MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO

zoeken in:
Lin
Dazzled Kid schreef:

Vinden jullie dit de knapste mannelijke artiest die er bestaat?

(afbeelding)

dit dan wel?
deze hele finale is een lachertje

titan (crew)

Jij mag helemaal niet mee doen.

Lin
The Scientist schreef:
(quote)

laten we bovendien niet vergeten dat ik mijn ene stem nog heb

ehm, helaas had jelle nog een stem tegoed ja

zie blz 4 ofzo

Lin schreef:
(quote)

(afbeelding)

dit dan wel?
deze hele finale is een lachertje

True

The Scientist schreef:
Wat bieden de mensen hier me om deze enorme berg slappe zever te laten staan?

aERodynamIC schreef:
(quote)

Een gratis stem.

The Scientist schreef:
Dit vind ik een goede... te gebruiken wanneer ik zelf wil dan.. neem ik aan

titan (crew)
Dat is niet door de ballotagecommissie gekomen

We moeten (en nu ga ik even de Rita Verdonk uithangen) ons aan de regels houden en daar kunnen we geen uitzondering op maken, zeker niet in de finale.

Lin
nee nu je t zegt, ik zie nergens dat we allemaal akkoord zijn gegaan!!

stand 6-4 damon

handsome_devil

***begint slappe zever te verwijderen***

Lin
machtsmisbruik, wordt je te heet onder de voeten

Ik zou ook aERo kunnen bannen voor oplichterij.. mij voorhouden dat ik een stem heb terwijl ik die niet heb.

titan (crew)
Over machtsmisbruik gesproken

Lin
*gaat jordy pmmen, zn moderator is losgeslagen! *

Ruby1966
6-5

(Zou op Sufjan gestemd hebben)

The Scientist schreef:
Ik zou ook aERo kunnen bannen voor oplichterij.. mij voorhouden dat ik een stem heb terwijl ik die niet heb.

Nee, nee: Scientist had er recht op

Maar zijn jullie niet akkoord???? Helemaal goed, dan zal ik jullie bij deze mededelen dat er meer hetero-mannen doorheen zijn gesneakt.

Onterecht, ik neem de schuld op me: ik wist ervan

Beste Jelle: alles mag weg hier en ik stel voor dat we dan maar opnieuw beginnen met deze KO.
Het is niet anders. Ze zijn het niet met me eens blijkbaar, neem je wraak.......

Bij deze, ronde 1:

1. Brandon Boyd (Incubus) vs. Chris Cornell vs. Jeff Buckley

Lin
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

als we nu alle heteromannen gewoon laten meestemmen kunnen we zien of de finale erg anders geworden zou zijn

Sorry Lin, ik vind het rot voor je dat alles weer opnieuw moet. Ik wist niet dat ik die gratis stem niet had mogen geven.

Nu moet alles weer overnieuw..............

aERodynamIC schreef:

Beste Jelle: alles mag weg hier

ja zeg... als het weg MAG is er voor mij ook niks meer aan om het te verwijderen ...

Lin
ja vervelend.... maar ja..... wat moet moet he..
wel met foto's plaatsen he aero, moet weer even kunnen kwijlen bij de échte mannen ipv johnny enzo

The Scientist schreef:
(quote)

ja zeg... als het weg MAG is er voor mij ook niks meer aan om het te verwijderen ...

Zeg drama-queen: verwijderen die hap zodat we het nog eens moeten overdoen. Lin en ik willen een waardige finale

haha.. bekijk het.. ik wil een KO waar ik mee kan doen

Lin

ja dan is ie toch open voor iedereen? kijken of er dan wel een echt vent uitkomt

Misschien ben ik een enorme zeurkous hoor, maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo leuk. De eerste avond mocht dan een hoop (grappige) onzin hebben opgeleverd, ik vond het argument voor Allmusic om 'mijn soort' niet mee te laten stemmen toch wel legitiem. Beetje jammer voor mensen die serieus een 'geschoonde' KO hoopten te doen (en ja, inderdaad, een KO is gewoon een dom spelletje om ons van de straat te houden, maar toch...) en ook een beetje voor hetero's die heel graag hadden willen stemmen. Om nu alles nog een keer opnieuw te doen...

Lin
tja, je HOEFT natuurlijk niet mee te doen he

Opnieuw beginnen doen we maar niet aan, dat wordt alleen maar meer onzin... ik vind ook dat dit topic zijn tijd wel heeft gehad.. zal hem ff laten staan tot de finale is afgelopen en dan vind ik het goed

tot 8, 2 verschil

1. Damon Albarn (Blur) vs. Sufjan Stevens
(afbeelding) vs.
(afbeelding)

6-5

titan (crew)
Tsja, omdat de finale niet tot tevredenheid stemt de hele KO maar overdoen? Lijkt me niet de goede reden. Gewoon afmaken deze KO. Het is 6-5, dus we zijn er bijna. Waarom moet dit topic weg na het bekend worden van de winnaar

Lin
ik heb t vage vermoeden, maar ik kan t mis hebben hoor, dat aERo en ik maar wat aan t dollen waren

titan (crew)
Toch wel typisch dat je zoiets niet zeker weet .

Gast
geplaatst: vandaag om 18:35 uur

geplaatst: vandaag om 18:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.