Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2006, 11:03 uur
Ik kom eventjes een tijdje niet op MuMe en ik zie dat er al een aardig tijdje een KO van een geweldige band loopt 
1-2
Moeilijke trouwens

1-2
Moeilijke trouwens
0
geplaatst: 31 december 2006, 11:44 uur
Kasperbert schreef:
Ik kom eventjes een tijdje niet op MuMe en ik zie dat er al een aardig tijdje een KO van een geweldige band loopt
1-2
Moeilijke trouwens

1-2
Moeilijke trouwens
zo zie je maar dat je elke dag even MOET inloggen he kas

0
geplaatst: 31 december 2006, 12:35 uur
3-2
p.s.
Ik neem aan dat met Even Less de lange versie wordt bedoeld (?) want vooral part 2 is fenomenaal.
p.s.
Ik neem aan dat met Even Less de lange versie wordt bedoeld (?) want vooral part 2 is fenomenaal.
0
geplaatst: 31 december 2006, 12:46 uur
dynamo d schreef:
3-2
p.s.
3-2
p.s.
Bestaan er twee delen dan? Op welk ander album dan Stomme Droom staat die dan?
Edit: Oh, ik zie het al
Moet ik Recordings ook maar eens proberen dan.
0
geplaatst: 31 december 2006, 12:47 uur
Op Recordings. Ik heb er over nagedacht om beide versies in de KO te doen, maar aangezien ze erg op elkaar lijken leek mij dat niet de moeite waard. Ik denk dat dit nummer gewoon het voordeel of nadeel heeft dat de een de korte versie kent en de ander de lange versie. En als je ze allebei kent, dan kies je natuurlijk de mooiste wat automatisch een voordeel is voor Even Less. Niks meer aan te doen.
0
geplaatst: 31 december 2006, 12:54 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.