zocht hem met crtl + f en vond hem niet... Dan is de KO ok wat mij betreft, ik mis geen echte favorieten... Nog niet...

Goed idee!

Ik mis alleen nummers als I Am a Child, Expecting to Fly en Helpless. Maar voor de rest ziet de lijst er goed uit.

64 nummers Neil Young. Mijn god! Ik spreek jullie rond pasen wel weer....

Jasper schreef:
Goed idee!

Ik mis alleen nummers als I Am a Child, Expecting to Fly en Helpless. Maar voor de rest ziet de lijst er goed uit.

Tja dat zijn Buffalo Springfield- dan wel CSNY-songs. Een mens moet ergens de grens trekken...

Premonition schreef:
64 nummers Neil Young. Mijn god! Ik spreek jullie rond pasen wel weer....

het zijn er maar 128 hoor!

2 The Old Laughing Lady vs Song X

stand: 1-2

the viking schreef:
het zijn er maar 128 hoor!

Doen Henri en ik de Smizz nog even dunnetjes over.

rayman schreef:

geen ruzie maken he

Met mezelf??

Zal lastig worden.

rayman schreef:

Voorwaarde:
Finaletip: Girlfriend in a Coma vs. The Boy with a Thorn in his Side

Ruby1966
Premonition schreef:
Voorwaarde:

Premonition schreef:
(quote)

Voorwaarde:
pas!

Neil

2 The Old Laughing Lady vs Song X

stand: 2-2

Ook hier ga ik eens zo af en toe rondsnuffelen.. kan de heer Young wel waarderen

Leuk een Neil Young KO

3-2

lebowski schreef:

Sorry dat ik meteen na die KO zo met de deur in huis val, maar snelheid is hier geboden is me opgevallen. Ook maar eens een KO in elkaar geknutseld, ik hoop dat ik geen toppers vergeten ben. Is het teveel?

Leuke actie, zeker niet teveel voor een artiest met zo'n uitgebreid oeuvre. Is zeker ook wel populair op Mume.

Ruby1966
Waar stem je op Brain Stew..het stond namelijk al 3-2

3 The Last Trip to Tulsa vs I'm the Ocean

Oef... Toch maar 0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:29 uur

geplaatst: vandaag om 11:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.