MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
22. It Will Rain for a Million Years vs Piano Lessons

Lin
1-2

Kasperbert schreef:
(quote)

Bestaan er twee delen dan? Op welk ander album dan Stomme Droom staat die dan?

Edit: Oh, ik zie het al Moet ik Recordings ook maar eens proberen dan.

Nightrider schreef:
Op Recordings. Ik heb er over nagedacht om beide versies in de KO te doen, maar aangezien ze erg op elkaar lijken leek mij dat niet de moeite waard. Ik denk dat dit nummer gewoon het voordeel of nadeel heeft dat de een de korte versie kent en de ander de lange versie. En als je ze allebei kent, dan kies je natuurlijk de mooiste wat automatisch een voordeel is voor Even Less. Niks meer aan te doen.

Op het originele album van Stupid Dream staat Even Less, Part 1 maar op de dvd-audio van Stupid Dream staat als een bonus track de lange versie, die ook op Recordings staat.

De lange versie bestaat uit Even Less (Parts 1 & 2). Terecht dus dat je niet beide versies er op hebt gezegd. Jouw antwoord is erg pragmatisch (kies wat je het mooiste vindt). Ben ik altijd voor.
Ik vind overigens vooral Part 2 erg mooi. Doet me beetje denken aan laatste stuk van untitled 8 van Sigur Ros.

lebowski schreef:
4-2

edit: stem gewijzigd wegens vergipsing

Jawel, op hetzelfde plekje ge-edit.

1-4 Piano Lessons

23. The Sky Moves Sideways (Phase Two) vs Voyage 34 - Phase 4: A New Civilization

1-0

Lin
3-0

in één minuut geregeld

24. The Rest Will Flow vs Halo

0-1

Lin
1-2

25. Sever vs Don't Hate Me

Lin
0-1

26. Wedding Nails vs Shallow

Lin
2-1

3-2

Ben er vandoor, ik vertrouw op jullie

Nightrider schreef:
2-0

Ben er vandoor, ik vertrouw op jullie

Goede jaarwisseling!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:39 uur

geplaatst: vandaag om 23:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.