Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2006, 12:59 uur
Kasperbert schreef:
Bestaan er twee delen dan? Op welk ander album dan Stomme Droom staat die dan?
Edit: Oh, ik zie het al
Moet ik Recordings ook maar eens proberen dan.
(quote)
Bestaan er twee delen dan? Op welk ander album dan Stomme Droom staat die dan?
Edit: Oh, ik zie het al
Moet ik Recordings ook maar eens proberen dan.Nightrider schreef:
Op Recordings. Ik heb er over nagedacht om beide versies in de KO te doen, maar aangezien ze erg op elkaar lijken leek mij dat niet de moeite waard. Ik denk dat dit nummer gewoon het voordeel of nadeel heeft dat de een de korte versie kent en de ander de lange versie. En als je ze allebei kent, dan kies je natuurlijk de mooiste wat automatisch een voordeel is voor Even Less. Niks meer aan te doen.
Op Recordings. Ik heb er over nagedacht om beide versies in de KO te doen, maar aangezien ze erg op elkaar lijken leek mij dat niet de moeite waard. Ik denk dat dit nummer gewoon het voordeel of nadeel heeft dat de een de korte versie kent en de ander de lange versie. En als je ze allebei kent, dan kies je natuurlijk de mooiste wat automatisch een voordeel is voor Even Less. Niks meer aan te doen.
Op het originele album van Stupid Dream staat Even Less, Part 1 maar op de dvd-audio van Stupid Dream staat als een bonus track de lange versie, die ook op Recordings staat.
De lange versie bestaat uit Even Less (Parts 1 & 2). Terecht dus dat je niet beide versies er op hebt gezegd. Jouw antwoord is erg pragmatisch (kies wat je het mooiste vindt). Ben ik altijd voor.

Ik vind overigens vooral Part 2 erg mooi. Doet me beetje denken aan laatste stuk van untitled 8 van Sigur Ros.
0
geplaatst: 31 december 2006, 13:00 uur
0
geplaatst: 31 december 2006, 13:02 uur
23. The Sky Moves Sideways (Phase Two) vs Voyage 34 - Phase 4: A New Civilization
1-0
1-0
0
geplaatst: 31 december 2006, 13:11 uur
Nightrider schreef:
2-0
Ben er vandoor, ik vertrouw op jullie
2-0
Ben er vandoor, ik vertrouw op jullie

Goede jaarwisseling!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.