Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO
zoeken in:
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 22:07 uur
Toon1 schreef:
Eigenlijk moet je niets zeggen. Je bent aan niemand iets verschuldigd.
(quote)
Eigenlijk moet je niets zeggen. Je bent aan niemand iets verschuldigd.
nee inderdaad, ik zeg toch ook niet " hoi, ik ben Lin en hetero" ? maakt t allemaal uit zeg

verder met stemmen!

0
Ruby1966
geplaatst: 21 augustus 2006, 22:08 uur
Maar als jullie onderling al zo verschillen van mening, begrijpen jullie vast wel dat ik het altijd maar zoveel mogelijk ontwijk om het te benoemen...homo, gay, homofiel, van de andere kant.....wat valt bij wie niet in goede aarde..best lastig hoor!
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 22:09 uur
Ruby1966 schreef:
Maar als jullie onderling al zo verschillen van mening, begrijpen jullie vast wel dat ik het altijd maar zoveel mogelijk ontwijk om het te benoemen...homo, gay, homofiel, van de andere kant.....wat valt bij wie niet in goede aarde..best lastig hoor!
Precies, dit bedoel ik nou! Het wordt zoveel mogelijk ontweken! Waarom eigenlijk? Is toch nergens voor nodig?
0
titan (crew)
aERodynamIC schreef:
Geen stem? dan lullen we het hier wel weer vol..........
Geen stem? dan lullen we het hier wel weer vol..........
Kunnen we aan jou wel overlaten

0
onze part time van de achterkant geeft de beslissende stem......
0
Electro_
geplaatst: 21 augustus 2006, 22:10 uur
Ben speciaal even ingelogd nog:
4-5
/edit, die van Lebowski telt niet!
4-5

/edit, die van Lebowski telt niet!

0
Ruby1966
geplaatst: 21 augustus 2006, 22:11 uur
musicfriek schreef:
Precies, dit bedoel ik nou! Het wordt zoveel mogelijk ontweken! Waarom eigenlijk? Is toch nergens voor nodig?
(quote)
Nou, om wat ik zeg...jij vindt bijv. homo een vervelend woord, titan niet...verkeerde kant vindt hij zelfs een geuzennaam, terwijl aERo dat weer een rot term vindt ( ik ook trouwens)...nogmaals..lastig dus

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 22:11 uur
0
Electro_
geplaatst: 21 augustus 2006, 22:13 uur
Wie is er nou door van zonet? Lebowski telt toch niet?! 
3-1

3-1
* denotes required fields.

Vs. 
Vs.