Muziek / Muziekgames / Artiest/album-rebus
zoeken in:
0
Ruby1966
geplaatst: 30 augustus 2006, 21:22 uur
Jazper schreef:
The Twilight Singers kende ik ook niet
The Twilight Singers kende ik ook niet
The Afghan Whigs ken je misschien wel? De zanger daarvan (Greg Dulli) is verder gegaan als/met The Twilight Singers.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 21:22 uur
Ruby1966 schreef:
The Afghan Whigs ken je misschien wel? De zanger daarvan (Greg Dulli) is verder gegaan als/met The Twilight Singers.
(quote)
Weer wat geleerd

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 21:36 uur
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 21:38 uur
Jazper schreef:
Weet je dan wel die man in het midden?
(quote)

0
geplaatst: 30 augustus 2006, 22:36 uur
Jazper schreef:
Met zijn twee dochters woonde hij in een grot op de berg nabij het stadje Zoar. De dochters waren kinderloos en er waren geen mannen in de nabijheid. Hierop besloten zij hun vader dronken te voeren en hem te verleiden. Beiden werden hierop zwanger en baarden een zoon. De zoon van de oudste dochter heette Moab, de stamvader van de Moabieten. De jongste dochter noemde haar zoon Ben-ammi; hij werd de stamvader van de Ammonieten.
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 02:03 uur
Lohues & (The) Louisiana Blues Club!
Man in het midden op foto bovenaan is Lot, 'hues' is naar ik veronderstel Brabants voor 'huis', plaatje 3 is de VS-staat Louisiana, de Engelse voetbalclub Birmingham City heeft als nickname the 'Blues' vanwege hun blauwe uitrusting en laatste plaatje is een afbeelding van Club 8.
Man in het midden op foto bovenaan is Lot, 'hues' is naar ik veronderstel Brabants voor 'huis', plaatje 3 is de VS-staat Louisiana, de Engelse voetbalclub Birmingham City heeft als nickname the 'Blues' vanwege hun blauwe uitrusting en laatste plaatje is een afbeelding van Club 8.
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 11:59 uur
* denotes required fields.

-i
-o
-oo
-ou