Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO
zoeken in:
0
Allmusic
geplaatst: 19 augustus 2006, 08:38 uur
Wat mij betreft kan hier een slotje op, kinderachtig gedoe.
0
Ruby1966
geplaatst: 19 augustus 2006, 09:55 uur
Mr. Fish heeft pech, want die is niet door de selectieronde gekomen. En verder gaan we hier gewoon door hoor! Ik wil wel een uiteindelijke winnaar zien!
0
Ruby1966
geplaatst: 19 augustus 2006, 09:59 uur
Electro_ schreef:
Ja inderdaad. Het idee was wel leuk trouwens!
Ja inderdaad. Het idee was wel leuk trouwens!
Daarom, het idee was leuk en IS leuk. Jammer dat sommige mensen daar anders over denken. Het is allemaal heel onschuldig bedoeld en we wilden een beetje leven in de brouwerij brengen. Dat we daarbij ook nog een beetje serieuze winnaar wilden, is de reden voor de regel "alleen vrouwen en mannen die zich aangetrokken voelen tot mannen". Dat dat zoveel commotie zou opleveren hebben wij (Allmusic en ik) niet voorzien.
We kunnen toch gewoon doorgaan hiermee? Ik wil een winnaar!

0
geplaatst: 19 augustus 2006, 10:34 uur
Allmusic schreef:
Precies, we wilden niet een Knappe Mannen KO starten, die vervolgens binnen een uurtje afgeraffeld zou worden door (hetero)mannen zonder dat er ook maar één vrouw gestemd zou hebben. En die kans zat er dik in omdat de mannen hier zwaar oververtegenwoordigd zijn. (Bovendien is in het Knappe Artiesten-topic vaak genoeg gebleken dat mannen niet altijd objectief op andere mannen kunnen stemmen.)
Blijkbaar stuit deze opzet sommige personen tegen de borst. Ze zien het als discriminatie en vinden dat het niet door de beugel kan. Dat is nooit de bedoeling geweest.
Vandaar dat ik toch om een slotje wil vragen. Het is leuk geweest zo.
Precies, we wilden niet een Knappe Mannen KO starten, die vervolgens binnen een uurtje afgeraffeld zou worden door (hetero)mannen zonder dat er ook maar één vrouw gestemd zou hebben. En die kans zat er dik in omdat de mannen hier zwaar oververtegenwoordigd zijn. (Bovendien is in het Knappe Artiesten-topic vaak genoeg gebleken dat mannen niet altijd objectief op andere mannen kunnen stemmen.)
Blijkbaar stuit deze opzet sommige personen tegen de borst. Ze zien het als discriminatie en vinden dat het niet door de beugel kan. Dat is nooit de bedoeling geweest.
hmmm jammer zeg, maar ik begrijp je wel. Ik zou ook het liefst gewoon doogaan, jammer dat mensen zich echt buitengesloten voelen en dan de KO gaan verstoren.
(en t was net zo leuk!!
)
0
titan (crew)
geplaatst: 19 augustus 2006, 12:08 uur
Kom op zeg, laten we gewoon lekker doorgaan. Voor de mensen die hier niet mee mogen doen zijn er nog honderden andere topics waar ze zich wel mee mogen bemoeien. Wat is er mis mee dat een selecte groep een eigen speeltje heeft? (dat laatste moet natuurlijk wel éénmalig blijven)
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 12:13 uur
Ik vind dat we ook moeten verdegaan met deze KO. Het is niet omdat een paar gefrustreerde enkelingen zich buitengesloten voelen dat we de hele thread moeten stop zetten 

0
geplaatst: 19 augustus 2006, 12:48 uur
Toon1 schreef:
Ik vind dat we ook moeten verder gaan met deze KO. Het is niet omdat een paar gefrustreerde enkelingen zich buitengesloten voelen dat we de hele thread moeten stop zetten
Ik vind dat we ook moeten verder gaan met deze KO. Het is niet omdat een paar gefrustreerde enkelingen zich buitengesloten voelen dat we de hele thread moeten stop zetten

titan schreef:
Kom op zeg, laten we gewoon lekker doorgaan. Voor de mensen die hier niet mee mogen doen zijn er nog honderden andere topics waar ze zich wel mee mogen bemoeien. Wat is er mis mee dat een selecte groep een eigen speeltje heeft? (dat laatste moet natuurlijk wel éénmalig blijven)

Ik wil ook door! Mogen wij misschien ook ons eigen ding hebben, er is notabene een extra topic geopend voor degenen die zich buitengesloten voelden!! Lekker doorgaan hier hoor!

0
Ruby1966
geplaatst: 19 augustus 2006, 13:45 uur
Wat zou jij doen als je er uren van je tijd in had gestoken om deze KO in elkaar te knutselen. En niet te vergeten al de halve vrouwen KO klaar hebt staan....
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 13:49 uur
Wat mij betreft gaat er daar een slot op en gaan degenen die op mannen vallen hier vrolijk verder. De rest moet zich maar gewoon even inhouden; zo moeilijk is dat niet.
0
Ruby1966
geplaatst: 19 augustus 2006, 13:50 uur
herman schreef:
Wat mij betreft gaat er daar een slot op en gaan degenen die op mannen vallen hier vrolijk verder. De rest moet zich maar gewoon even inhouden; zo moeilijk is dat niet.
Zo denk ik er ook over.
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 13:51 uur
Vind ik ook.. maar laten we hier dan een beetje het topic volgen in plaats van deze grandioze onzin-discussies...
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 13:51 uur
Allmusic schreef:
...maar dat vormde voor een aantal mensen geen beletsel om hier te blijven zieken. Er zullen toch discussies blijven ontstaan en een aantal mensen zullen toch wel hun frustraties blijven uiten. Voor mij is het plezier er in ieder geval af, dus je zult me hier dan ook niet meer zien.
...maar dat vormde voor een aantal mensen geen beletsel om hier te blijven zieken. Er zullen toch discussies blijven ontstaan en een aantal mensen zullen toch wel hun frustraties blijven uiten. Voor mij is het plezier er in ieder geval af, dus je zult me hier dan ook niet meer zien.
Ok, ik begrijp je punt. Het plezier is er zeker af dan. Dan stop ik ook gewoon, want ik vind het niet leuk om aan een KO mee te doen en de maker zelf doet niet eens mee. Alleen als jij ook meedoet

Mag ik je nog wel even de complimenten geven voor de gemaakte KO?

Enne, we gaan samen nog vele leuke KO's maken wat mij betreft.

0
Ruby1966
geplaatst: 19 augustus 2006, 13:53 uur
musicfriek schreef:
Dan stop ik ook gewoon, want ik vind het niet leuk om aan een KO mee te doen en de maker zelf doet niet eens mee. Alleen als jij ook meedoet
Dan stop ik ook gewoon, want ik vind het niet leuk om aan een KO mee te doen en de maker zelf doet niet eens mee. Alleen als jij ook meedoet

En dit staat buiten kijf.....alleen dan !

0
geplaatst: 19 augustus 2006, 13:53 uur
Als we hier niet mee verder gaan gooi ik hier ook gewoon een slotje op...
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 16:21 uur
Allmusic schreef:
Lijkt me een beetje overdreven hoor... Volgens mij is er hoogstens een persoon die dit daadwerkelijk als discriminatie ziet en de manliefhebbers dit plezier niet gunt. Mocht het ooit bij iemand zo over zijn gekomen dat ik dit vond, is dat in elk geval nooit de bedoeling geweest.
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 16:23 uur
Ach, we gaan hier wel mee verder hoor. Anders heeft Allmusic al het werk helemaal voor niks gedaan, en dat is ook weer zonde natuurlijk. Hij heeft zelf tegen me gezegd dat hij het prima vind als we verder gaan, dus...
0
geplaatst: 19 augustus 2006, 16:49 uur
Is dit nu echt serieus allemaal? Zijn mensen echt beledigd?
Heteromannen die zich beledigd voelen???? Weten ze ook eens wat het is
Kom op zeg: ik geloof er geen bal van.
Maar voor mij hoeft het op deze manier ook niet meer, als dit het resultaat is (zeuren om niks en anderen wat misgunnen en geen plezier mogen maken).
Jammer....
Heteromannen die zich beledigd voelen???? Weten ze ook eens wat het is

Kom op zeg: ik geloof er geen bal van.
Maar voor mij hoeft het op deze manier ook niet meer, als dit het resultaat is (zeuren om niks en anderen wat misgunnen en geen plezier mogen maken).
Jammer....
* denotes required fields.