Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO
zoeken in:
0
Allmusic
geplaatst: 18 augustus 2006, 23:38 uur
Allmusic schreef:
Er valt straks nog genoeg te stemmen
, een veelvoud aan vrouwen komt eraan... En ik heb natuurlijk niet zoveel moeite gedaan om na een uurtje te concluderen dat de KO is afgelopen, er alleen hetero mannen hebben gestemd en Dikke Dennis als winnaar uit de bus is gekomen 
Er valt straks nog genoeg te stemmen
, een veelvoud aan vrouwen komt eraan... En ik heb natuurlijk niet zoveel moeite gedaan om na een uurtje te concluderen dat de KO is afgelopen, er alleen hetero mannen hebben gestemd en Dikke Dennis als winnaar uit de bus is gekomen 
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 23:40 uur
0
Allmusic
geplaatst: 18 augustus 2006, 23:44 uur
Er zijn genoeg hetero mannen die weleens denken 'wat een knappe vent' als ze er een zien, of zelfs zoals iemand die ik ken zeggen "door hem zou ik bijna homo worden", ze hebben er zeker kijk op in ieder geval!
Jij hebt zeker nog niet vaak het Knappe Artiesten-topic bezocht? Mannen geven andere mannen standaard een min, hoe knapper des te meer minnen.... Dat wilden we hier voorkomen. En om de vrouwen op de site (die zwaar in de minderheid zijn) ook een kans te gunnen om te stemmen.... That's all, no offence.
0
Allmusic
geplaatst: 18 augustus 2006, 23:46 uur
7. Jason Wade (Lifehouse) vs. Janove Ottesen vs. John Mayer
vs.
vs.

stand: 3-4-3
vs.
vs. 
stand: 3-4-3
0
titan (crew)
geplaatst: 18 augustus 2006, 23:50 uur
Allmusic schreef:
Hoe knapper des te meer minnen...
Hoe knapper des te meer minnen...
En andersom ook. Devandra heeft daar al 3 stemmen!

0
geplaatst: 18 augustus 2006, 23:53 uur
Als je hem zoent wel ja: heb je gelijk een pluk haar in je mond
0
Ruby1966
geplaatst: 18 augustus 2006, 23:54 uur
Dat zeg ik, ze kijken daar alleen maar naar saxen en jezusbaarden, snap jij het, snap ik het?
Daarom willen we ze hier niet!
Daarom willen we ze hier niet!

0
geplaatst: 18 augustus 2006, 23:54 uur
Je houdt er hooguit schrale wangen aan over; niet overdrijven.
0
Ruby1966
geplaatst: 18 augustus 2006, 23:57 uur
Ik ben wel erg benieuwd naar de uiteindelijke winnaars uit beide KO's.....
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 00:01 uur
Lukas schreef:
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Dit was mijn laatste nutteloze opmerking hier, voor ik het risico loop te ver te gaan. Als anderen dat nu ook doen, kunnen we het leuk houden voor degenen voor wie dit bedoeld is. Was leuk, nu mooi geweest.
Veel plezier nog
(quote)
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Dit was mijn laatste nutteloze opmerking hier, voor ik het risico loop te ver te gaan. Als anderen dat nu ook doen, kunnen we het leuk houden voor degenen voor wie dit bedoeld is. Was leuk, nu mooi geweest.
Veel plezier nog

Oeps.
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 00:02 uur
0
titan (crew)
geplaatst: 19 augustus 2006, 00:03 uur
Pink queen is natuurlijk ook een fantastische nick i.v.m. dit topic 

* denotes required fields.