Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2006, 21:20 uur
Haha, dank, ik kan echt niet buiten zijn met dit weer. Dan binnen maar vermaak achter de pc vandaag

En ik haaaaaat strand... Na 5 minuten word ik al onrustig, krijg ik het gevoel dat ik wat moet gaan doen, stom he?
0
Allmusic
geplaatst: 20 juli 2006, 21:24 uur
...en hoe staat het met de 90's KO? als je nog hulp nodig hebt, geef maar een gil hoor...
0
geplaatst: 20 juli 2006, 21:28 uur
musicfriek schreef:
Na 5 minuten word ik al onrustig, krijg ik het gevoel dat ik wat moet gaan doen
Na 5 minuten word ik al onrustig, krijg ik het gevoel dat ik wat moet gaan doen
eeeeeh....zwemmen?

0
geplaatst: 20 juli 2006, 21:30 uur
Hahaha, ik wist dat iemand dat zou zeggen... Ja vind ik heerlijk om te doen zelfs.... maar dat heb ik na een half uur dan ook wel gehad. Maar dat liggen op een handdoekje in de zon.... Naaaaaaah.

0
geplaatst: 20 juli 2006, 21:30 uur
Allmusic schreef:
...en hoe staat het met de 90's KO? als je nog hulp nodig hebt, geef maar een gil hoor...
leuk ik heb toch vakantie 
0
geplaatst: 20 juli 2006, 21:32 uur
Ik ben daar nog niet mee begonnen, wil het goed voorbereiden eigenlijk. We moeten wel de mooiste nummers eruit halen he? Kan alle hulp wel gebruiken hoor, herman helpt ook mee. Moeten we nog even zien hoe we dat aan gaan pakken 

0
geplaatst: 20 juli 2006, 21:53 uur
10 Orange Crush vs. Tongue
1-0 Stipe zingt zo raar op Tongue... Op zich wel mooi nummer, maar jammer van zijn stem. (Klinkt ie beetje als Jimmy Somerville
, Maar Jimmy wint het)
1-0 Stipe zingt zo raar op Tongue... Op zich wel mooi nummer, maar jammer van zijn stem. (Klinkt ie beetje als Jimmy Somerville
, Maar Jimmy wint het)
0
Allmusic
geplaatst: 20 juli 2006, 22:04 uur
5-0 ....het schijnt dat Stipe ten tijde van Monster zo'n hekel aan zijn eigen stemgeluid had, dat hij het zoveel mogelijk probeerde te vervormen of op een andere manier probeerde te gebruiken, toch is Tongue wel een apart nummer
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.