MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 90 KO

zoeken in:

6-4 Pullover was een commerciele, goedkope plaat! Hype!

Marcel²
7-4

UmmaGumma 44 schreef:
6-4 Pullover was een commerciele, goedkope plaat! Hype!

Commercieel juist niet, heeft nooit de hitlijsten gehaald, was juist een undergroundplaat. En goedkoop zeker niet. Metallica is goed......

202. The Jayhawks - Take Me with You (When You Go) vs. Elliott Smith - Waltz #2 (XO)

0-1

musicfriek schreef:
(quote)

Commercieel juist niet, heeft nooit de hitlijsten gehaald, was juist een undergroundplaat. En goedkoop zeker niet. Metallica is goed......

Volgens mij stond ie wel in de hitlijsten... effe checken!

Okee, okee, nummer 31 in de top 40, een miniem hitje dus..... maar in de danceclubs was dit een waanzinnige kraker.

Marcel²
1-3

musicfriek schreef:
Okee, okee, nummer 31 in de top 40, een miniem hitje dus..... maar in de danceclubs was dit een waanzinnige kraker.

Dat klopt... daar ken ik het nummer ook van... in die tijd kocht ik regelmatig cd's als House Party 1 t/m zoveel, Techno Trance en dat soort cd's... in die tijd draaide ik veel van dat soort muziek, daarna werd het grunge... etc.

UmmaGumma 44 schreef:
Dat klopt... daar ken ik het nummer ook van... in die tijd kocht ik regelmatig cd's als House Party 1 t/m zoveel, Techno Trance en dat soort cd's... in die tijd draaide ik veel van dat soort muziek, daarna werd het grunge... etc.

Inderdaad! Technotrance stond ie op! Enfin, ik blijf het supernummer vinden

http://www.musicmeter.nl/album/46990

1-6

203. The Levellers - One Way vs. Motorpsycho - Vortex Surfer

0-1!

Marcel²
1-4

204. The Lemonheads - It's A Shame About Ray vs. Sophie B. Hawkins - Damn, I Wish I Was Your Lover

titan (crew)
1-1

Marcel²
4-1

Wie geeft het beslissende zetje ?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:21 uur

geplaatst: vandaag om 00:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.