Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:26 uur
Nu is het dus alsnog een coming-out-show geworden.
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:28 uur
Gevolg van de spelregels waar ik het overigens niet mee eens was, maar na uitleg van Ruby1966 en Allmusic kon ik het begrijpen................ (en Jonnie schrikt zich rot nu
)
)
0
JonnieBrasco
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:39 uur
Hehe, ik wandel af en toe eens een k.o. topic binnen en stem wat. Als het hier voor hetero-mannen verboden is, hoor ik het wel.
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:42 uur
Betrap ik je daar op een typische heteromannenkeuze Friek? Ik zou ook op de derde hebben gestemd

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:43 uur
Lukas schreef:
Betrap ik je daar op een typische heteromannenkeuze Friek? Ik zou ook op de derde hebben gestemd

Is dat zo? Mjaaaah die 1e is zo cliche vind ik.. En Jay Kay is leuk ventje

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:45 uur
Al die so called hetero-mannen in dit topic die telkens even toevallig langslopen???? 
Zijn die darkrooms daarom altijd zo overvol??? (grapje...)

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:45 uur
aERodynamIC schreef:
Al die so called hetero-mannen in dit topic die telkens even toevallig langslopen????

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:46 uur
25. Beck vs. Richard Ashcroft vs. Jake Shears (Scissor Sisters)
vs.
vs.

vs.
vs. 
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:47 uur
aERodynamIC schreef:

Ik volg dit topic natuurlijk met gepaste interesse na de turbulente openingsfase. Ik kom daarom zeer regelmatig even binnenwandelen

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:48 uur
Lukas schreef:
Ik volg dit topic natuurlijk met gepaste interesse na de turbulente openingsfase. Ik kom daarom zeer regelmatig even binnenwandelen
(quote)

Laat je het licht dan wel aan?
0
Electro_
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:49 uur
Oei ik zie nu dat het m'n vriend van de Scissor Sisters is. Nouja, hij staat wel leuk op die foto. Verder vind ik hem niks 

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:49 uur
0
Ruby1966
geplaatst: 20 augustus 2006, 16:59 uur
26. Keith Richards vs. Stef Kamil Martens vs. Sizzla

* denotes required fields.